Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw drugs top 5 ??

Wat is jouw drugs top 5 ??

602 antwoorden
120 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Speedboot1993 zei:
1 4mmc
2 3mmc
3 MDMA
4 speed
5 wiet

☺️
Klik om te vergroten...
Een stim-lover😁 maar toch geen 6-APB en/of 4-FMA?😱
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nihilist88 zei:
Een stim-lover😁 maar toch geen 6-APB en/of 4-FMA?😱
Klik om te vergroten...
Helaas nog niet kunnen proberen maar heb al heel goeie dingen gehoord over 4fma, wil het graag proberen!
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Speedboot1993 zei:
Helaas nog niet kunnen proberen maar heb al heel goeie dingen gehoord over 4fma, wil het graag proberen!
Klik om te vergroten...
Ja, das ferm potente stim, pep op steroïden😜 En van de amfetamine rc's, de enige die ook ferm op je serotonine werkt en daarnaast gewoon de langstwerkende amfetamine (rc).

En 6-APB is potentste stim ever, maar meer richting MDMA en geen pep energie en nee je gaat niet zo waus n hard als je op MDMA kunt gaan, maar daartegenover krijg je echt stabiele zeer euforische, empatische en dansgrage energie en milde visuals en grote kijkers tot 12-15u.

Drop het maar hier ergens, als je 1 v beide hebt gebruikt 😉
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb een nieuwe lijst:

1. LSD
2. 6-APB
3. 2f-dsck (of beter gewone ket).
4. Diazepam. Voelt toch als de schoonste benzo die je kan krijgen. Maar natuurlijk alleen voor nood.
K
KetamineKrazyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Huh, serieus? Ik krijg methylfenidaat voorgeschreven voor werkdagen (laatste loodjes proefschrift afronden en serieuze verdenking ADD) maar gebruik het lang niet elke dag. Het werkt goed voor mijn concentratie die normaal dramatisch is, maar het is een van de minst recreatieve simulanten die ik ken en fysiek vind ik het zelfs vaak wat ongemakkelijk. De uitwerking kan onrustig zijn en ben soms wat geprikkeld.

Net omdat methylfenidaat amper tot niet recreatief is prefereer ik het voor werk boven dex (wat veel chiller/meer smooth is qua effect) omdat ik niet het gevoel wil hebben dat er stiekem een recreatieve component kan komen kijken bij (tijdelijk) functioneel gebruik op voorschrift.

Ik kan me echt niks voorstellen bij verslaafd zijn aan het snuiven van Ritalin haha, is het echt zo anders?

Libidoverhoging herken ik ook niet; sterker nog, stimulanten (waaronder ook speed, wat ik wel recreatief vind) zijn voor mij van vrijwel alles wat ik geprobeerd heb de meest aseksuele middelen. Afijn, daarin wijk ik kennelijk een beetje af. :wink:
Klik om te vergroten...
Denk dat een reactie op je bericht nu niet meer zoveel uitmaakt aangezien het al 3 jaar geleden is, maar de ritalin heeft een ander effect op je als je het snuift en dat geldt OOK voor ADHD, k heb zelf ook adhd en als ik t slik dan word ik er gewoon rustig van en een beetje vlak, maar zodra ik het ga snuiven dan sta ik echt heel strak.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
Beetje veel veranderd

1) A-PHP (rip)
2) 2C-B
3) GHB
4) LSD
5) Lachgas (rip eind november)
Klik om te vergroten...
Update 2 jaar later

1: 3-mmc
2: ghb
3: lachgas
4: LSD-25
5: NN-DMT

Sindsdien veel nieuwe rc's getest maar de klassiekers blijven toch het lekkerst.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuffelaar zei:
Update 2 jaar later

1: 3-mmc
2: ghb
3: lachgas
4: LSD-25
5: NN-DMT

Sindsdien veel nieuwe rc's getest maar de klassiekers blijven toch het lekkerst.
Klik om te vergroten...
3mmc boven 4mmc? GHB zelf paar keer geprobeerd werd er beroerd van. Vriendin ook. Lsd, leuk spul maar geen euforie en vooral irritante bodyload, 2cb idem. Lachgas vind ik ook overrated.

