#1
ik heb wiet gekocht bij een maat hier in west vlaanderen, en tis echt superwiet, nog beter dan in de shops in nederland whahahha



voor mij hetzelfde,straks toch maar eens even een coffeeshop opzoekenSpor zei:Ik ben zo nuchter als het maar kan op dit moment, nog niet eens geblowd vandaag !
dat komt oook niet vaak voor
*.exe zei:a l c o h o l
6 x best bier, ingeblikt en al



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."