#1
qinn zei:En ik ben nog maar een beetje stoned![]()
Same here.
qinn zei:En ik ben nog maar een beetje stoned![]()
ben zo stoned als een kanarie
heb net heeerlijk gedoucht 

^_^ zei:IK OOK! AlcoholAltijd leuk om mee te beginnen zaterdagavond
![]()
Proost xD
:PMissParanoid zei:

Elektronik_dynamite zei:dextro-amfetamine's
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."