Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands

Lowlands

164 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#1
jopio zei:
Alleen ik scheit hem erorm over een paar snoepjes die ik meeneem:(
Klik om te vergroten...

Ikzelf ga mijn pillen en pep onderin een potje met gel stuwen, hopelijk is dat dan helemaal geurvrij :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doodkapje zei:
VEEL PLEZIER IEDEREEN OP LOWLANDS
Klik om te vergroten...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gracias señorita :)
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Delirium zei:
jopio zei:
Alleen ik scheit hem erorm over een paar snoepjes die ik meeneem:(
Klik om te vergroten...

Ikzelf ga mijn pillen en pep onderin een potje met gel stuwen, hopelijk is dat dan helemaal geurvrij :grin:
Klik om te vergroten...

yak lijkt me kut die daar terug uit te moeten halen.... :confused:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doodkapje zei:
Delirium zei:
jopio zei:
Alleen ik scheit hem erorm over een paar snoepjes die ik meeneem:(
Klik om te vergroten...

Ikzelf ga mijn pillen en pep onderin een potje met gel stuwen, hopelijk is dat dan helemaal geurvrij :grin:
Klik om te vergroten...

yak lijkt me kut die daar terug uit te moeten halen.... :confused:
Klik om te vergroten...

Ik verpak het natuurlijk wel in de nodige zipzakjes en folie :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Delirium zei:
Doodkapje zei:
Delirium zei:
jopio zei:
Alleen ik scheit hem erorm over een paar snoepjes die ik meeneem:(
Klik om te vergroten...

Ikzelf ga mijn pillen en pep onderin een potje met gel stuwen, hopelijk is dat dan helemaal geurvrij :grin:
Klik om te vergroten...

yak lijkt me kut die daar terug uit te moeten halen.... :confused:
Klik om te vergroten...

Ik verpak het natuurlijk wel in de nodige zipzakjes en folie :P
Klik om te vergroten...

offcourse maar gewoon al die klodders gel die je eerst eraf moetvegen enzo brrr
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Doodkapje zei:
Delirium zei:
Doodkapje zei:
Delirium zei:
jopio zei:
Alleen ik scheit hem erorm over een paar snoepjes die ik meeneem:(
Klik om te vergroten...

Ikzelf ga mijn pillen en pep onderin een potje met gel stuwen, hopelijk is dat dan helemaal geurvrij :grin:
Klik om te vergroten...

yak lijkt me kut die daar terug uit te moeten halen.... :confused:
Klik om te vergroten...

Ik verpak het natuurlijk wel in de nodige zipzakjes en folie :P
Klik om te vergroten...

offcourse maar gewoon al die klodders gel die je eerst eraf moetvegen enzo brrr
Klik om te vergroten...

Daar heb je haar voor :wink:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is het dan zo moeilijk drugs meesmokkelen naar LL??
Ik dacht gewoon aan een zakje pep in m´n ondergoed. Of hebben ze daar honden die meteen in je kruis duiken?


Verder zal ik er morgenavond niet bij zijn op de meeting. Want we hebben besloten om pas vrijdagochtend te vertrekken.
Ik pas ervoor om in de spits te staan en daar in het donker en de zeikende regen m´n tent op te gaan zetten. De volgende dag al brak beginnen aan het feest, je spullen al weg gespoeld voor het nog maar is begonnen.
Dus lekker relaxed vrijdag vroeg opstaan en op het gemakje wegrijden. Jointje erbij, biertje erbij, paar broodjes in de auto kanen. Daar op t gemakske het tentje opzetten en dan naar de muziek. Kunnen we nog 3 dagen er vol tegenaan.
Beter dan morgen m´n eigen kapot haasten.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Veel plezier iedereen op lowlands. Voor degenen die nog niet weg zijn en tijd vinden om dit te lezen.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
dankje wel acidboy, ik ga namelijk morgen ochtend...

vandaag namelijk terug gekomen van sziget en ik moet gewoon weer ff een nachtje in mn eigen bed tussen al die chaos door...

mn tent is al opgezet door vrienden, ik gooi dus morgen mn spullen erin en het kan beginnen!

misschien nog ff een coffeeshop bezoeken...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lowlands 2007 was gaaaaf :grin:

Succes aan alle Kadavers met uitbrakken!
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#12
Delirium zei:
Lowlands 2007 was gaaaaf :grin:

