#1
drain bamage zei:Ik ben weer eens een energy junk.![]()
Al m'n 3e blikje van die troep....
Ik heb er net ook genoeg ingekocht. Normaal drink ik ze zelden, maar 's nachts drink ik veel te veel van die troep. Daarom iedere ochtend een benzo mee van het werk zodat ik toch kan slapen :P
