#1
ik ben ook naar lowlands geweest! voor het eerst.
vorige week donderdag avond kwam een maat bij me langs, hij had lowlands kaarten opgehaald van zijn werk (eerste geworden met een tapwedstrijd van grolsch).. dus wij voglende dag spullen bij elkaar pakken in de auto richting lowlands, ik was half ziekjes hele nachten lang lopen hoesten.. maar ik vond het zwaar tof! vooral 030303, basement jaxx, trentemoller, james holden, groove armada en modeslektor dj's vond ik tof! hele dagen lang gewoon nuchter gebleven
... ik vond het tof.! ook mooi dat t gwn gratis was (althans het kaartje) ![:)]()
vorige week donderdag avond kwam een maat bij me langs, hij had lowlands kaarten opgehaald van zijn werk (eerste geworden met een tapwedstrijd van grolsch).. dus wij voglende dag spullen bij elkaar pakken in de auto richting lowlands, ik was half ziekjes hele nachten lang lopen hoesten.. maar ik vond het zwaar tof! vooral 030303, basement jaxx, trentemoller, james holden, groove armada en modeslektor dj's vond ik tof! hele dagen lang gewoon nuchter gebleven


jammer, had je wel uns live willen bewonderen........