Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dank voor je tip weerman!"
"Aloma Race Track is ook niet mis!"
"geox zei: DarkScope zei: Gewoon veel mdma. Trillend beeld, helder zien, ogen wegrollen, allemaal mdma. Klik om te vergroten... Klopt, MDA in pillen is redelijk zeldzaam, net als speed. Ik begrijp niet hoe mensen altijd speed en mcpp enzo in hun pillen hebben, ik heb nog nooit slechte pillen gehad, hoogstens pillen met lage MDMA inhoud. Klik om te vergroten... Als je de cijfers bij testservices bekijkt bestaan de meeste xtc pillen uit mdma en bindmiddel (ong 90% v/d pillen). MDMA is tegenwoordig zo goedkoop te produceren, dat er weing fakers op de markt zijn. Wanneer mensen "speed" ervaren in hun pillen, kan het zijn dat zij te veel MDMA hebben genomen. De "A" amfetamine uit MDMA neemt de overhand, doordat er niet meer "lovegevoel" gecreert kan worden, maar wel een oppeppend bijwerking komt door een grote dosis."
"space scientist zei: mdma kan ook worden omgezet in mda door het lichaam Klik om te vergroten... IK heb inderdaad begrepen dat van je ingenomen MDMA altijd een deel wordt omgezet in MDA"
"Zo, vind dit wel grappig en tegelijkertijd heel erg triest."
"Re: Tom Wolfe ErnstJünger zei: Wie heeft er hier Tom Wolfe's The Electric Kool-Aid Acid Test gelezen? Het boek is zeer bekend en Wolfe is nu eenmaal een fantastisch schrijver. Klik om te vergroten... Ben er net in bezig. Vette tijdsperiode. Lang leve de Pranksters!"
"Hallo! Kan ik zelf gekweekte paddo's na het drogen invriezen? Zo ja, hoe lang zullen zij dan houdbaar zijn? Een vriendelijke groet, Forrest"
"Wat ik als zeer positief ervaar van regelmatig trippen. Ong. 1 maal per maand inmiddels een jaar lang (paddo's/ mescaline). Is dat ik mijn gedachten veel beter kan visualiseren. Bijvoorbeeld een gezicht van iemand die ik slechts een keer heb ontmoet."
"pipoxyz zei: dosering is alles wat erin past *maar wel een sitter hebben...anders is dat niet verantwoord. Klik om te vergroten... Met Salvia kan volgens mij alles gebeuren, maar een sitter is inderdaad een vereistte om verantwoord te gebruiken en veiligheid jegens jezelf (en omgeving) centraal te stellen. Geniet en vergeet je verwachtingen...."
"Goedemiddag, Zo'n twee/ drie keer per jaar gebruik ik mescaline uit de San Pedro cactus. Ik maak hier een thee van, zodat ik niet een gehele (of deel) cactus op hoef te eten. Er zijn nl. lekkerdere hapjes. Behalve de aspecten als set/ setting/ potentie v/d cactus is er nog meer dan bij andere middelen een groot verschil in werking. Het werkt bij mij wel/ of niet. Mijn vraag is: Op welke manier kan ik een zo potent mogelijke thee maken van de cactus. Welke processen moet ik uitvoeren en hoe vaak? Hoe maak je de meest potente cactus thee, zonder mescaline in het plantproduct te laten zitten? Alvast bedankt voor de tips! Goed weekend, Forrest"