#1
Mirrorball zei:gelieve eens te stoppen met mensen te oordelen,beste mirrorball.
ik heb reeds 2 jaar de Ziekte van Scheuermann,waardoor ik jammer genoeg niet meer kan werken in de gewone arbeidsmarkt,ik kom wel in aanmerking om in een beschutte werkplaats(voor mensen met een ziekte of beperking)te werken,maar door de economische crisis zijn er momenteel geen aanwervingen,nu zit ik thuis (nog 6 weken)met een gedeeltijke afrukking van een schouderpees,begin maart zal ik vrijwilligerswerk doen(in afwachting tot eventuele werkaanwervingen),om toch maar iets te doen.ik verveel mij hier ook thuis hoor...ik kan toch daar ook niks aan doen dat ik met een beperking zit!!!
![]()
Het spijt me als het overkwam als een beschuldiging, dit was het natuurlijk helemaal niet.
Achteraf was het natuurlijk eigenlijk ook niet nodig van mij, om hierop te reageren, dit had je zelf ook kunnen doen. Ik heb niets tegen mensen die in de bijstand zitten met een goede reden, ik heb wel iets tegen mensen die in de bijstand zitten zonder reden en geen klap uitvoeren.
Jij kà n echter niet werken, en bent zelfs bereid vrijwilligerswerk te doen!
Al het credit voor jou, Cronos!
no hard feelings hoor mirrorball

combo van de maand 
..
