#1
Ik heb het zelf niet zo met de drank, maar soms wel een keertje lekkerDe echt goeie zijn kunst, de gewoon goeie zijn onmisbaar bij lekker eten en de gewone zijn drugs![]()
Ik heb het zelf niet zo met de drank, maar soms wel een keertje lekkerDe echt goeie zijn kunst, de gewoon goeie zijn onmisbaar bij lekker eten en de gewone zijn drugs![]()
Buiten de 5 op mijn lijstje heb ik alleen nog maar hasj en alcohol gehad. Die vind ik beide niet veel aan. Dus heb in totaal maar 5 leuke drugs hahaha. En ja speed is zeker leuk! Leuker als ik van te voren gedacht had.Na 1x speed meteen op 3!
Maar zo te lezen had je ook echt een leuke ervaring ermee.![]()
Beetje maar.![]()
MDMA/XTC word ik te onrustig van tenzij ik dit combineer met wiet, maar dit gaat dan meer op trippen lijken.
Vandaar dat MDMA/XTC niet op deze lijst staat/mij niet zo trekt.
ik kan geen lol vinden in het vernauwen van je hoofd en motoriek. (niet lullig bedoeld voor mensen die alcohol wel leuk vinden)
Het is fijn, maar tegelijk voelt het ook fake en chemisch.Dan ben je de eerste waarvan ik hoor dat die het niet over de top geweldig vindt. Ik beschrijf het zelf als pure euforische liefde die door je lijf stroomt, maar misschien overdrijf ik.
1: speed
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."