#1
25tolife zei:Ivoos zei:Het is maandag![]()
Inderdaad.. Heerlijk begin van de week heb me ongeveer 5 uur verslapen![]()
OT:
Nu maar wiet..
Hey, ik ook man! Zij het maar een aantal uur..

OT: Wiet
25tolife zei:Ivoos zei:Het is maandag![]()
Inderdaad.. Heerlijk begin van de week heb me ongeveer 5 uur verslapen![]()
OT:
Nu maar wiet..


DamienDope zei:zometeen nog 'n nakkie meph en dan naar bed.
Dreuge zei:DamienDope zei:zometeen nog 'n nakkie meph en dan naar bed.
gozer...
Dreuge zei:mischien een domme vraag maar waarom zou je dat laatste lijntje nog nemen dan?
DamienDope zei:Dreuge zei:mischien een domme vraag maar waarom zou je dat laatste lijntje nog nemen dan?
Omdat ik er nog geen genomen heb.
Moet men zich hier zijn drugsgebruik verantwoorden? :P
DamienDope zei:En zoveel neem ik niet hoor![]()
Dreuge zei:DamienDope zei:En zoveel neem ik niet hoor![]()
verantwoord je je drugsgebruik nou alsnog?![]()
W.F.L. zei:NahBen op 2 joints en 2.5mg loraze na al 6 dagen nuchter
![]()
Haha, klinkt op zich wel zwak "op.. na" maar die dingen noem ik toch niet echt een probleem![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."