1: MDMA (toen het nog gewenste werking had bij mij)
2: MDMC
3: 4FA
4: 6APB
5: cocaethelene
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hebbenzekezine? zei:
3mmc boven 4mmc? GHB zelf paar keer geprobeerd werd er beroerd van. Vriendin ook. Lsd, leuk spul maar geen euforie en vooral irritante bodyload, 2cb idem. Lachgas vind ik ook overrated.

1: MDMA (toen het nog gewenste werking had bij mij)
2: MDMC
3: 4FA
4: 6APB
5: cocaethelene
Klik om te vergroten...
Methylone zo goed? Had je de GHB zorgvuldig afgemeten?

En ja, ik vind 3-mmc geen slap aftreksel van 4-mmc. Het zijn beiden hun eigen ding. 4-mmc is eerder een heel energieke mdma die kort van duur is maar herdoseerbaar.

3-mmc heeft meer de bubbel van mdma, is lekker rustig, euforisch maar helder genoeg om een leuk gesprek te kunnen voeren.
c
caninusLid
01-01-2024, 00:00
#9
1) amfetamine + 2cb
2) amfetamine + paddo's
3) amfetamine + keta
4) amfetamine + pink
Hopelijk op de 5e plek lsd, maar tot nu toe ben ik niet echt overtuigd.
(Zoals te zien is combineer ik eigenlijk alles met amfetamine)

Mdma, coke en methamphetamine heb ik ook met periodes veel gebruikt, maar kan ik niet echt een plek geven in mijn top 5
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Methylone zo goed? Had je de GHB zorgvuldig afgemeten?

En ja, ik vind 3-mmc geen slap aftreksel van 4-mmc. Het zijn beiden hun eigen ding. 4-mmc is eerder een heel energieke mdma die kort van duur is maar herdoseerbaar.

3-mmc heeft meer de bubbel van mdma, is lekker rustig, euforisch maar helder genoeg om een leuk gesprek te kunnen voeren.
Klik om te vergroten...
Ja ik vond methylone echt top spul! GHB gedaan met 2 vrienden die ervaren er in zijn. Weet de dosering niet meer maar t beviel ons niet in ieder geval. Kreeg beetje koorts
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Methylone zo goed?
Klik om te vergroten...
Methylone + 4fa combo was hemels
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tegenwoordig:
1. Koffie
2. Koffie
3. Koffie
4. Koffie
5. Koffie

… en oh ja, Matcha also.

So Caffeine I guess …
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
PapaverMan zei:
Zijn ze beter dan LSD?
Klik om te vergroten...
Voor mij volledig identiek in effect als 1-propionyl lsd
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#14
AcidWarrior zei:
Tegenwoordig:
1. Koffie
2. Koffie
3. Koffie
4. Koffie
5. Koffie

… en oh ja, Matcha also.

So Caffeine I guess …
Klik om te vergroten...
Tijd voor een nieuw forum? https://koffiepraat.nl/forum/viewforum.php?f=5
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#15
SneeuwStorm zei:
Tijd voor een nieuw forum? https://koffiepraat.nl/forum/viewforum.php?f=5
Klik om te vergroten...
Ja, mss ook wel 😂

*surft naar Koffiepraat*
Hee! Ze hebben daar een topic “Wat drink je nu?” Jajaja dit is het mensen … LET’S GOOOOOOO!!!! ☕️❤️❤️❤️❤️
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Top 5 die ik tot nu toe heb geprobeerd en dan het leukst vind.
1.XTC
2.GHB
3.Speed
4.cocaine
5.wiet
S
SosseLid
01-01-2024, 00:00
#17
1. wiet
2. goeie coke geen rommel
3. hasj
4. ketamine
5.(meth)amfetamine
S
Sterretje1984Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Oxy
Benzo’s
Tramadol
Narcose dik op 1 (dan wel in het ziekenhuis)
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#19
1) Propofol
2) Heroïne
3) DMT
4) 4-HO-MET
5) Hydromorfon

En een honorable mention voor MDA :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
PapaverMan zei:
Propofol
Klik om te vergroten...
Dat is een narcosemiddel, flapdrol.

Misschien heb ik het al eens gezegd, maar...

1. 6-apb
2. 1-p-LSD

Wat was 3? :thinking:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2425262728...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."