Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is jouw drugs top 5 ??

Wat is jouw drugs top 5 ??

602 antwoorden
123 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Ineens zie ik steeds overal pyro/a-pihp op het forum voorbij komen. Nooit eerder van gehoord, maar blijkbaar is het geweldig want het staat super hoog in top 5en. Zit niet op te letten waarschijnlijk...


In welke zin beter volgens jou?
Klik om te vergroten...
A-pihp is de ultieme dopamine rush, denk aan coke maar dan veel extremer.

Het is te vergelijken met de euforie van base coke/methamfetamine
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Apotheker zei:
A-pihp is de ultieme dopamine rush, denk aan coke maar dan veel extremer.

Het is te vergelijken met de euforie van base coke/methamfetamine
Klik om te vergroten...
Goede beschrijving van de substantie.
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#3
Salvia zei:
1. Oxycodon
+++ beste bodyhigh die ook ooit meegemaakt heb, holy shit.
+ enorm euforisch en liefdevol gevoel.
+ werking houdt heel lang aan, veel langer dan ik verwacht had in ieder geval, aangezien ik het met name vergeleek met alle andere drugs in mijn top 5.
- ontzettend veel jeuk.
- relatief gezien extreem duur bij frequent gebruik.
-- ik moet heel erg uitkijken qua gebruik, aangezien het sowieso al fysiek verslavend is en ik heel erg verslavingsgezind ben, ook al is het duur.
2. MDMA
+ fijne body high
++ extreem euforisch en liefdevol gevoel.
+ ondanks dat het liefdevolle gevoel op een gegeven moment weg is, is de bodyhigh die ik heb nog wel nice (het is eigenlijk bijna hetzelfde als wat ik voel op dexamfetamine).
+ het is goedkoop.
+ het is voor mij niet verslavend.
- duurt lang voordat het inkickt.
- duurt relatief kort.
-- zodra het uitgewerkt is voel ik me ontzettend leeg en heb ik eigenlijk al meteen een dip.
- ongemakkelijke come-up.
- het is helaas niet vaak te gebruiken.
3. Dexamfetamine
+++ ik voel me enorm euforisch, energiek en gemotiveerd. Ik krijg gewoon daadwerkelijk dingen gedaan en voel me nuttig!
+ het neemt mijn vermoeidheid compleet weg, zelfs al ben ik heel moe vlak voor het gebruik.
+ ik hoef het niet illegaal te verkrijgen i.v.m. mijn ADD.
- in slaap proberen te komen is heel moeilijk.
- als ik het niet consequent gebruik, heb ik al helemaal geen motivatie om dingen te doen, nog minder dan dat ik had voordat ik dexamfetamine gebruikte.
4. Tramadol
+ de bodyhigh is erg fijn.
+ ik word er mentaal erg kalm van.
++ ik ga er echt heel intens van dromen en dat vind ik dus echt fucking vet. Het is net alsof ik in een hele lange film zit.
+ het effect houdt lekker lang aan.
- ik word er misselijk van als ik te veel neem.
- ik kan er niet zomaar aan komen i.v.m. voorschrift.
-- illegaal kopen is relatief duur.
5. S-ketamine
+ ik word er euforisch van en het zorgt ervoor dat ik mijn gevoel voor een korte periode kan onderdrukken.
+ k-holen is altijd erg leuk en vaak geeft het me ook interessante inzichten; het zorgt ervoor dat ik bewuster word van wat nou eigenlijk mijn prioriteiten horen te zijn.
+ het is makkelijk te doseren; ik ben in ieder geval nog nooit bad gegaan omdat ik te hoog doseerde, terwijl mijn doseringen altijd aan de hoge kant zitten.
-- de smaak in mijn keel is echt heel goor en went absoluut niet.
- ik word er lichtelijk misselijk van
-- ik ben er verslaafd aan geweest, omdat het dus zo'n toegankelijk middel is voor mij om te misbruiken.
- het is relatief duur, maar ja, dat is alles als je het misbruikt.

