#1
Pak nog een biertje en ga pitten joh ![:wink:]()



Angramar Temenos zei:Diazepam.. Ik word echt gek van mezelf. Nu ff een weekje of 2 niet, ik krijg al tolerantie en als ik nog 2 weken zo doorslik wordt stoppen enorm kut.
Drientje zei:10 mg diazepam.
Kan GVD niet slapen.
Heb echt heerlijk geslapen!Mathijs zei:Drientje zei:10 mg diazepam.
Kan GVD niet slapen.
Hoop dat je zo heerlijk zal slapen!
OT: Nog wat wijn en zo ook maar eens richting bed kruipen..
Drientje zei:Heb echt heerlijk geslapen!Mathijs zei:Drientje zei:10 mg diazepam.
Kan GVD niet slapen.
Hoop dat je zo heerlijk zal slapen!
OT: Nog wat wijn en zo ook maar eens richting bed kruipen..
En geen moeite met wakker worden terwijl diazepam toch wel lang werkt...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."