#1
Zeker. Ik ben mij regelmatig bewust van mn dromen en kan ze ook sturenHaha leuk om te horen dat mensen van vivid dromen houden. Ik ook. Lukt lucide?
Zeker. Ik ben mij regelmatig bewust van mn dromen en kan ze ook sturenHaha leuk om te horen dat mensen van vivid dromen houden. Ik ook. Lukt lucide?
Nice! Wat is je favo ding om te doen? Ik hou niet van seks in een droom want na klaarkomen wordt ik wakker en ja dan is het game over. De eerste keren werd ik heel makkelijk wakker tot ik aandacht begon te besteden aan hartslag en ademhaling. Nu denk ik aan een motor of auto, draai mij om. Stap in en rijd rond om te kijken wat voor omgeving mijn brein maakt.Zeker. Ik ben mij regelmatig bewust van mn dromen en kan ze ook sturen
Juist.. Weet nog steeds niet hoe je het een or het ander krijgt. Als tip, een spiegel zoeken in je droom. Heel trippyKlopt. Soms lukt het niet om te slaan. Dan ga ik in slow motion en de ander niet. Zelfde soms met rennen. Slow motion rennen is zo kut....
Ligt een beetje aan mn mood maar eigenlijk ben ik het liefst een krijger/held. Heb vaak het idee dat ik in een vorig leven een krijger was (met zwaard en pijl en boog). Klinkt misschien gek haha.Nice! Wat is je favo ding om te doen? Ik hou niet van seks in een droom want na klaarkomen wordt ik wakker en ja dan is het game over. De eerste keren werd ik heel makkelijk wakker tot ik aandacht begon te besteden aan hartslag en ademhaling. Nu denk ik aan een motor of auto, draai mij om. Stap in en rijd rond om te kijken wat voor omgeving mijn brein maakt.
Oh dat is ook vet! Alleen vechten in een droom is een hit or miss voor mij. Soms voelen mijn klappen als slappe noedels en soms komen ze hard aan. Geweren zijn ook lastig want soms gaan ze af en soms nietLigt een beetje aan mn mood maar eigenlijk ben ik het liefst een krijger/held. Heb vaak het idee dat ik in een vorig leven een krijger was (met zwaard en pijl en boog). Klinkt misschien gek haha.
Klopt. Soms lukt het niet om te slaan. Dan ga ik in slow motion en de ander niet. Zelfde soms met rennen. Slow motion rennen is zo kut....Oh dat is ook vet! Alleen vechten in een droom is een hit or miss voor mij. Soms voelen mijn klappen als slappe noedels en soms komen ze hard aan. Geweren zijn ook lastig want soms gaan ze af en soms niet
Hmm nog nooit een spiegel gezien denk ik.....Juist.. Weet nog steeds niet hoe je het een or het ander krijgt. Als tip, een spiegel zoeken in je droom. Heel trippy
Snelle?1-Coke gewoon snuif
2-Ritalin nasaal
3-snelle
4-3mmc
5- koffie
Vind je LSD meer euphorisch dan psilo? Bij mij juist omgekeerd. LSD is nooit in de buurt gekomen zelfs, wel euphorischer dan MDMA maar niet in de buurt van paddos of truffels.Mijn echte top 5:
1) LSD
Verrassing! De euforie is onmatchbaar met andere middelen. Van alle antidepressiva die ik geprobeerd heb, en dat zijn er best wat, is Lucy de beste van ze allemaal. De eerste keer gaf me ook een soort Scooby-Doo gevoel. Op het einde ontmaskeren ze het monster en zien ze wie er werkelijk onder schuilt. Net zoals LSD mijn kijk op deze realiteit bruut ontmaskerde en me liet zien hoe de wereld er echt uit ziet. Ik omarm deze chaos en waan me eventjes Willy Wonka die zich helemaal thuis voelt in zijn door oempaloempa bezette chocoladefabriek.
2) a-pihp
Opnieuw een verrassing! Gewoon lekkaaah. Fijn om te bingen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik koude voeten en bevende handen krijg maar voor de rest geen nare bijwerkingen of echte cravings. Voel me ook na de binge kiplekker.
3) 5-mapb
MDMA 2.0 Harder, better, faster, stronger. Maar het kan nooit op tegen het magische zweverige gevoel van die eerste keer MDMA.
4) Speed
Ook best wel lekkaaah.
5) Psilo
Beter en goedkoper dan mijn psychologe.
Welke dosering lsd heb je dan gebruikt?Vind je LSD meer euphorisch dan psilo? Bij mij juist omgekeerd. LSD is nooit in de buurt gekomen zelfs, wel euphorischer dan MDMA maar niet in de buurt van paddos of truffels.
Uhhh heb 6 soorten LSD gedaan, tussen de 10 en 250ug. 250ug is voor mij ego death, 100ug is een HELE sterke trip. Ik denk dubbel zo sterk als de meeste voelen op die dosis als ik lees en om mij heen hoor.Welke dosering lsd heb je dan gebruikt?
Hmm apart dat je toch lsd niet euforischer vindt dan truffels. Maarja is voor iedereen andersUhhh heb 6 soorten LSD gedaan, tussen de 10 en 250ug. 250ug is voor mij ego death, 100ug is een HELE sterke trip. Ik denk dubbel zo sterk als de meeste voelen op die dosis als ik lees en om mij heen hoor.
Tryptamines heb ik ook heel veel soorten op verschillende doseringen geprobeerd, ook met LSD.
Snelle is speedSnelle?
Tja idk, psychonautwiki geeft aan dat psilo een stuk euphorischer kan zijn dan LSD, en daar kan ik me wel in vinden. De meeste van de psychedelica maatjes zijn het met me eens, behalve mijn vriendin..Hmm apart dat je toch lsd niet euforischer vindt dan truffels. Maarja is voor iedereen anders
Heb wel een zo nu een dan een WAP feestje .Zie weinig GHB terug voor hoe leuk het is. Man man man
Ritalin, serieus?1-Coke gewoon snuif
2-Ritalin nasaal
3-snelle
4-3mmc
5- koffie
Zelfde hier dusAl gedaan en gebruikt. Vond ik veel onaangenamer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."