Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet groote drum N bass - topic

het groote drum N bass - topic

81 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
take me home, das nog een leuk liedje idd
synthpop- dnb, hoe doet ie het toch :)
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind heeeel veel D&B leuk maar wie was er vorige keer in tivoli bij dieselboy en dj fresh? DAT WAS TE GRUWELIJK!

En Pendulum viel tegen in de melkweg vorige week.

Ojah nog een nummertje dat ik echt vet vind (niet echt d&b wel breakbeat)

Omgyjya Switch7 van Aphex twin , staat op de cd Drukqs :rolleyes: cd1 nr 4
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#3
1tje toevoegen
the teknoist - lion girl :wink:
btw gaan er hier mensen 25 november naar club raw :grin: ?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
in de *modknip: naam horecazaak verwijderd ivm privacy*... 17 november... op mijn verjaardag :grin:

LIFT

Open: 21.00 uur
Entree: 5 euro

LIFT is de opvolger van Deflux Drum n Bass. Als resident-dj heeft *modknip: naam horecazaak verwijderd ivm privacy*niemand minder dan Shawn Rubens aangetrokken, bekend van zijn dj-sets op Lowlands en Dance Valley! Eerder wist deze draaitovenaar samen met zijn maatje J-Ru Nighttown op zijn kop te zetten tijdens de Happy avenue en Beatmec avonden. Tijdens deze eerste editie van "LIFT - drum & bass" mogen jullie dikke opzwepende beats ofwel snoeiharde drum & bass verwachten van Shawn Rubens, J-RU en Lou-D, spiced up with i-Kia's sicke visuals. Voor 5 euro ben je bij de lancering van deze Drum-n-Bass-LIFT op Zuid!
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
gisteren naar een dnb feestje geweest met counterstrike en eye-d

was wel vet eigenlijk, dnb is terug wat in mijn achting gestegen
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vlak bij de deur :wink: :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Saivy zei:
Vlak bij de deur :wink: :wave:
Klik om te vergroten...

yeah voor mij wel XD
als je wilt komen, ik heb een groot 2persoonsbed :grin:

plus... dan word ik 19 :rock:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#9
Decoder is wel vet
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
In december weer STARWARZ :rockband:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
-STAR WARZ // Thursday, 21.12.06 // VOORUIT GHENT

-Mister M & One87 are very proud to present you STAR WARZ


-LINE UP:
-Doc Scott ( 31 Records, Metalheadz / UK)
-Blame ( Metalheadz, 720 Degrees / UK)
-Black Sun Empire ( Black Sun Empire Recordings / NL)
-Nymfo ( Red Zone / NL)
-Motion Theory ( Gain / Signal)
-Millennium Kru & Mc Jay ( Daviz & One87)
-Hosted by Mc GQ (Emcee Recordings / UK)


Meer info: www.kozzmozz.com
www.187-dnb.com

The Warz Of The Starz :smoke:
Al een paar keer geweest en tis wel de moeite.. maar aangezien DnB meer en meer commerciëler wordt, merk ik dat het volk ook jonger en meer puberaal wordt en daar heb ik nou eens echt geen zin in.. Maar.. toch wel een vet feestje en supergezellige sfeer daar. :beer:



J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
[quote="SaivyThe Warz Of The Starz :smoke:
Al een paar keer geweest en tis wel de moeite.. maar aangezien DnB meer en meer commerciëler wordt, merk ik dat het volk ook jonger en meer puberaal wordt en daar heb ik nou eens echt geen zin in.. Maar.. toch wel een vet feestje en supergezellige sfeer daar. :beer:
[/quote]
idd veel te veel jong volk op dnb feestjes :rolleyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeller zei:
[quote="SaivyThe Warz Of The Starz :smoke:
Al een paar keer geweest en tis wel de moeite.. maar aangezien DnB meer en meer commerciëler wordt, merk ik dat het volk ook jonger en meer puberaal wordt en daar heb ik nou eens echt geen zin in.. Maar.. toch wel een vet feestje en supergezellige sfeer daar. :beer:
Klik om te vergroten...
idd veel te veel jong volk op dnb feestjes :rolleyes:[/quote]

De laatste tijd wel eh.. wel jammer, ik hield wel eens van zo'n feestje.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#14
idd ik ook :(
tja niets aan te doen hé
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou er zijn nog altijd privéfeestjes :beer: en anders.. maar een ander genre eh :wink:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
idd goa :P
maar daar zijn de mensen dan weer te scheef :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ach als je daar niet op let kun je gewoon keihard feesten.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
En als je zelf scheef bent, hoor je er gewoon bij. :beer:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Daarom.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
mja ik ben hypocriet bezig hoor :grin:.. ik ben dan gewoon alcohol en/of lsd-scheef :tongueout: en kan niet tegen te veel pillen-scheef.. die zijn niet grappig in hun scheefheid en de andere scheverds wel :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."