Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsReggae ik ben er een grote fan van jij ook?

Reggae ik ben er een grote fan van jij ook?

35 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
jaaaa raggea :stoned:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is ook altijd zo, dat als je reggae in de auto draait, je relaxed gaat rijden. En draai je house of hardrock, dan ga je tekeer als een beest op de weg. :grin:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#3
reggea :hearteyes: niet alle reggea, heb ook mn favorieten.
past wel maar op bepaalde relaxte momenten, vooral de zomer.
of savonds: joint, gezellige warmte, zachte kussens en reggea op de achtergrond natuurlijk
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jaa eigenlijk zou iedereen reggae in de auto moeten luisteren lekker rustig rijden , wijnig ongelukken,, alleen meer files denk ik :P
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
reggae is voor mij op dit moment de beste muziek die er is.

:stoned: :stoned: :stoned:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bob Marley - Natural Mystic :stoned:
:hearteyes:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor mij niet, ik luister vooral rock :grin:

- KoЯn :sunglasses:
- limp bizkit :grin:
- Papa roache :mrgreen:
- linkin park :hearteyes:
- Muse :hearteyes:
- A system of a down :grin:
- Metelica :grin:
- Tenacious D

allemaal geweldig :grin: :hearteyes:
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Reggae zuigt!!

Ik luister vooral metal

Metallica
slayer
Iron maiden
Megadeth
Morbid angel
God dethroned
Creator
Panzer christ
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Metal it is, thrashmetal om precies te wezen. Daarnaast natuurlijk nog een berg andere muziek die ik wel aan kan horen.


Slayer
Sonata Arctica
Death in June
Guns N' Roses
Faith No More
Death
Kreator
Pink Floyd
Pixies
Municipal Waste
Morbid Angel
Suicidal Tendencies
Type O Negative
Landser
Megadeth
Metallica
Judas Priest
Exodus
Burzum
U2
Dr. Dre
Obituary
Sodom
Death Angel
Manowar
Air
Razor
Camel
Nocturnal
Sepultura
My Dying Bride
Bathory
Nuclear Assault
Dissection
Beck
Iron Maiden
Emperor
Annihilator
Tankard
Witchfinder General
Wu-Tang Clan
Anthrax
Pearl Jam
Rigor Mortis
Mortuary Drape
Cruachan
Vreid
S.O.D.
Angel Witch
Vio-Lence

ja ja Last.fm kopie

@ Qinn, ga eens wat verder dan die newb-bandjes

:wink: :P
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Raggea indd wel eeens leuk om naar te luisteren!! (bijv. als je knetterstoned bent)
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MetaalKonijn zei:
Metal it is, thrashmetal om precies te wezen. Daarnaast natuurlijk nog een berg andere muziek die ik wel aan kan horen.
Klik om te vergroten...

METAL RULEZ!!!! Hoewel ik niet graag metal luister als ik stoned ben :P
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#12
@ metaalkonijn

ik zal wel ff paar dinge uit je lijst downloade en kijke hoe het klinkt :grin:

heb je nog tips?
bevoorbeeld welke artiest en hoe het liedje verder heet??

:rolleyes:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
he we zijn hier in de coffeeshop daar draaien we geen metal, ontopic
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
MidasJ zei:
Welke andere muziek stijlen vinden jullie mooi,,
Klik om te vergroten...

Wel een beetje ontopic lijkt mij :P Maar ik zet de conversatie wel via PB voort. :)

METAL RULEZ!!!! Hoewel ik niet graag metal luister als ik stoned ben :P
Klik om te vergroten...

Hehe klinkt wel herkenbaar.. dan heb ik liever relaxte oude rock.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
^ok wel ontopic , naja dit topic hoort sowieso meer in 'onzin' thuis dus ik verplaats hem wel.
klets gerust verder :) :stoned:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
sommige reggae is wel leuk, maar niet voor elk moment
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben een paar maanden geleden naar het roots reggeafestival geweest in ruigoord. 24u reggea en dan niet de comerciële stroming! Helemaal top.

www.ruigoord.nl
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hee,,

Ik was benieuwd of jullie ook reggae luisteren en hoe vaak,, Welke andere muziek stijlen vinden jullie mooi,,

Van reggae muziek vind ik

- Bob marley
- UB40 (2 x naar concert geweest)
- Dennis brown
- Gregory Isaacs
- Yellowman

Relaxt, zijn er nog meer relaxte reggae artisten laat het weten,,

En ik was ook benieuwd of jullie naar reggae feestjes gaan enso

:stoned: Later
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeker weten luister ik reggea, alleen niet de artiesten uit jouw selectie.

De laatste tijd luister ik vooral naar Burning Spear, The Congo's, Eek-A-Mouse en King Tubby bijvoorbeeld. Of lekkere dub van Mad Professor of the Scientist.

Die raad ik je zeker aan!

Afgelopen vrijdag waren the Congo's in Nederland, ben ik met Spacekonijn en Platypus naartoe geweest en was weer geweldig!

m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben absoluut geen reggae fan. Ik word er vaak nogal gek van en ik vind het ook niet altijd even origineel. Goede Nederlandse reggae band is trouwens Zebra. Komen uit Groningen!
Dub en ska vind ik dan weer wel heel erg goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."