#1
Een stim-lover😁 maar toch geen 6-APB en/of 4-FMA?😱1 4mmc
2 3mmc
3 MDMA
4 speed
5 wiet
☺️
Een stim-lover😁 maar toch geen 6-APB en/of 4-FMA?😱1 4mmc
2 3mmc
3 MDMA
4 speed
5 wiet
☺️
Helaas nog niet kunnen proberen maar heb al heel goeie dingen gehoord over 4fma, wil het graag proberen!Een stim-lover😁 maar toch geen 6-APB en/of 4-FMA?😱
Ja, das ferm potente stim, pep op steroïden😜 En van de amfetamine rc's, de enige die ook ferm op je serotonine werkt en daarnaast gewoon de langstwerkende amfetamine (rc).Helaas nog niet kunnen proberen maar heb al heel goeie dingen gehoord over 4fma, wil het graag proberen!
Denk dat een reactie op je bericht nu niet meer zoveel uitmaakt aangezien het al 3 jaar geleden is, maar de ritalin heeft een ander effect op je als je het snuift en dat geldt OOK voor ADHD, k heb zelf ook adhd en als ik t slik dan word ik er gewoon rustig van en een beetje vlak, maar zodra ik het ga snuiven dan sta ik echt heel strak.Huh, serieus? Ik krijg methylfenidaat voorgeschreven voor werkdagen (laatste loodjes proefschrift afronden en serieuze verdenking ADD) maar gebruik het lang niet elke dag. Het werkt goed voor mijn concentratie die normaal dramatisch is, maar het is een van de minst recreatieve simulanten die ik ken en fysiek vind ik het zelfs vaak wat ongemakkelijk. De uitwerking kan onrustig zijn en ben soms wat geprikkeld.
Net omdat methylfenidaat amper tot niet recreatief is prefereer ik het voor werk boven dex (wat veel chiller/meer smooth is qua effect) omdat ik niet het gevoel wil hebben dat er stiekem een recreatieve component kan komen kijken bij (tijdelijk) functioneel gebruik op voorschrift.
Ik kan me echt niks voorstellen bij verslaafd zijn aan het snuiven van Ritalin haha, is het echt zo anders?
Libidoverhoging herken ik ook niet; sterker nog, stimulanten (waaronder ook speed, wat ik wel recreatief vind) zijn voor mij van vrijwel alles wat ik geprobeerd heb de meest aseksuele middelen. Afijn, daarin wijk ik kennelijk een beetje af.![]()
Update 2 jaar laterBeetje veel veranderd
1) A-PHP (rip)
2) 2C-B
3) GHB
4) LSD
5) Lachgas (rip eind november)
3mmc boven 4mmc? GHB zelf paar keer geprobeerd werd er beroerd van. Vriendin ook. Lsd, leuk spul maar geen euforie en vooral irritante bodyload, 2cb idem. Lachgas vind ik ook overrated.Update 2 jaar later
1: 3-mmc
2: ghb
3: lachgas
4: LSD-25
5: NN-DMT
Sindsdien veel nieuwe rc's getest maar de klassiekers blijven toch het lekkerst.
Methylone zo goed? Had je de GHB zorgvuldig afgemeten?3mmc boven 4mmc? GHB zelf paar keer geprobeerd werd er beroerd van. Vriendin ook. Lsd, leuk spul maar geen euforie en vooral irritante bodyload, 2cb idem. Lachgas vind ik ook overrated.
1: MDMA (toen het nog gewenste werking had bij mij)
2: MDMC
3: 4FA
4: 6APB
5: cocaethelene
Ja ik vond methylone echt top spul! GHB gedaan met 2 vrienden die ervaren er in zijn. Weet de dosering niet meer maar t beviel ons niet in ieder geval. Kreeg beetje koortsMethylone zo goed? Had je de GHB zorgvuldig afgemeten?
En ja, ik vind 3-mmc geen slap aftreksel van 4-mmc. Het zijn beiden hun eigen ding. 4-mmc is eerder een heel energieke mdma die kort van duur is maar herdoseerbaar.
3-mmc heeft meer de bubbel van mdma, is lekker rustig, euforisch maar helder genoeg om een leuk gesprek te kunnen voeren.
Methylone + 4fa combo was hemelsMethylone zo goed?
Voor mij volledig identiek in effect als 1-propionyl lsdZijn ze beter dan LSD?
Tijd voor een nieuw forum? https://koffiepraat.nl/forum/viewforum.php?f=5Tegenwoordig:
1. Koffie
2. Koffie
3. Koffie
4. Koffie
5. Koffie
… en oh ja, Matcha also.
So Caffeine I guess …
Ja, mss ook wel 😂Tijd voor een nieuw forum? https://koffiepraat.nl/forum/viewforum.php?f=5
Dat is een narcosemiddel, flapdrol.Propofol
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."