Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik jij op dit moment?

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

19999 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Sorry 2mg ondertussen heb blijkbaar tolerantie tegen pam. Muziek luisteren is altijd zo heerlijk dan ja haha, ga zo in bed liggen met muziek erbij :hearteyes:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Clotiazepam met lekker muziek ((:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
1 flesje hertog jan
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#4
speed, ghb, thc
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
THC.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
seth zei:
Sublimo zei:
THC.
Klik om te vergroten...

alleen thc?
Klik om te vergroten...

Nee, er zitten ook nog wel andere dingen in mijn systeem. :sunglasses:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#7
de waarheid komt aan het licht
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
:sunglasses:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niets, maar een benzo zou welkom zijn. Wil eigenlijk wel slapen, maar ben nog niet moe :(
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dione zei:
Niets, maar een benzo zou welkom zijn. Wil eigenlijk wel slapen, maar ben nog niet moe :(
Klik om te vergroten...

Ja, dan zijn die dingen echt geniaal ! :hearteyes:

Daarstraks een 1mg alprazolam genomen, fijn om dat te hebben :)
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dione zei:
Niets, maar een benzo zou welkom zijn. Wil eigenlijk wel slapen, maar ben nog niet moe :(
Klik om te vergroten...

op een scherm kijken houd je wakker, lees n boek ofzo, drink een kop thee, rook een spliff en zak heerlijk weg...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
seth zei:
Dione zei:
Niets, maar een benzo zou welkom zijn. Wil eigenlijk wel slapen, maar ben nog niet moe :(
Klik om te vergroten...

op een scherm kijken houd je wakker, lees n boek ofzo, drink een kop thee, rook een spliff en zak heerlijk weg...
Klik om te vergroten...

Ik zit momenteel in een fase waarin ik niet kan slapen helaas. Kan dan echt het gevoel hebben dat ik alleen maar mijn hoofd neer hoef te leggen, maar dan nog lig ik uren wakker. Heel irritant. Moet nu dus ook een slaapschema bijhouden en hopelijk krijg ik een voorschrift voor slaappillen zodat ik af en toe wat kan nemen om een redelijk normaal ritme te houden. De dingen die jij noemt werken voor mij momenteel niet om in slaap te komen, ik val pas rond half 6 in slaap de laatste tijd. Dus nu blijf ik maar gewoon langer wakker haha.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dione zei:
seth zei:
Dione zei:
Niets, maar een benzo zou welkom zijn. Wil eigenlijk wel slapen, maar ben nog niet moe :(
Klik om te vergroten...

op een scherm kijken houd je wakker, lees n boek ofzo, drink een kop thee, rook een spliff en zak heerlijk weg...
Klik om te vergroten...

Ik zit momenteel in een fase waarin ik niet kan slapen helaas. Kan dan echt het gevoel hebben dat ik alleen maar mijn hoofd neer hoef te leggen, maar dan nog lig ik uren wakker. Heel irritant. Moet nu dus ook een slaapschema bijhouden en hopelijk krijg ik een voorschrift voor slaappillen zodat ik af en toe wat kan nemen om een redelijk normaal ritme te houden. De dingen die jij noemt werken voor mij momenteel niet om in slaap te komen, ik val pas rond half 6 in slaap de laatste tijd. Dus nu blijf ik maar gewoon langer wakker haha.
Klik om te vergroten...

ach niet mee inzitten, wij zijn er ook nog. Het is leuk om ook ééns een meisje/vrouw erby te hebben 's nachts.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#14
zolang jullie wakker zijn vermaak ik me wel haha
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#15
gaan we de chatbox onveilig maken?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kom nog steeds niet binnen, computers en ik gaan niet echt samen. :P
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik wil best een poging wagen hahaha.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat heb ik al eens gedaan, maar nu, in mijn status ? Nee, dat wordt sowieso een ramp met een hoop frustratie.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#19
volg de guide
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
DEX en whisky. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2324252627...1000
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."