#1
take me home, das nog een leuk liedje idd
synthpop- dnb, hoe doet ie het toch![:)]()
synthpop- dnb, hoe doet ie het toch
cd1 nr 4

Saivy zei:Vlak bij de deur![]()
![]()



idd veel te veel jong volk op dnb feestjesJeller zei:[quote="SaivyThe Warz Of The Starz![]()
Al een paar keer geweest en tis wel de moeite.. maar aangezien DnB meer en meer commerciëler wordt, merk ik dat het volk ook jonger en meer puberaal wordt en daar heb ik nou eens echt geen zin in.. Maar.. toch wel een vet feestje en supergezellige sfeer daar.![]()
[/quote]
en anders.. maar een ander genre eh 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."