Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
66 weergaven
18-5-2026
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lijkt mij helemaal niet verkeerd, maar dan wel op een flink feest ofzo.
Khad ook wel zin in een lekkere lijn speed..
Hmmmmmmmmmmm
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#2
speed..
en nu ga ik dus enthousiast de heg snoeien
:wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hij valt wel raar af en toe die snelle, of heb jij dat nooit? Dat spul wordt steeds sterker hier lijkt het wel, als meth sterkere speed is dan is het waarschijnlijk gekkewerk voor mij. Ik heb hem momenteel liever wat slapper. Ik heb echt geen idee wat voor positiefs ik me bij sterkere speed moet voorstellen, maar het is blijkbaar toch leuk om te doen. En ik ben nou eenmaal een apart geval he.
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja nou toevallig dit spul wat ik nu heb. ik nam dus een portie en dat was me daar toch supersterk...jezus..ik dacht even dat ik van mijn stokje zou gaan. maar daarna voelde ik niet al te veel, maar gister rond middag uur wat genomen en hele nacht niet geslapen...dus dat werkt wel. ben er om zes uur maar uit gegaan en doorgegaan...zo heftig is die speed nu natuurlijk niet meer...ben jij dus ook nog bezig vanaf gister?
:wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb ook wel zin in zo een heerlijke lijn schijn.......
maar durf niet zo goed omdat ik aan de antibiotica en pijnstillers zit :( :(
blehhhhhhhhhhhhhhhhhh
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben iets over 12 wat gaan halen, had er na een maand toch weereens zin in maar hij valt tegen momenteel.
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#7
op het moment gebruik ik regelmatig speed en XTC en af en toe coke
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#8
vanochtend bij een vriend geslapen, had de avond daar voor al heel veel geblowd, dus ik werd vanmiddag wakker gemaakt door die vriend van mij, toen hij mijn joint had aangestoken, hij bood mij die joint aan, ik pak 'm, en ik rookte 'm, echt te grappig gewoon, nog geen 5 minuten wakker en al stoned :stoned:

daarna nog puur white widow gerookt door de waterpijp, dus helemaal gefokt nu!

ik heb nog 3 joints, en 6 gram white widow.
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#9
laatste speed van vandaag genomen...laatste speed van deze week bedoel ik!!

:wave:
T
TLK#1Lid
01-01-2024, 00:00
#10
:stoned: THC, Nicotine & Cafeïne
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb toch ook een discipline van niks...nog maar wat genomen, da's echt de laatste!

:wave:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#12
stuk of wat benzo lekkertjes naar binnen geflikkerd.
dormicum/midazolam :hearteyes:

edit: lekker pijpje wiet erbij
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
colaatje en een ephedra'tje... Joint roken in de regen trekt me slecht eh, en heb toch een medicijn nodig om de dag door te komen :grin:
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Icequeen zei:
even offtopic...ik dacht dat het zo veilig wonen was in onze buurt? nu alweer een moordgeval..!

:wave:
Klik om te vergroten...
welke buurt woon je dan?
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#15
zelfde provincie toch??
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Icequeen zei:
zelfde provincie toch??
Klik om te vergroten...
jep, klopt
maar bedoel je daarbij buurt als een bepaalde woonwijk
of buurt als in provincie?
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#17
was beetje algemeen bedoeld die buurt, maar goed, moorden in stadskanaal, musselkanaal en nu nieuw buinen...
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#18
ohw zo ja zo misdaadsloos is het er niet echt, veel van die narrowminded kut lui die altijd ruzie zoeken en veel schietpartijen idd
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#19
hasj brouwnies

net een 2 uur geleden op samen met een kleine blow en een biertje

ben ik me tog ineens een soort van stoned, helder en stoned, heerlijk :mrgreen:

morgen maar ff een tripreportje maken :P

maar nu eerst nog een :smoke: en dan lekker in bed :wave:
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Klein btje dex :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2425262728...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."