01-01-2024, 00:00#210mg fijngestampte oxycontin + 10mg oxycontin in tabletvorm.... :P Blijkbaar is deze hype uit de USA nog niet doorgedrongen in Nederland als ik de diverse fora lees...
01-01-2024, 00:00#4 Rabbithole zei: Net een fles rosé koudgemaakt met Dr Dre. Klik om te vergroten... gu-faar-luk!
01-01-2024, 00:00#8 Sadpanda zei: Rabbithole zei: Net een fles rosé koudgemaakt met Dr Dre. Klik om te vergroten... gu-faar-luk! Klik om te vergroten... Uh-uh!
01-01-2024, 00:00#18 bier zei: Klein beetje speed en een Palmpje... Klik om te vergroten... Dat belooft een mooie schooldag te worden morgen.