#1
Delirium zei:Serenity zei:Lieve mensjes, ik ga er niet bij zijn..
Veel plezier jullie![]()
![]()
You will be missed. Had je graag willen ontmoeten!!
Het wordt aankomend weekend echt vertiefd weer trouwens![]()
![]()
![]()
Vraag het erwin krol
Delirium zei:Serenity zei:Lieve mensjes, ik ga er niet bij zijn..
Veel plezier jullie![]()
![]()
You will be missed. Had je graag willen ontmoeten!!
Het wordt aankomend weekend echt vertiefd weer trouwens![]()
![]()
![]()
Psycho_Chrono zei:Wie zich wil aftrekken met de desbetreffende a4-tjes dient zich te melden via pm![]()
MetaalKonijn zei:GEEN ZIN?!?!?
Je zal, en moet, vele liters bier drinken, en dan komt 't goed.
acidboy zei:Niet dat het iemand iets kan schelen maar ik denk niet dat ik nog kom.
acidboy zei:Omdat ik gewoonweg geen zin meer heb. Ga er toch geen plezier weekend hebben, genoeg reden om thuis te blijven voor mij. Maar ik kijk het nog een paar dagen aan..
Supervlieg zei:Niks mis mee![]()
Ellesdee zei:Supervlieg zei:Niks mis mee![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."