Succes aan alle Kadavers met uitbrakken!
Klik om te vergroten...
Kamp Kadaver!!!
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#13
het was er zooooooo vet
en het smokkelen viel heel hard mee ik heb het in allu folie in mn tentzak gedaan maar als ik he gewoon in mn broekzak had gedaan was er nog nis aan de hand:P
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja het was best wel geinig, maar véél afzien!! :grin:
We hebben het goed naar onze zin gehad, vooral de 2e avond vonden we leuk. Maar de muziek viel me over het algemeen tegen.
En het was veel te massaal naar onze smaak. Ook van het bier daar werd je maar niet zat. Die mensen daar lagen me ook niet echt om tussen te feesten. Veel te normaal :P

Volgend jaar gaan we niet meer. We hebben het gezien.
Ennuh, ik zet m´n tentje veel liever in de bossen met m´n eigen muziek, drank en mensen. Dan hou ik m´n eigen Lowlands wel.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jaah, Lanalands :mrgreen:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Serenity zei:
Jaah, Lanalands :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Yeah! Kom je ook? :P :beer:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Absoluut! :hearteyes: :mrgreen:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
oeh ik wil ook :hearteyes:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het was weer een mooi festival!

Paar hoogtepunten:
Patrick Jumpen - geniale gozer (nee ik ben niet sarcastisch)
Tool - vanzelfsprekend indrukwekkend. SPIRAL OUT, KEEP GOING!!!!!!
Battles - wazige math rock
UNKLE - had zwaar tegen kunnen vallen want ik had geen idee hoe ik me UNKLE live moest voorstellen, maar deed dat gelukkig niet. Zeer goed!
Patrick Wolf - ik had hoge verwachtingen, was ook terecht. Maar ik was geschokt door een bepaald nummer. 'Luistert niemand naar zijn teksten?' dacht ik bij mezelf toen het publiek vrolijk uit z'n dak ging terwijl de jongen zong over hoe hij misbruikt is. Wel een topartiest!! Prachtig geluid van violen.

Verder een plus voor de decoratie op het terrein, ik hou er van :hearteyes:
Heb dit jaar eens uitgerekend hoeveel ik heb uitgegeven aan eten en drinken: ongeveer 100 euro.

Hm vergeet vast wel wat. Oh ja, leuk om even kort wat DFers te zien donderdag :beer:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sweet_Shadow zei:
Het was weer een mooi festival!

Paar hoogtepunten:
Patrick Jumpen - geniale gozer (nee ik ben niet sarcastisch)
Tool - vanzelfsprekend indrukwekkend. SPIRAL OUT, KEEP GOING!!!!!!
Battles - wazige math rock
UNKLE - had zwaar tegen kunnen vallen want ik had geen idee hoe ik me UNKLE live moest voorstellen, maar deed dat gelukkig niet. Zeer goed!
Patrick Wolf - ik had hoge verwachtingen, was ook terecht. Maar ik was geschokt door een bepaald nummer. 'Luistert niemand naar zijn teksten?' dacht ik bij mezelf toen het publiek vrolijk uit z'n dak ging terwijl de jongen zong over hoe hij misbruikt is. Wel een topartiest!! Prachtig geluid van violen.

Verder een plus voor de decoratie op het terrein, ik hou er van :hearteyes:
Heb dit jaar eens uitgerekend hoeveel ik heb uitgegeven aan eten en drinken: ongeveer 100 euro.

Hm vergeet vast wel wat. Oh ja, leuk om even kort wat DFers te zien donderdag :beer:
Klik om te vergroten...

Zo.. Jij hebt er veel van meegekregen!
Wij hadden steeds geen programmaboekje en wij dwaalden maar wat over dat terrein daar. We zijn alleen gericht naar de Kaiser Chiefs gaan kijken en naar Alpha Blondy. Die laatste wou ik supergraag zien. Heb er alle cd´s van. Maar die vent nog nooit in t echt gehoord. Was een pluspunt voor mij.
Verder vond ik dat ze in de 24-uurstent heel lekker draaiden.
Ik ben ook een eurootje of 120 op het terrein kwijt geweest.
Wat me ook opviel was, dat de controles echt nakkes nada waren. Je kon er de grootste zakken dope mee naar toe nemen als je wou.
Dat had ik strenger verwacht.
Ik zag ook weinig mensen echt goed vd kaart. Viel me ookal op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."