#1
Lijkt mij helemaal niet verkeerd, maar dan wel op een flink feest ofzo.
Khad ook wel zin in een lekkere lijn speed..
Hmmmmmmmmmmm
Khad ook wel zin in een lekkere lijn speed..
Hmmmmmmmmmmm




THC, Nicotine & Cafeïne
welke buurt woon je dan?Icequeen zei:even offtopic...ik dacht dat het zo veilig wonen was in onze buurt? nu alweer een moordgeval..!
![]()
jep, kloptIcequeen zei:zelfde provincie toch??
en dan lekker in bed 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."