Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
305 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb géén joint gerookt!
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Biertje en een sigaret.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
DonnieDark0 zei:
DrippTone zei:
Helemaal niks, en dat hou ik zo tot 10 april. :P
Klik om te vergroten...

Grapjas :wave:
Klik om te vergroten...

Ben ik zo ongeloof waardig? :P
Eigenlijk is het wel belangrijk dat ik mezelf dr aan hou, 10 april staat een ayahuasca ceremonie op de agenda. :)
Klik om te vergroten...

Drugs is ook alcohol, cafeine, nicotine en alle medicijnen he :)
Dat is wel een reden om je er ook aan te houden ja, een goede trip gewenst alvast.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
DrippTone zei:
DonnieDark0 zei:
DrippTone zei:
Helemaal niks, en dat hou ik zo tot 10 april. :P
Klik om te vergroten...

Grapjas :wave:
Klik om te vergroten...

Ben ik zo ongeloof waardig? :P
Eigenlijk is het wel belangrijk dat ik mezelf dr aan hou, 10 april staat een ayahuasca ceremonie op de agenda. :)
Klik om te vergroten...
Het is eigenlijk ook wel om jezelf eens in een ander licht te bekijken. Als je veel drugs gebruikt waarom doe je dat? Het is een soort van pre meditatie en jezelf alvast te confronteren met je eigen gewoonten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog maar een biertje, om het weekend af te sluiten.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niks, toch wel apart, ook niet onprettig, 99,9% van de tijd nuchter zijn, ipv 75% :')
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een hoop drank en valium met mijn prachtige clown masker op.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cafeïne
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het enige wat ik met regel maat gebruik is THC en cafeïne, en dat is geen dagelijks gebruik. Over het algemeen sta ik er altijd wel even bij stil als ik iets gebruik en bedenk dan meteen hoe lang het geleden is en of ik het niet te vaak doe. Wat dat betreft vind ik mezelf wel een verstandig gebruiker. Maar als ik iets gebruik doe ik het wel meteen goed, wat dat betreft dus iets minder verstandig. :grin:

OT: waarschijnlijk voel ik me nu zo lekker omdat ik net ben wezen sporten in de zon, dus geniet ik nu van een lichaams eigen stofje. Ik vermoed endorfine of iets dergelijks. :P
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#10
vode zei:
High on life!!!
Klik om te vergroten...
High on sunshine! :sunglasses: :grin: :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pak Suiker zei:
vode zei:
High on life!!!
Klik om te vergroten...
High on sunshine! :sunglasses: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

Dat ook! :grin: High on vriendjes! High on vriendinnetjes! High on sama! :wink:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#12
vode zei:
High on sama! :wink:
Klik om te vergroten...

Nee, sama is een downer die mij niet zo goed meer bevalt. :kots:
Hypocriete verraders zijn niet zo goed voor je karma. :wink:
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rode wijn & een stickie
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alchole, het bon allemaal met Bier (5 st.) eindigt met Whisky-cola. :wave: :tearsofjoy:

Met dit mooie weer kan dat wel ! :rock:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Doordeweeks rook ik m'n peuken en drink ik m'n koffie.
In het weekend komen daar soms nog wat drankjes bij.
En op een feestje soms wat lsd of wat mdma.

Maar ik maak alleen een gewoonte van de koffie en de peuken.

Het moet niet te gek worden, hè. :P

Olle
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Veel chai.. is niet psychoactief maar vind het wel verslavend als de pest :tearsofjoy:
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alchole, ga straks nog wat cocaine halen ! :grin: :grin: :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
alcohol
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#19
80 mg rilatine ofzo, 't is de eerste keer datk t pak, en kvind t wel redelijk chill, met wa wiet erop :stoned: :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alcohol en speed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...858859860861862...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."