#1
Sorry 2mg ondertussen heb blijkbaar tolerantie tegen pam. Muziek luisteren is altijd zo heerlijk dan ja haha, ga zo in bed liggen met muziek erbij ![:hearteyes:]()
seth zei:Sublimo zei:
alleen thc?
Dione zei:Niets, maar een benzo zou welkom zijn. Wil eigenlijk wel slapen, maar ben nog niet moe![]()
Dione zei:Niets, maar een benzo zou welkom zijn. Wil eigenlijk wel slapen, maar ben nog niet moe![]()
seth zei:Dione zei:Niets, maar een benzo zou welkom zijn. Wil eigenlijk wel slapen, maar ben nog niet moe![]()
op een scherm kijken houd je wakker, lees n boek ofzo, drink een kop thee, rook een spliff en zak heerlijk weg...
Dione zei:seth zei:Dione zei:Niets, maar een benzo zou welkom zijn. Wil eigenlijk wel slapen, maar ben nog niet moe![]()
op een scherm kijken houd je wakker, lees n boek ofzo, drink een kop thee, rook een spliff en zak heerlijk weg...
Ik zit momenteel in een fase waarin ik niet kan slapen helaas. Kan dan echt het gevoel hebben dat ik alleen maar mijn hoofd neer hoef te leggen, maar dan nog lig ik uren wakker. Heel irritant. Moet nu dus ook een slaapschema bijhouden en hopelijk krijg ik een voorschrift voor slaappillen zodat ik af en toe wat kan nemen om een redelijk normaal ritme te houden. De dingen die jij noemt werken voor mij momenteel niet om in slaap te komen, ik val pas rond half 6 in slaap de laatste tijd. Dus nu blijf ik maar gewoon langer wakker haha.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."