Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLowlands

Lowlands

164 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben ook naar lowlands geweest! voor het eerst.

vorige week donderdag avond kwam een maat bij me langs, hij had lowlands kaarten opgehaald van zijn werk (eerste geworden met een tapwedstrijd van grolsch).. dus wij voglende dag spullen bij elkaar pakken in de auto richting lowlands, ik was half ziekjes hele nachten lang lopen hoesten.. maar ik vond het zwaar tof! vooral 030303, basement jaxx, trentemoller, james holden, groove armada en modeslektor dj's vond ik tof! hele dagen lang gewoon nuchter gebleven :)... ik vond het tof.! ook mooi dat t gwn gratis was (althans het kaartje) :)
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lana zei:
Verder vond ik dat ze in de 24-uurstent heel lekker draaiden.
Klik om te vergroten...

Ja, ge-wel-dig, die 24-uurs tent... Vooral als je er vlak naast ligt met je tentje :(
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
wat een drugsfestival is LL toch... ik schrok me af-en-toe helemaal kapot wat er zoal rondliep 's nachts...

was weer leuk maar denk dat dit mn laatste LL was... dat rare sfeertje wat de laatste paar jaren komt opzetten begint LL over te nemen...

kijk mij eens, kijk hem/haar eens -sfeertje
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
-spaceman- zei:
wat een drugsfestival is LL toch... ik schrok me af-en-toe helemaal kapot wat er zoal rondliep 's nachts...
Klik om te vergroten...

true that
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
... ik was ook wel redelijk op weg savonds meestal... maar het raarste wat ik heb gezien is iemand die net niet ging flippen op coke maar wel in een veel sneller tempo dan de muziek stond te hossen :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
raarste wat ik heb gezien? xD dat wil je niet weten
peppara ftw xD
maar 1 van de gekste mensen die ik heb gezien?
een kerel die helemaal spaced out rondliep met zn broek op zn hielen xD

en zo liep ie over t campingterrein
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
lol :beer:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zag 's nachts een hele groep wated ppl bij elkaar staan... de 1 was als een maniak 1 arm aan het ronddraaien en maakte een woeste onaardse indruk... z'n blik in z'n ogen duiden erop dat hij niet meer op deze planeet was... een ander ook bij die groep liep rondjes en zei ook met een onaardse blik waartaal.. zoiets als dabedebaduba... echt afschuwelijk... het was een hele groep van mensen die zo ver heen waarom dat ik niet kan begrijpen wtf er leuk was aan drugs voor hun.... ik was me echt kapot geschrokken samen met de gozer met wie ik op dat moment was... heel heel freaky
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik vind dat soort festival maar voor kuddedieren..

Allemaal lekker aan de dope en zo hard mogelijk gaan :beer:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
The Chosen zei:
Eier zei:
Op een festival douchen? Zijn jullie gek ofzo?
Klik om te vergroten...

Zegt iemand die op Wacken onder de douche sprong met 50 naakte dikke duitsers.
Klik om te vergroten...

Haha Eier is erbij gelapt!
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#11
The Chosen zei:
Eier zei:
Op een festival douchen? Zijn jullie gek ofzo?
Klik om te vergroten...

Zegt iemand die op Wacken onder de douche sprong met 50 naakte dikke duitsers.
Klik om te vergroten...
SDoor mensen zoals jij wordt de 3e wereldoorlog ontketent.
f
fluffy spacemeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ga ook! jippie dit jaar voor t eerst, vorig jaar ging ik perogeluk op vakantie! gnagna
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb al vrij genomen voor 17 18 en 19 augustus. :hearteyes:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Serenity zei:
Ik heb al vrij genomen voor 17 18 en 19 augustus. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Beter vrij nemen 11 en 12 augustus voor Reggae Sun Dance in Eindhoven, aan het strand, top line up. :sunglasses: :stoned:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#15
Reggea, niet mijn ding. :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is blowlands het waard om langs te gaan? Als het weer mooi is zie je mij er ook wel verschijnen :)
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Serenity zei:
Reggea, niet mijn ding. :)
Klik om te vergroten...

Zie het, tis namelijk reggAE.... :mrgreen: jammer, had je wel uns live willen bewonderen........ :hearteyes: :wink:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Word dus een minimeet op Lowlands? :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Boodschappelijstjes zijn overrated.

All you need is:

- Shitload aan bier.
- Cheapass disposable BBQ's
- Bijbehorend vleesch
- Wiet
- Andere dope, naar eigen voorkeur, doch het liefst een bult witte motor. :mrgreen:
- Krentenbollen, weettoch.


Qua cash meenemen, lijkt me 200 eu wel precies goed.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hm ik zit nou al te denken aan wat ik mee moet nemen.
Misschien brengen jullie me op ideeen. :)
Julllie brengen me trouwens juist op ideeen wat ik NIET moet meenemen.
Want ik wil dus wel een hoop schone kleren meenemen en shampoo, handoeken, zeep, pleepapier enz. Héél belangrijk, slippers voor onder de douche :P
Maar misschien bevalt het me wel om lekker een paar dagen goor te zijn :mrgreen: Sowieso zet ik dreads in voordat ik ga, want die kroeskop van mij is onhandelbaar.
En ong. 200 euro aan geld mee.

Show us jullie boodschappenlijstjes! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."