Ik gok dat hier nog veel verandering in gaat komen zodra ik GHB, 6-APB en 4-MMC geprobeerd heb.
Klik om te vergroten...
Als je Tramadol zo fijn vind, lees je in over O-DSMT
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amisulpride zei:
Als je Tramadol zo fijn vind, lees je in over O-DSMT
Klik om te vergroten...
Ik vind ze echt niet op elkaar lijken. Heb ze beiden gehad. Wat ik zo fijn vind aan tramadol is het dromen en niet misselijk worden. O-dsmt heeft dat andersom vind ik.
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Ik vind ze echt niet op elkaar lijken. Heb ze beiden gehad. Wat ik zo fijn vind aan tramadol is het dromen en niet misselijk worden. O-dsmt heeft dat andersom vind ik.
Klik om te vergroten...
Haha leuk om te horen dat mensen van vivid dromen houden. Ik ook. Lukt lucide?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amisulpride zei:
Haha leuk om te horen dat mensen van vivid dromen houden. Ik ook. Lukt lucide?
Klik om te vergroten...
Zeker. Ik ben mij regelmatig bewust van mn dromen en kan ze ook sturen
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Zeker. Ik ben mij regelmatig bewust van mn dromen en kan ze ook sturen
Klik om te vergroten...
Nice! Wat is je favo ding om te doen? Ik hou niet van seks in een droom want na klaarkomen wordt ik wakker en ja dan is het game over. De eerste keren werd ik heel makkelijk wakker tot ik aandacht begon te besteden aan hartslag en ademhaling. Nu denk ik aan een motor of auto, draai mij om. Stap in en rijd rond om te kijken wat voor omgeving mijn brein maakt.
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Klopt. Soms lukt het niet om te slaan. Dan ga ik in slow motion en de ander niet. Zelfde soms met rennen. Slow motion rennen is zo kut....
Klik om te vergroten...
Juist.. Weet nog steeds niet hoe je het een or het ander krijgt. Als tip, een spiegel zoeken in je droom. Heel trippy
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amisulpride zei:
Nice! Wat is je favo ding om te doen? Ik hou niet van seks in een droom want na klaarkomen wordt ik wakker en ja dan is het game over. De eerste keren werd ik heel makkelijk wakker tot ik aandacht begon te besteden aan hartslag en ademhaling. Nu denk ik aan een motor of auto, draai mij om. Stap in en rijd rond om te kijken wat voor omgeving mijn brein maakt.
Klik om te vergroten...
Ligt een beetje aan mn mood maar eigenlijk ben ik het liefst een krijger/held. Heb vaak het idee dat ik in een vorig leven een krijger was (met zwaard en pijl en boog). Klinkt misschien gek haha.
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Ligt een beetje aan mn mood maar eigenlijk ben ik het liefst een krijger/held. Heb vaak het idee dat ik in een vorig leven een krijger was (met zwaard en pijl en boog). Klinkt misschien gek haha.
Klik om te vergroten...
Oh dat is ook vet! Alleen vechten in een droom is een hit or miss voor mij. Soms voelen mijn klappen als slappe noedels en soms komen ze hard aan. Geweren zijn ook lastig want soms gaan ze af en soms niet
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amisulpride zei:
Oh dat is ook vet! Alleen vechten in een droom is een hit or miss voor mij. Soms voelen mijn klappen als slappe noedels en soms komen ze hard aan. Geweren zijn ook lastig want soms gaan ze af en soms niet
Klik om te vergroten...
Klopt. Soms lukt het niet om te slaan. Dan ga ik in slow motion en de ander niet. Zelfde soms met rennen. Slow motion rennen is zo kut....
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amisulpride zei:
Juist.. Weet nog steeds niet hoe je het een or het ander krijgt. Als tip, een spiegel zoeken in je droom. Heel trippy
Klik om te vergroten...
Hmm nog nooit een spiegel gezien denk ik.....
S
SabotageLid
01-01-2024, 00:00
#13
1-Coke gewoon snuif
2-Ritalin nasaal
3-snelle
4-3mmc
5- koffie
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sabotage zei:
1-Coke gewoon snuif
2-Ritalin nasaal
3-snelle
4-3mmc
5- koffie
Klik om te vergroten...
Snelle?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
Mijn echte top 5:

1) LSD

Verrassing! De euforie is onmatchbaar met andere middelen. Van alle antidepressiva die ik geprobeerd heb, en dat zijn er best wat, is Lucy de beste van ze allemaal. De eerste keer gaf me ook een soort Scooby-Doo gevoel. Op het einde ontmaskeren ze het monster en zien ze wie er werkelijk onder schuilt. Net zoals LSD mijn kijk op deze realiteit bruut ontmaskerde en me liet zien hoe de wereld er echt uit ziet. Ik omarm deze chaos en waan me eventjes Willy Wonka die zich helemaal thuis voelt in zijn door oempaloempa bezette chocoladefabriek.

2) a-pihp

Opnieuw een verrassing! Gewoon lekkaaah. Fijn om te bingen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik koude voeten en bevende handen krijg maar voor de rest geen nare bijwerkingen of echte cravings. Voel me ook na de binge kiplekker.

3) 5-mapb

MDMA 2.0 Harder, better, faster, stronger. Maar het kan nooit op tegen het magische zweverige gevoel van die eerste keer MDMA.

4) Speed

Ook best wel lekkaaah.

5) Psilo

Beter en goedkoper dan mijn psychologe.
Klik om te vergroten...
Vind je LSD meer euphorisch dan psilo? Bij mij juist omgekeerd. LSD is nooit in de buurt gekomen zelfs, wel euphorischer dan MDMA maar niet in de buurt van paddos of truffels.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stonologie zei:
Vind je LSD meer euphorisch dan psilo? Bij mij juist omgekeerd. LSD is nooit in de buurt gekomen zelfs, wel euphorischer dan MDMA maar niet in de buurt van paddos of truffels.
Klik om te vergroten...
Welke dosering lsd heb je dan gebruikt?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Welke dosering lsd heb je dan gebruikt?
Klik om te vergroten...
Uhhh heb 6 soorten LSD gedaan, tussen de 10 en 250ug. 250ug is voor mij ego death, 100ug is een HELE sterke trip. Ik denk dubbel zo sterk als de meeste voelen op die dosis als ik lees en om mij heen hoor.

Tryptamines heb ik ook heel veel soorten op verschillende doseringen geprobeerd, ook met LSD.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stonologie zei:
Uhhh heb 6 soorten LSD gedaan, tussen de 10 en 250ug. 250ug is voor mij ego death, 100ug is een HELE sterke trip. Ik denk dubbel zo sterk als de meeste voelen op die dosis als ik lees en om mij heen hoor.

Tryptamines heb ik ook heel veel soorten op verschillende doseringen geprobeerd, ook met LSD.
Klik om te vergroten...
Hmm apart dat je toch lsd niet euforischer vindt dan truffels. Maarja is voor iedereen anders
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#19
Amisulpride zei:
Snelle?
Klik om te vergroten...
Snelle is speed
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Hmm apart dat je toch lsd niet euforischer vindt dan truffels. Maarja is voor iedereen anders
Klik om te vergroten...
Tja idk, psychonautwiki geeft aan dat psilo een stuk euphorischer kan zijn dan LSD, en daar kan ik me wel in vinden. De meeste van de psychedelica maatjes zijn het met me eens, behalve mijn vriendin..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...31
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."