#1
W.F.L. zei:Wiet en cafeïne zoals iedere ochtend (ja het is nu ochtend voor mij.. Fuck dat)
Hahah oke dan mijn ritme is ook lekker verkeerd om
OT:
Nog meer:
25tolife zei:Biertje en een jointje![]()
W.F.L. zei:Wiet en cafeïne zoals iedere ochtend (ja het is nu ochtend voor mij.. Fuck dat)
25tolife zei:Biertje en een jointje![]()
25tolife zei:Biertje en een jointje![]()

Intoxicated zei:Why so sad?
Intoxicated zei:Ah.. ja.. ik ken het probleem.
Ik deed het eerst dagelijks... that was no good.
Nu haal ik af en toe een keer een grammetje.
Maar het blijft topspul.


Escoban zei:Me laatste jointje aan het roken.

.
)Aalpoepert zei:Om half 10 's-ochtends? Gaat te ver! :PMr_Acid zei:weeeed![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."