Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
80 weergaven
18-5-2026
B
BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#1
MissDior zei:
lijntje sos :P :rolleyes: :smilingimp: :stoned: :smoke: :wave:
Klik om te vergroten...
jaloers! :grin:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
ohje :flushed: ik ga ook maar een lijntje sos leggen :flushed:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmz ik heb voor het eerst speed gesnoven net ik vind het echt superchill :grin: Dit ga ik wel meer doen :( Maraja zometeen even feesten :hearteyes:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#4
en weer een puntje sos :mrgreen: :rolleyes: :smilingimp:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
:stoned: :stoned: :stoned:
b
boelsLid
01-01-2024, 00:00
#6
soes
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gebruik wiet. :)
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik Speed!

M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik niets!
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De speed begint nu uit te werken, had wel bijgenomen. Denk 0,5 0,6 gram op avond met zn 2'en. Is dit normaal als je geen tollerantie hebt of is het veel?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
^_^ zei:
De speed begint nu uit te werken, had wel bijgenomen. Denk 0,5 0,6 gram op avond met zn 2'en. Is dit normaal als je geen tollerantie hebt of is het veel?
Klik om te vergroten...

Lijkt me niet overdreven veel. Dan had je het ook wel gemerkt. Ik denk zelfs iets aan de conservatieve kant als het nu al uitwerkt...
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#12
:openmouth:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ja 21:00 1e en daarna steeds bijgenomen. Ik weet niet ik begin me wel beetje verrot te voelen. Kaken ook echt ik was aan het kauwen op me kauwgum als een gek. Volgens mij 120 kauwbewegingen per minuut ofzo.

Het was trouwens wel superleuk ik denk dat ik moet oppassen met dit spul want ik heb echt leuk gehad. Niet zo leuk als xtc maar speed kan je zegmaar elke dag doen en ben bang dat ik teveel ga gebruiken.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja daar moet je wel mee opletten.. overigens, ook al begin je je verrot te voelen, je zult nog wel niet kunnen slapen zo. Verder hoop ik dat je morgen en overmorgen niks hoeft te doen, want dat zal met veel moeite moeten :P Zorg gewoon dat je na een avondje speed niks meer in huis hebt want zonder moeite snuif je verder. Lost overigens de kater wel tijdelijk op.
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik kan echt niet slapen nee en me ogen zijn ook nog tering groot. Gelukkig morgen alleen maar voorbereiden voor de volgende feestavond. En ik heb nog wel wat maar ik ga het echt niet overdag gebruiken morgen. Ik zit er wel even doorheen als het moet is beter.

Ik had wel nog gegeten met moeite dus dat is wel beter. Kiwi, croissant, 2 broodjes en een glas melk en een zooi vitaminepillen etc. Echt niet lekker eten op de speed.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Klopt, hoe laat was je laatste lijntje ongeveer?
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#17
2 a 3 uur denk ik. Is vast niet goed he. Ik moet toch niet wakker blijven tot 8 of 9 uur he? Dat zou echt te sip zijn
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#18
^_^ zei:
2 a 3 uur denk ik. Is vast niet goed he. Ik moet toch niet wakker blijven tot 8 of 9 uur he? Dat zou echt te sip zijn
Klik om te vergroten...

Ga er maar vanuit dat je iig wakker bent tot 9 uur. Ga ook niet proberen te slapen voor die tijd, in ieder geval niet voor 7-8 uur. Je gaat dan toch alleen maar in bed lopen nadenken over hoe dom je wel niet was. Je kunt beter bezig blijven, beetje gamen ofzo. Of ga veel wiet roken over een uurtje, dan blijf je tenminste een beetje bezig en kun je wat sneller slapen. Voeg mij anders even toe aan msn, ik blijf ook nog wel even wakker :P
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#19
^_^ zei:
2 a 3 uur denk ik. Is vast niet goed he. Ik moet toch niet wakker blijven tot 8 of 9 uur he? Dat zou echt te sip zijn
Klik om te vergroten...

tot 12 uur denk ik
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#20
na een aantal van die word ik rustig en kan ik inslapen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3233343536...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."