Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands

Lowlands

164 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lana zei:
(Maar daar houden we ons natuurlijk niet aan :) )
Klik om te vergroten...

tot dat ze het voor je neus wegen, dan piep je wel anders!!
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
-spaceman- zei:
Lana zei:
(Maar daar houden we ons natuurlijk niet aan :) )
Klik om te vergroten...

tot dat ze het voor je neus wegen, dan piep je wel anders!!
Klik om te vergroten...

Daar hebben ze het verstoppen voor uitgevonden :wink:
En als m´n vriendin ook nog 5 gr bij heeft, hebben we er samen 10. :)
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#3
IK ga naar lowlands!!!!! Of had ik dat al verteld? :openmouth:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag in de Volkskrant het programma van Lowlands :smoke:
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook ik ben nu eindelijk een trotse bezitter van een Lowlands ticket :mrgreen:
Heb er weer veel zin in!! Vorig jaar voor de eerste keer geweest en dat was helemaal het einde voor mij daaro :sunglasses: :beer: :stoned:
J
JungleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga misschien ook als ik nog een kaartje kan krijgen :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jungle zei:
Ik ga misschien ook als ik nog een kaartje kan krijgen :)
Klik om te vergroten...

Moet je snel zijn, vorige week toen wij kaartjes haalden waren ze bijna uitverkocht. :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Delirium zei:
Vandaag in de Volkskrant het programma van Lowlands :smoke:
Klik om te vergroten...

Hm, laat ik nou in de hele wijde omtrek geen mens kennen die de Volkskrant leest :grin:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wij gaan donderdag al, maar ik weet nog niet hoe laat.
Die camping is vanaf 18.00uur open.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wie gaan er eigenlijk donderdag al?
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lana zei:
Jungle zei:
Ik ga misschien ook als ik nog een kaartje kan krijgen :)
Klik om te vergroten...

Moet je snel zijn, vorige week toen wij kaartjes haalden waren ze bijna uitverkocht. :)
Klik om te vergroten...

Nog 2000 kaartjes hoorde ik gister, dus het gaat snel nu
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
't onvermijdelijke zei:
Lana zei:
Jungle zei:
Ik ga misschien ook als ik nog een kaartje kan krijgen :)
Klik om te vergroten...

Moet je snel zijn, vorige week toen wij kaartjes haalden waren ze bijna uitverkocht. :)
Klik om te vergroten...

Nog 2000 kaartjes hoorde ik gister, dus het gaat snel nu
Klik om te vergroten...

Oh dat vind ik eigenlijk nog best veel. Want het is al over een goeie 3 weken.
Het winkelmeisje deed op ons overkomen alsof we echt geluk hadden, dat er al een rood kruis in de computer stond door Lowlands.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja nog ff :)
Hoop wel dat het lekker droog blijft. Maar dat zal wel niet.
Kunnen we wel meteen uittesten of het tentje echt waterdicht is.
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vind dat soort festival maar voor kuddedieren..

Allemaal lekker aan de dope en zo hard mogelijk gaan :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb er zin in :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
doour idd :tongueout:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wie gaan er dit jaar naar Lowlands? De line-up is nog niet bekend. Ik zit ontzettend te twijfelen of ik zal gaan xD
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarschijnlijk wel ja. (Ik wil alleen liever naar Dour.)

Volgens festivalinfo komt Tool!! En CocoRosie :hearteyes:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
LOWLANDS ga ik heen ja
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tool, (bijna) reden genoeg om te gaan, lijkt mij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."