Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
304 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mirrorball zei:
gelieve eens te stoppen met mensen te oordelen,beste mirrorball.
ik heb reeds 2 jaar de Ziekte van Scheuermann,waardoor ik jammer genoeg niet meer kan werken in de gewone arbeidsmarkt :( ,ik kom wel in aanmerking om in een beschutte werkplaats(voor mensen met een ziekte of beperking)te werken,maar door de economische crisis zijn er momenteel geen aanwervingen,nu zit ik thuis (nog 6 weken)met een gedeeltijke afrukking van een schouderpees,begin maart zal ik vrijwilligerswerk doen(in afwachting tot eventuele werkaanwervingen),om toch maar iets te doen.ik verveel mij hier ook thuis hoor...ik kan toch daar ook niks aan doen dat ik met een beperking zit!!!:(
Klik om te vergroten...

Het spijt me als het overkwam als een beschuldiging, dit was het natuurlijk helemaal niet.
Achteraf was het natuurlijk eigenlijk ook niet nodig van mij, om hierop te reageren, dit had je zelf ook kunnen doen. Ik heb niets tegen mensen die in de bijstand zitten met een goede reden, ik heb wel iets tegen mensen die in de bijstand zitten zonder reden en geen klap uitvoeren.

Jij kàn echter niet werken, en bent zelfs bereid vrijwilligerswerk te doen!
Al het credit voor jou, Cronos!
Klik om te vergroten...

no hard feelings hoor mirrorball :wink: je kon dat moeilijk weten dat ik met een ziekte of beperking zit.ik schaamde mij eerlijk gezegd een beetje daarvoor om dat hier op dF te zetten dat ik met een beperking zit,heb het dan toch maar gedaan.is ook best lastig hoor in een beschutte werkplaats werken,je zit dan tussen mensen met een verstandelijke handicap ofzo...wat moet ik daar tegen zeggen?begrijp me niet verkeerd,die mensen kunnen daar ook niks aan doen hé,ik kan het moeilijk aanvaarden dat ik geen gewoon werk meer kan doen...best frustrerend.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
cronos zei:
Mirrorball zei:
Petrovic zei:
Vrije dag :P ?

OT: Thee voor die concentratie
Klik om te vergroten...
Hij zit in de bijstand :P
Klik om te vergroten...

gelieve eens te stoppen met mensen te oordelen,beste mirrorball.
ik heb reeds 2 jaar de Ziekte van Scheuermann,waardoor ik jammer genoeg niet meer kan werken in de gewone arbeidsmarkt :( ,ik kom wel in aanmerking om in een beschutte werkplaats(voor mensen met een ziekte of beperking)te werken,maar door de economische crisis zijn er momenteel geen aanwervingen,nu zit ik thuis (nog 6 weken)met een gedeeltijke afrukking van een schouderpees,begin maart zal ik vrijwilligerswerk doen(in afwachting tot eventuele werkaanwervingen),om toch maar iets te doen.ik verveel mij hier ook thuis hoor...ik kan toch daar ook niks aan doen dat ik met een beperking zit!!!:(
Klik om te vergroten...
*knuffelt cronos heel hard en lang* :hearteyes:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat dex.
Jammer dat ik er gewoon moe van word.
Niet mijn drug echt.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
succes cranos!

Ik rol er dadelijk even een om met me vriendinnetje op te smoken :hearteyes:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#5
stevenkeuh zei:
succes cranos!

Ik rol er dadelijk even een om met me vriendinnetje op te smoken :hearteyes:
Klik om te vergroten...

hehe cranos :tearsofjoy: ,dacht effkes dat ik al aan het hallucineren was :grin:
ook veel genot met je joint en vriendin :rock:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nog een beetje stoned, valt wel mee nu. Heb het vooral koud en ga zo slapen.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bietje pep om door mijn tentamenstof te komen.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
nicotine
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#9
LSd en :beer: combo van de maand :mrgreen:
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#10
hasj :P
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bier op .. :beer:
Wiet op .. :stoned:
Pep op .. :grin:
En voor het eerst,
heb ik Ketamine op.. :openmouth: :grin:
uur geleden de laatste lijn op
best wel chill spul man.. :)
net buiten zag ik ammaar een groene waas en af en toe blauw
echt sick
beetje lichtelijk hallicunatie gevoel :grin:
Ga over 3 kwartier weer ff naar buiten pafje doen en lijntje doen :stoned:
Dusja wel chille zaterdagavond opzich.. :tearsofjoy:
:wave: ..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Caffeine
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nicotine.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#14
bakkie troost met een sigaretje! :smoke:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
niet uitspacend van de mdma,maar toch ook een joint :grin: :stoned:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#16
na 10.5 maand geen speed te hebben gebruikt is het weer eens zo ver.

55% met geen tolerantie kan maar 1 ding betekenen:

:openmouth:
L
Little MonkLid
01-01-2024, 00:00
#17
About to take a nice cup of (shroom)tea...

Nog tips voor onze trip?
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, Pink Floyd. Have a nice trip!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
40mg Codeïne + een biertje :beer:
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#20
hasj alleen
deze of volgende week 100 xtc pillen :xtc:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...857858859860861...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."