Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
82 weergaven
18-5-2026
T
The ChosenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niks, drugs is slecht mjae.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
3 bakken homemademetaalkonijnmoeteconomielerenvoorz'nexamens-k0ff13.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
lekkere hasj
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Banaan en Cola :hearteyes: .

:rolleyes:
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
dus als je niet weet wat craving is, en je zegt dat je craving naar xtc hebt, ben je voor mij een zielige vertoning.
Klik om te vergroten...
Dus iedereen die niet verslaafd is aan de hardere shit en dus de craving niet kent is zielig?
Wees blij dat diegene het gevoel van zin in xtc als craving beschrijft en dus niet weet wat echt craven is.. in plaats van hem zielig te noemen omdat hij geen die hard junk is..
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lappenpopje zei:
dus als je niet weet wat craving is, en je zegt dat je craving naar xtc hebt, ben je voor mij een zielige vertoning.
Klik om te vergroten...
Dus iedereen die niet verslaafd is aan de hardere shit en dus de craving niet kent is zielig?
Wees blij dat diegene het gevoel van zin in xtc als craving beschrijft en dus niet weet wat echt craven is.. in plaats van hem zielig te noemen omdat hij geen die hard junk is..
Klik om te vergroten...


Anders lees jij het nog een keer in plaats van zomaar met zulke woorden te gaan smijten, iedereen weet hoe minn is, en om zomaar zin in een pilletje craving te noemen vind ik een verkeerde benaming en ja, ik vind iedereen die met zulke termen gaat smijten zielig, als ze niet eens weten hoe het is om te craven naar smack of wit, en je hoort mij nergens zeggen dat degene die niet verslaafd zijn aan hardere shit zielig zijn :confused:

En waarom zou ik blij voor hun zijn, geef me eens een paar redenen.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
hahahaha lachwekkend, zielig noemen omdat hij geen die hard junk is :beer:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
écht craven naar een drug lijkt me helemaal niks... ik heb soms ook wel extreem veel zin om te blowen.. voel me weer kut, moet een joint roken etc.
Maar dat is toch wel anders dan craven ja..
bovendien spring ik dan vrij vaak in de auto om gewoon mn wietje te gaan halen... problem solved.. or not.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben net thuis heb net vrienden gemaakt met katten hier in de buurt, en er was een man die de weg vroeg, maar ik dacht dat ie me wilde ontvoeren, dus ik deed net alsof ik belde, terwijl er niks te horen was qua beltoon.

(Halve gram coke en toen dat minder werd 3 milligram GHB.)
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
zit nu heerlijk tr chillem op keta en :beer:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#11
BillyBilo zei:
Serenity zei:
cravend naar xtc
Klik om te vergroten...

kindje kindje je moest een weten wat craving was, en je zou hardlopend naar je moeder gaan, en je vader je een lekker bordje eigengemaakte soep op laten scheppen.
Klik om te vergroten...

hehe die soep...


NU BEETJE SPEED :sunglasses:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
Giow zei:
Kan je craving vergelijken met die gast van Trainspotting in die kamer ? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Nee dat is cold turkey gaan van benzo's en smack
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
nixxx :rolleyes:
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Koffie.... :flushed:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
BillyBilo zei:
Giow zei:
Kan je craving vergelijken met die gast van Trainspotting in die kamer ? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Nee dat is cold turkey gaan van benzo's en smack
Klik om te vergroten...

Ik denk, en dat denk ik omdat ik niet verslaafd ben maar me probeer voor te stellen hoe dat zou zijn, dat als je niet verslaafd bent geweest aan zwaar verslavende middelen, je dat gewoon echt niet kán voorstellen of weten. En dat je beter de woorden daarvoor ook niet verkeerd kan gebruiken omdat dat bij echt verslaafden misschien enkel irritantie opwekt.

En on topic: over 10 minuten waarschijnlijk weer hasj.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekkere wiet. Het is toch zondag voor iets eh. :flushed: :stoned:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
BillyBilo zei:
Giow zei:
Kan je craving vergelijken met die gast van Trainspotting in die kamer ? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Nee dat is cold turkey gaan van benzo's en smack
Klik om te vergroten...

Ik denk, en dat denk ik omdat ik niet verslaafd ben maar me probeer voor te stellen hoe dat zou zijn, dat als je niet verslaafd bent geweest aan zwaar verslavende middelen, je dat gewoon echt niet kán voorstellen of weten. En dat je beter de woorden daarvoor ook niet verkeerd kan gebruiken omdat dat bij echt verslaafden misschien enkel irritantie opwekt.

En on topic: over 10 minuten waarschijnlijk weer hasj.
Klik om te vergroten...

Inderdaad honderd procent gelijk.
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
BillyBilo zei:
Giow zei:
Kan je craving vergelijken met die gast van Trainspotting in die kamer ? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Nee dat is cold turkey gaan van benzo's en smack
Klik om te vergroten...

Ik denk, en dat denk ik omdat ik niet verslaafd ben maar me probeer voor te stellen hoe dat zou zijn, dat als je niet verslaafd bent geweest aan zwaar verslavende middelen, je dat gewoon echt niet kán voorstellen of weten. En dat je beter de woorden daarvoor ook niet verkeerd kan gebruiken omdat dat bij echt verslaafden misschien enkel irritantie opwekt.

En on topic: over 10 minuten waarschijnlijk weer hasj.
Klik om te vergroten...

Daar sluit ik mij ook bij aan :wink:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#19
even een drupje bruine suiker gerookt.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ritalin

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."