Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"JewCookie zei: Hehe, ook nog wakker? T lijkt wel DF doorhaalnacht ofzo xD Mja ik speed en coke.. Klik om te vergroten... Nou ja, met de hoeveelheden drugs die gebruikt zijn gister en vanochtend is slapen niet echt makkelijk en om nog een bioritme erbij te kunnen houden dan moet je maar de nacht doorhalen he :P"
"Mentaal sta ik overal voor open, maar anaal ben ik heel erg in mezelf gekeerd. Hetero dus. En duidelijk geen metro."
"lysergine25 zei: wahwha laat jullie ware aard maar zien ja ..... Zijn er nog PEP sletjes ? GHB hoertjes ? Ok en nou weer op niveau ?? Respect tonen .... Klik om te vergroten... Categorie die ik tot dusver het meest ben tegengekomen is de groep der kadavers, vrijwel alles en vaak dingen door elkaar in grote hoeveelheden en dan heel erg hard wegrotten Misschien minder handig met het oog op seks, maar dat kan dan wel doordeweeks ofzo En er is geloof ik inmiddels ook officiëel een stelletje ontstaan, neem aan dat meer details volgen"
"http://www.youtube.com/watch?v=NWuBT19H0Zk Gorefest"
"Eier zei: Waldrock sowieso, ga morgen een kaartje halen. (Althans, als ik m'n luie reet er toe kan bewegen, om uhm, te bewegen.) Wacken is ook nog steeds een optie. Klik om te vergroten... Wâldrock En lowlands waarschijnlijk"
"Wat dacht je van niet meer drinken en eens gaan kijken of je ook nog een toekomst zou kunnen hebben? Reageer je dr zo op, helaas, dan moet je maar niet drinken. Als je allergisch bent voor noten dan ga je ook geen boterhammetjes met pindakaas eten."
"Frisko zei: Safire zei: Frisko zei: i prefer a spd or coke orgie Klik om te vergroten... Mee eens :P Klik om te vergroten... idd rammen godverdomme Klik om te vergroten... daar heb ik geen coke voor nodig :P"
"Mwah, ik ben daar nogal onverschillig over; het enige dat mij iets uitmaakt is dat ze geen geslachtsziektes oploopt, dat is nogal vervelend."
"Ellesdee zei: omg erg ongemakkelijke situatie :P Klik om te vergroten... hoe zit het eigelijk bij jou? :P"
"Intoxicated zei: De veluwe is wel een relaxed natuurgebied. Klik om te vergroten... of een onbewoond eilandje in de waddenzee"