Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
301 weergaven
18-5-2026
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een keertje nuchter is ook leuk.
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lekker aan de snuif sinds zaterdag.. :grin:
Nja deze dag ook wel aardig wat voor de maandag haha, slapen zit er nog niet echt in denk :openmouth:
En uiteraard ook jointjes gesmoked vndaag.. :stoned:

:wave: ......
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker rood wijntje :P
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
2x raden ..
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
G-tje :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tetrahydrocannabinol
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#7
PillenJunk zei:
Lekker aan de snuif sinds zaterdag.. :grin:
Nja deze dag ook wel aardig wat voor de maandag haha, slapen zit er nog niet echt in denk :openmouth:
En uiteraard ook jointjes gesmoked vndaag.. :stoned:

:wave: ......
Klik om te vergroten...

werk je dan dan ook ?
Daarnet ganjaa :stoned:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Lekker oxazepammetje en een glas rode wijn.
:hearteyes:
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Pitje rokend.. :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
DrippTone zei:
Immo zei:
Net een bommetje dex gedropt.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Voor of na het ontbijt?
Klik om te vergroten...

Gelijk erna. :P
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
ben nu lekkere hash sticky an het ketten :stoned: alleen jammer dat ik onder de dampkap moet staan :tearsofjoy:

groetjes matti
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb nog THC in m'n bloed, merk er niks meer van behalve dat ik net zo slaperig ben als wanneer ik knetterstoned ben, terwijl dat vandaag best meeviel.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Valium,mdma (wachtende op inslag),biertje
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
stonedd
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wiet
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik hoer dat graag hoer :wink:
hier lekker clean, op koffie en peuken na...
verschil moet er zijn haha
:wave:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#17
Helemaal niks, gestopt met blowen dusja. Ik hoop binnenkort een keertje XTC of LSD of paddo's :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
underworld zei:
J0rrit zei:
underworld zei:
7 joints over de hele dag,
net 13 mg 5meo-dmt gerookt en in die trip flink wat lachgasbalonnetjes, wat vetttttttttt :hearteyes:
muziek klinkt nu nog zo mooiii :hearteyes:
tevens is mijn visualizer behoorlijk een eigen leven aant leiden :grin:
Klik om te vergroten...

Ik heb nog nooit 5 meo dmt gerookt maar heb t wel liggen en wil het wel doen binnenkort... Maar onder een nn-dmt trip kan ik me neit voorstellen dat je nog gaat bewegen of zitten om lachgas te roken, hoe zit dat dan met 5meo?
Klik om te vergroten...

nja eerste 20 minuten kon ik ook niets doen, behalve op me bed de gekste dingen meemaken, toen het beetje uit begon te werken kreeg ik dat briljante idee om lachgas te doen.
maar was al in de uitspace hoor, en had niet een breakthrough. kon het niet lang genoeg inhouden om tot de max te gaan (vieze zooi blijft het)

en btw lachgas rook je niet :wink:
Klik om te vergroten...

Dat was een foutje inderdaad. Maar ik ben toch wel van plan de 5 meo dmt te gaan snuiven, omdat roken toch altijd een beetje tricky is ( met nn-dmt iig ). Wat is een goeie dosis dan, of weet je dat niet?
A
A-lexLid
01-01-2024, 00:00
#19
wiet, beetje benzo, een wa nocotine
s
spazznLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nicotine en speed :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...860861862863864...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."