Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw drugs top 5 ??

Wat is jouw drugs top 5 ??

602 antwoorden
115 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Buu zei:
Hoe minder hoe beter uiteraard. Maar ik vond persoonlijk dat 6-APB beter tot zn recht kwam op +\\- 2mg/kg. Is maar net wat voor effect je zoekt i guess.
Klik om te vergroten...
Ik heb 6-APB Succinate wat het merendeel op de markt lijkt te zijn. Deze doseerde ik even hoog als MDMA (hcl) wat naar mijn ervaring qua intensiteit overeen leek te komen. Dat was mijn conclusie na 3 verschillende ervaringen waar ik een rapportje over had uit getikt. Als man van 82kg doseerde ik meestal 200mg MDMA (HCL)/200mg 6-APB (Succinate). Dat is waarschijnlijk wat aan de hoge kant voor de meeste mensen, 160mg of lager deed gewoon niet zoveel voor mij. Die 40mg extra maakt voor mij wel verschil zonder dat ik gevoelsmatig mijn lichaam onacceptabel belast.

6-APB in HCL vorm is aanzienlijk meer potent in gewicht maar van wat ik begreep komt deze slechts zelden voor.
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na een lange tijd clean, ben ik mijn drugsuse opnieuw aan het inrichten...Desalniettemin staan:

Diazepam
(goeie)Speed
Alcohol
Ketamine
Poppers (in combi van alcohol en speed tijdens luisteren van muziek)

In I'm huidige top 5..

Echter zal dit zeer waarschijnlijk spoedig veranderen :P
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het valt me op hoe lastig het is een top 5 samen te stellen, voornamelijk vanwege de verschillende effecten. Voor nu is mijn lijstje op basis van beste ervaringen met de drug:

  1. Psylocybine
  2. MDMA
  3. Ketamine
  4. Alcohol
  5. Oxycodon

Uiteraard verdient THC een vermelding, maar het is niet mijn drug of choice. De slechte ervaringen balanceren uit met de goede, waardoor ik hier geen goed oordeel over kan hebben.

Cocaïne is heerlijk, maar ik walg na een avondje snorkelen van mezelf: met name omdat de coke binnen 20 minuten bezit van me neemt en er geen sprake meer is van 'een verkwikkend nakkie'.

Oxycodon is mijn demoon. Wakker worden, drie 10 mg capsules openmaken en het fijne, zachte poeder binnen 10 seconden in je neus voelen tintelen: "Hallo, fijne warme wereld" Om te voorkomen dat je weer in slaap valt ook direct drie ritalinnetjes fijn stampen en rechtstreeks de koker in. Mijn dag begon goed! Yeah right, junkie...

Ik zou liegen als ik zei dat ik er niet van heb genoten, dus daarom de 5e plek. Desondanks blijft het teringzooi. Alleen al omdat je niet meer kan kakken. :thumbsdown:
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAap zei:
Oxycodon is mijn demoon. Wakker worden, drie 10 mg capsules openmaken en het fijne, zachte poeder binnen 10 seconden in je neus voelen tintelen: "Hallo, fijne warme wereld" Om te voorkomen dat je weer in slaap valt ook direct drie ritalinnetjes fijn stampen en rechtstreeks de koker in. Mijn dag begon goed! Yeah right, junkie...
Klik om te vergroten...
Bedoel je dat je de oxy en de ritaline elke dag snuift ipv oraal te nemen of occasioneel?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
1. 2c-b
2.mdma
3.speed
4.ketamine
5.temazepam
S
SycoLid
01-01-2024, 00:00
#6
SanneBanne zei:
Ik heb nog niet heel veel meer dan deze drugs gebruikt, dus verwacht nog wel wat wijzigingen in de toekomst. Voor nu istie:

1. MDMA :hearteyes::grimacing:
2. Speed :hearteyes::grimacing:

Eigenlijk mijn enige big time favo's op dit moment 1 en 2. De rest is meer "omdat ik een top 5 wil volmaken".

