Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBands van eigen bodem

Bands van eigen bodem

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toner Low.
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#2
opgezwolle :mrgreen: en verder allle hardstyle dj's die je kent of een beetje beknt zijn...(bij mij :))
k
kamilio666Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De Hardheid, echte onvervalste nederska....
goeie teksten met een lekker stuiterdeuntje erachter :)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Eier zei:
Toner Low.
Klik om te vergroten...

Juist!

Toner Low - Stoner/Doom
Polluted Inheritance - Technische Death metal
Pentacle - Oldschool Deathmetal (live vond ik het dan toch overdonderend)
Neuk - Crossover, lekker puberaal.
Heavy Lord - Sludge/Stoner/Doom zoiets.
Sons of Jonathas (eigenlijk uit België) erg goede Death/Thrash metal combinatie
Aradia - Fijne poprock, nog in opbouw.
Serpent Cult (wederom België) erg zware doom metal met een chick die zingt. ZINGT.
Kutschurft ja. Lachen.
Isle of Man. Inmiddels uit elkaar maar erg leuke "math metal". Zeker live.
Powervice - (inmidedels ook al uit elkaar) ook Heavy Metal.
Blof. Hoewel ik er geen ruk aan vind.
Osdorp Posse. Spreekt voor zich.

En ik vergeet nog iets heel gaafs volgens mij, maar kan er niet opkomen wat.
Verdammt.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sweet_Shadow zei:
^ zeker weten!

Bedankt voor de tips tot dusver, hm een metalfase zal ik wel nooit krijgen. Veel trieste bandnamen zie ik hier... hopelijk zegt dat niets over de muziek zelf :P
Klik om te vergroten...

Haha helaas zeggen die namen juist alles over de muziek.. Echt slechte / onzinnige muziek is het. =P
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#6
LUIE HOND!
absoluut t beste van eigen bodem na Doe Maar.......
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geniale stem!


+ Golden Earring en De Dijk.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe kan dit nu ?!

Jullie vergeten Jan Smit te noemen. :openmouth:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Z'n vriendin daarentegen..
F
ForrestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aloma Race Track is ook niet mis!
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Kift
Jammah Tammah
Meindert Talma & de negroes
Fratsen/Krang
De Shavers
De Kickers
De Monroes
Neuk!
De Gorelev (met bob fosko)
Amsterdam Klezmer Band
Raymond van het Groenewoud & flip kowlier (belgisch maar toe maar)
Osdorp Posse
Klein Orkest
Rowwen Heze
Beatbusters/J-stars
Human Alert
Buffelkut, met het mooie nummer 'jan douwe, jan douwe, ik ga je bek verbouwe'
Mala Vita
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kringspiertyfus :)
L
LeinyLid
01-01-2024, 00:00
#14
de feromones zijn ook wel geinig http://www.myspace.com/feromones
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat was niet vergeten, dat was opzettelijk negeren.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kutschurft
Kringspiertyfus

:') Als je eens een metal-fase hebt.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben op zoek naar goeie bandjes uit Nederland, dus wie heeft er nog wat tips? Ik ben vooral fan van post-rock, pop/rock, alternatief, experimenteel (kan echt van alles zijn) (ben trouwens slecht in dat hele genre-gebeuren), maar alle Hollandse bands waar je echt enthousiast over bent moet je posten, dan ga ik luisteren (nou... misschien :P). En nee ik ben niet vaderlandslievend, ik vind lokale bands gewoon leuk.

Mijn tips
El Camino > El Camino
Coparck > Coparck - Coparck op 3voor12 - Coparck op myspace
Suimasen > Suimasen - Suimasen op 3voor12
Dress > Dress op 3voor12
TBFKAGNK > TBFKAGNK - TBFKAGNK op myspace
Spinvis > Spinvis op 3voor12

Meer meer meer :mrgreen: :wave:

ps. The Sheer hoeft voor mij dus niet he :P
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je Moeder
Gaat richting de metalheadsregio.
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#19
en Within Temptation natuurlijk :P al is dat meer gothic achtig..

En dan hebben we ook nog Rompeprop.. maar dat wil ik je niet aandoen.. die zanger (al is dat niet echt het goede woord) klinkt als een Chernobyls aardvarken wat de lokroep van een alligator probeert na te doen :confused:
En dat is qua genre meer de deathmetalheads richting, maar dan nog iets extremer :rolleyes: dus niet echt jouw stijl.

Oja, de band Racoon is volgens mij ook nederlands.. aan de namen te zien. Da's wel pop-rock achtig geloof ik.
T
The ChosenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Doe dan ook Urfaust!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."