Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands

Lowlands

164 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Delirium zei:
Serenity zei:
Lieve mensjes, ik ga er niet bij zijn..
Veel plezier jullie :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
:cry: You will be missed. Had je graag willen ontmoeten!!

Het wordt aankomend weekend echt vertiefd weer trouwens :( :( :(
Klik om te vergroten...

Vraag het erwin krol :grin: Het weer heeft nog 5 dagen schat :tongueout:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat weet ik wel, lieverd :P Maar toch, de voorlopige weersvoorspellingen zijn niet heel erg positief :(
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben er weer bij op een A4tje liefjes :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Serenity zei:
Lieve mensjes, ik ga er niet bij zijn..
Veel plezier jullie :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:cry: :cry: :cry:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
juist, ik gaat weer een a4-tje maken met minne derop. Ter gedachtenis aan minne die er dan niet bij is ( :cry: ).

Wie zich wil aftrekken met de desbetreffende a4-tjes dient zich te melden via pm :)
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
:grin: Lol
Nog 3 dagen om bij te komen van een vercrackt weekend voor t volgende vercrackte weekend! :) Wooot
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psycho_Chrono zei:
Wie zich wil aftrekken met de desbetreffende a4-tjes dient zich te melden via pm :)
Klik om te vergroten...

Ploegendienst draaien?
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb geen zin meer in lowlands sinds afgelopen donderdag..
Ik weet niet waarom, is er ineens ingeschoten.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
GEEN ZIN?!?!?

Je zal, en moet, vele liters bier drinken, en dan komt 't goed.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#10
MetaalKonijn zei:
GEEN ZIN?!?!?

Je zal, en moet, vele liters bier drinken, en dan komt 't goed.
Klik om te vergroten...
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
:cry: :cry: :cry: :cry:

scherp, weliswaar.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet dat het iemand iets kan schelen maar ik denk niet dat ik nog kom.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Thats the spirit Lana. :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha ja dat zal idd wel helpen! :beer: :smoke:
Als ik er eenmaal ben, zakt alle last denk wel van me af :)
Het is meer het idee dat ik m´n zoontje 3 - 4 dagen niet zie. Daar zie ik wel tegenop. Is de eerste keer dat ik zo lang zonder hem weg ben.
Ik krijg echt een knoop in m´n maag als k eraan denk.

Maarrrr na 5 jointjes en 10 blikken bier ben ik blij dat ik ff NIET in de buurt van thuis ben :mrgreen:

Ook bakken regen in combi met een tentje is niet aan mij besteed :P
Maar dat is nu natuurlijk nuchter bekeken. Wie weet stort ik me wel als eerste in een partijtje modderworstelen.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#15
acidboy zei:
Niet dat het iemand iets kan schelen maar ik denk niet dat ik nog kom.
Klik om te vergroten...

Why not?
Waarom besluiten zoveel mensen om niet meer naar LL te gaan terwijl ze kaarten hebben gekocht?
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Omdat ik gewoonweg geen zin meer heb. Ga er toch geen plezier weekend hebben, genoeg reden om thuis te blijven voor mij. Maar ik kijk het nog een paar dagen aan..
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
acidboy zei:
Omdat ik gewoonweg geen zin meer heb. Ga er toch geen plezier weekend hebben, genoeg reden om thuis te blijven voor mij. Maar ik kijk het nog een paar dagen aan..
Klik om te vergroten...

Begrijpelijk.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niks mis mee :sunglasses:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Supervlieg zei:
Niks mis mee :sunglasses:
Klik om te vergroten...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ellesdee zei:
Supervlieg zei:
Niks mis mee :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."