3. 2c-b (Dit is voor mij zelfs op erg hoge dosissen niet erg visueel en trekt me daarom minder)
4. LSD (Hopelijk in de toekomst een nieuwe start met LSD)
5. Hasj (Trekt me amper nog, met name omdat ik high zijn veel leuker vind dan stoned zijn.

Wat ik o.a nog eens zou willen proberen: Ketamine, Coke, Truffels, 4-fmp, MDA, andere uit de 2c familie, Benzo Fury.
Klik om te vergroten...
Zou je me op de hoogte kunnen houden wanneer je iets nieuws hebt geprobeerd. Vind het wel interessant om iemands anders zijn nieuwe ervaringen te horen!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
1: wiet
2: MDMA
3: 2cb
4: coke
5: hasj
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#8
#1. MXE
#1. MXE
#1. Ketamine
#1. DOC
#1. Dexamfetamine
#1. 4-AcO-DMT
#1. 2C-B
#1. LSD
#1. DMT
#2. MDMA
#2. 4-FA
#2. Phenibut
#2. Flunitrazolam
#2. 2-FMA

GHB en Heroïne zijn zeer prettig om te misbruiken maar hebben het jammer genoeg niet gehaald in mijn top 5.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijne is ook weer veranderd:

1. Speed (Eigenlijk alleen vanwege de lange werking en de heerlijke afterglow staat speed boven MDMA)
2. MDMA
3. Coke
4. 2c-b
5. LSD

Nogmaals, de tripmiddelen staan nog steeds laag ivm (eigen schuld) zware trips. Ze blijven daar nog even staan tot ze in de herkansing gaan.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hebben jullie allemaal happy benzovretende dokters dan? Die van mij doet al moeilijk voor een deftige pijnstiller als mijn lichaam het haast begeeft van ontstekingswaarden. Schrijft wel heel makkelijk enkele weekjes thuis.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben zelf een man van 62kg maar doseer ook op 200mg minimaal als ik niet bij pak. Wat vaak wel gebeurd ne r als met 4fma etc.
De kater ach smorgens een vent savonds een vent. Enig probleem is dat het dan ook weer langer doorwerkt ivm bezoek etc
P
PompbakLid
01-01-2024, 00:00
#12
# 1. Wiet voor mij is dit de perfecte drugs: Geen kater, geen craving naar meer als het uitwerkt. Ik beleef muziek veel intenser en een heerlijke nachtrust.

#2 Xtc/mdma: het meest intense effect dat ik ooit heb ervaren. Jammer van de wachttijd en schadelijkheid.

#3 truffels: nog niet veel ervaring mee, maar gaat nog komen

#4 cocaine: meer nadelen als voordelen voor mij en eigenlijk mijn minst favo drugs.. vreemd dat ik hier aan mild verslaafd ben geworden.

# 5. Alcohol: Ik drink al 4 jaar niet meer. Omdat ik het gevoel van dronken zijn niet leuk vind. En altijd zin heb in cocaine of Xtc alhoewel ik nooit heb gecombineerd. Vind het verder absoluut niet lekker qua smaak. En vind het te duur tijdens het uitgaan. Ben verder anti alcohol omdat ik persoonlijk vind dat je van geen enkele drugs zo een roekeloos beest word als van alcohol. Is bij iedereen anders natuurlijk
-
-DONE-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
1. Wiet
2. Ketamine
3. Cocaïne
4. Dexamfetamine
5. Alcohol
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lees hier vrijwel in iedereen zijn top 5 van Nederland dexamfetamine,
jullie zijn werkelijk gezegend hier in Nederland dat dit zo makkelijk voorgeschreven wordt :tongueout:
staat hoog op men to do lijstje,
Getekend een droevige Belg.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergic bink zei:
Lees hier vrijwel in iedereen zijn top 5 van Nederland dexamfetamine,
jullie zijn werkelijk gezegend hier in Nederland dat dit zo makkelijk voorgeschreven wordt :tongueout:
staat hoog op men to do lijstje,
Getekend een droevige Belg.
Klik om te vergroten...

