#1
Ik heb géén joint gerookt!
DrippTone zei:DonnieDark0 zei:
Ben ik zo ongeloof waardig? :P
Eigenlijk is het wel belangrijk dat ik mezelf dr aan hou, 10 april staat een ayahuasca ceremonie op de agenda.![]()
Het is eigenlijk ook wel om jezelf eens in een ander licht te bekijken. Als je veel drugs gebruikt waarom doe je dat? Het is een soort van pre meditatie en jezelf alvast te confronteren met je eigen gewoonten.DrippTone zei:DonnieDark0 zei:
Ben ik zo ongeloof waardig? :P
Eigenlijk is het wel belangrijk dat ik mezelf dr aan hou, 10 april staat een ayahuasca ceremonie op de agenda.![]()
Pak Suiker zei:
vode zei:High on sama!![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."