#1
Geen idee. Dacht dat het wel ging smaken na 13 maanden, niet dusKoxBox zei:Waarom doe je het dan??Eendagsvlieg zei:Nee, ik vind het vreselijk. Mijn hele zelfbeeld is naar de klote![]()

Geen idee. Dacht dat het wel ging smaken na 13 maanden, niet dusKoxBox zei:Waarom doe je het dan??Eendagsvlieg zei:Nee, ik vind het vreselijk. Mijn hele zelfbeeld is naar de klote![]()


W.F.L. zei:Ketamine
Deranged zei:Deze en een beetje van dit.

Is 11u 's morgens vroeg op de avond?Irezz zei:Foei kox, zo vroeg op de avond?!
ot: nicotine en caffeïne

KoxBox zei:Is 11u 's morgens vroeg op de avond?Irezz zei:Foei kox, zo vroeg op de avond?!
ot: nicotine en caffeïne![]()
Niet.Irezz zei:KoxBox zei:Is 11u 's morgens vroeg op de avond?Irezz zei:Foei kox, zo vroeg op de avond?!
ot: nicotine en caffeïne![]()
Hangt ervanaf hoe fucked je rythme is![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."