Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
157 weergaven
18-5-2026
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
Grolsch pilsner.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klein beetje speed en een Palmpje...
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#3
NIks en een beetje thc
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
bier zei:
Klein beetje speed en een Palmpje...
Klik om te vergroten...
Dat belooft een mooie schooldag te worden morgen.
F
Freddie FlinkstonedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Biertje op, jointje gerookt..nu overwegen om nog aan de speed te gaan. Moeilijk :grin:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
nu alleen nog alcohol.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#7
:stoned: Ketamine en weed :stoned:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Glaasje koud bier
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chris Pontius zei:
Blowtje in mijn blootje. :)
Klik om te vergroten...
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Freddie Flinkstoned - Freddie Fastlane

:wink:
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
Pak nog een biertje en ga pitten joh :wink:
Klik om te vergroten...

Dat is een wijs advies.
F
Freddie FlinkstonedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
Pak nog een biertje en ga pitten joh :wink:
Klik om te vergroten...

Het blijkt toch lastiger dan ik verwacht om er af te blijven als er een redelijke hoeveelheid naast je ligt haha

Eesje zei:
Freddie Flinkstoned - Freddie Fastlane

:wink:
Klik om te vergroten...

En wat bedoel je daar dan precies mee?:tongueout:
O
OpheliaLid
01-01-2024, 00:00
#13
het was bedoeld als een soort woordspeling, een grapje. No offence.

(fast = snel in het engels net als het woord speed.)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
@fred: morgen niet werken dan?
F
Freddie FlinkstonedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eesje zei:
het was bedoeld als een soort woordspeling, een grapje. No offence.

(fast = snel in het engels net als het woord speed.)
Klik om te vergroten...

Haha, ik was zeker niet op mn teentjes getrapt..ik snapte em gewoon niet, must've been the weed speaking :wink:

Flameon zei:
@fred: morgen niet werken dan?
Klik om te vergroten...

Nope, morgen vrij..vrijdag vrij. Zaterdag weer werken :) Ik heb nog maar 2x speed gebruikt, de laatste x heb ik alleen een redelijke hoeveelheid gekocht dus nu ben ik nogal geneigd om die hoeveelheid wat te verminderen hehe. Plus, ik verveel me :P
F
Freddie FlinkstonedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Trouwens, een chatfunctie hier zou echt fokking awesome zijn haha
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Freddie Flinkstoned zei:
Trouwens, een chatfunctie hier zou echt fokking awesome zijn haha
Klik om te vergroten...

Je mag hier spammen in onzin subforum:)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Freddie Flinkstoned zei:
Het blijkt toch lastiger dan ik verwacht om er af te blijven als er een redelijke hoeveelheid naast je ligt haha
Klik om te vergroten...

Valt goed mee, het is geen coke ofzo :grin:

Tenminste, speed heb ik altijd vanaf kunnen blijven als ik het in huis had en enkel in het weekend gebruiken. Coke gebruik ik gewoon constant tot mn voorraad op is, 10g ofzo zou je mij niet moeten geven :P
F
Freddie FlinkstonedLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Freddie Flinkstoned zei:
Het blijkt toch lastiger dan ik verwacht om er af te blijven als er een redelijke hoeveelheid naast je ligt haha
Klik om te vergroten...

Valt goed mee, het is geen coke ofzo :grin:

Tenminste, speed heb ik altijd vanaf kunnen blijven als ik het in huis had en enkel in het weekend gebruiken. Coke gebruik ik gewoon constant tot mn voorraad op is, 10g ofzo zou je mij niet moeten geven :P
Klik om te vergroten...

het is dan ook de eerste keer dat ik het thuis heb liggen, ben er verre van een grootgebruiker van. Maar ik zo me er wss vanavond wel mee vermaken zou ik zo denken..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beanhead zei:
Ik weet het voor mij persoonlijk wel vrij zeker. Dat is wel spijtig maarja niets aan te doen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Niet toegeven. :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...930931932933934...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."