België kan er anders ook wat van hoor... Ben ooit naar de huisarts geweest hier om 1 of 2 slaappilletjes voorgeschreven te krijgen omdat ik een lange reis ging maken met het vliegtuig en niet helemaal kapot op de bestemming aan wilde komen (ik kan rechtop zittend echt niet slapen). Kreeg een verpakking Lorazepam waar ik het hele vliegtuig mee in slaap had kunnen brengen. Gebruik er nu nog soms restanten van...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pierre-Jean zei:
1. 4-FMP. Lees ook mijn tripreportje erover. Het combineert al het goede van coke, speed en xtc in behapbare mate. Althans, dat is mijn idee :blush: Je kan de wereld aan, je energiepeil piekt, je danst alsof de laatste keer is, je voelt je verliefd, iedereen is je vriend en toch blijf je helder genoeg. En nog geen negatieve bijwerken, katers of fallbacks gehad.
Klik om te vergroten...
Het is volgens mij hoog tijd dat jij de wat nieuwere (reacties op) 4-fa/4-fmp topics eens goed doorleest.
Door een onderzoek naar drugsincidenten op Nederlandse feestjes denk ik eigenlijk dat dit zelfs de meest gevaarlijke drug uit je rij is, en dan tel ik de alcohol mee!
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inderdaad
Roze olifant zei:
België kan er anders ook wat van hoor... Ben ooit naar de huisarts geweest hier om 1 of 2 slaappilletjes voorgeschreven te krijgen omdat ik een lange reis ging maken met het vliegtuig en niet helemaal kapot op de bestemming aan wilde komen (ik kan rechtop zittend echt niet slapen). Kreeg een verpakking Lorazepam waar ik het hele vliegtuig mee in slaap had kunnen brengen. Gebruik er nu nog soms restanten van...
Klik om te vergroten...
Inderdaad op sommige vlakken spannen we dan weer de kroon, bijvoorbeeld benzodiazepinevoorschrijfgewijs klopt...
Heb nu voor het eerst een njet gekregen bij men huisarts en dat was voor flunitrazepam, maar zonder blikken of blozen gaf ie me dan wel een herhaalreceptje voor bromazepam en flurazepam,
wat zeker geen milde middelen zijn, maarja geestdodende benzo's kunnen dan af en toe praktisch zijn,
maar goede dex kan ook zijn functionele toepassingen hebben...
Heb nog maar 1 iemand met vrij extreme adhd geweten hier die het kunnen bemachtigen heeft :(
Pepgewijs zitten jullie beter en benzogewijs wij dan wel weer en zo is het altijd iets.
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekZ zei:
Hebben jullie allemaal happy benzovretende dokters dan? Die van mij doet al moeilijk voor een deftige pijnstiller als mijn lichaam het haast begeeft van ontstekingswaarden. Schrijft wel heel makkelijk enkele weekjes thuis.
Klik om te vergroten...
Wel je moet er een beetje je weg in vinden in de schrijfgrage artsen, maar eens je er een hebt hou hem dan maar stevig vast !
Ook pijnstillers schrijft hij graag voor , opiaten enz.
Ik zou in jou geval toch opteren voor een andere arts hoor als hij je geen pijnstillers gund bij ernstige klachten !
S
SprokkieLid
01-01-2024, 00:00
#19
1. Lucy I love you <3
2. Mdma/XTC weinig diepgang maar zo fijn en lekker.
3. Speed.. Zo lekker
4. Alcohol
5. GHB
Saai lijstje eigenlijk
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Diven zei:
Beste drugsverkoop: albrochem.com
MDMA
Nembutal
Codein
Actavis Promethazine
Ecstacy ....
Klik om te vergroten...

Dadelijk word jij wel geband met je spam

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2425262728...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."