Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBands van eigen bodem

Bands van eigen bodem

30 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toner Low.
T
The ChosenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Eier zei:
Slayer.
Klik om te vergroten...

Ohja, maar dat is dan weer een kutband.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#3
peter pan speedrock
beaver
orange sunshine
monotones
heavens devils
69 charger
dit zijn er een aantal ken er geheid meer maar dit lijkt me eerst wel voldoende :stoned:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goanaut zei:
Kutschurft
Kringspiertyfus

:') Als je eens een metal-fase hebt.
Klik om te vergroten...

dan hoort scheldgeweld daar toch ook tussen eigenlijk :beer:
T
The ChosenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Noem dan ook Stoma en Slokdarmpoep
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spinvis is wel goed. Best wel geniale teksten, en dat in het Nederlands.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
AUX RAUS!!!
MALLE PIETJE EN DE BIMBOS!!!
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
^ zeker weten!

Bedankt voor de tips tot dusver, hm een metalfase zal ik wel nooit krijgen. Veel trieste bandnamen zie ik hier... hopelijk zegt dat niets over de muziek zelf :P

Ik kwam nog op At the close of every day, daarvan ken ik The Silja Symphony, best een mooi album.

Trouwens, The Mars Volta is geen Nederlandse band toch? Ik dacht wel dat de zanger (?) een solo-album in het Nederlands had opgenomen.
M
MephistoLid
01-01-2024, 00:00
#9
http://www.youtube.com/watch?v=NWuBT19H0Zk

Gorefest :)
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#10
opgezwolle :mrgreen: en verder allle hardstyle dj's die je kent of een beetje beknt zijn...(bij mij :))
k
kamilio666Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De Hardheid, echte onvervalste nederska....
goeie teksten met een lekker stuiterdeuntje erachter :)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Eier zei:
Toner Low.
Klik om te vergroten...

Juist!

Toner Low - Stoner/Doom
Polluted Inheritance - Technische Death metal
Pentacle - Oldschool Deathmetal (live vond ik het dan toch overdonderend)
Neuk - Crossover, lekker puberaal.
Heavy Lord - Sludge/Stoner/Doom zoiets.
Sons of Jonathas (eigenlijk uit België) erg goede Death/Thrash metal combinatie
Aradia - Fijne poprock, nog in opbouw.
Serpent Cult (wederom België) erg zware doom metal met een chick die zingt. ZINGT.
Kutschurft ja. Lachen.
Isle of Man. Inmiddels uit elkaar maar erg leuke "math metal". Zeker live.
Powervice - (inmidedels ook al uit elkaar) ook Heavy Metal.
Blof. Hoewel ik er geen ruk aan vind.
Osdorp Posse. Spreekt voor zich.

En ik vergeet nog iets heel gaafs volgens mij, maar kan er niet opkomen wat.
Verdammt.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sweet_Shadow zei:
^ zeker weten!

Bedankt voor de tips tot dusver, hm een metalfase zal ik wel nooit krijgen. Veel trieste bandnamen zie ik hier... hopelijk zegt dat niets over de muziek zelf :P
Klik om te vergroten...

Haha helaas zeggen die namen juist alles over de muziek.. Echt slechte / onzinnige muziek is het. =P
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#14
LUIE HOND!
absoluut t beste van eigen bodem na Doe Maar.......
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geniale stem!


+ Golden Earring en De Dijk.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hoe kan dit nu ?!

Jullie vergeten Jan Smit te noemen. :openmouth:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Z'n vriendin daarentegen..
F
ForrestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aloma Race Track is ook niet mis!
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Kift
Jammah Tammah
Meindert Talma & de negroes
Fratsen/Krang
De Shavers
De Kickers
De Monroes
Neuk!
De Gorelev (met bob fosko)
Amsterdam Klezmer Band
Raymond van het Groenewoud & flip kowlier (belgisch maar toe maar)
Osdorp Posse
Klein Orkest
Rowwen Heze
Beatbusters/J-stars
Human Alert
Buffelkut, met het mooie nummer 'jan douwe, jan douwe, ik ga je bek verbouwe'
Mala Vita

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."