Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet groote drum N bass - topic

het groote drum N bass - topic

81 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
bijna alles van black sun empire eigenlijk, dit is echt een relaxte band.

***mars
driving insane
masquerade
potemkin
rawthang
rawthang-scorned
stone faces
mutationz 2
winter war
B negative

en natuurlijk deze ( Die moet je hebben als drum & bass liefhebber )
pendulum vs The freestylers - painkiller
D
DromerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Venetian Snares: Hajnal
is m'n lievelings nr
Eigelijk breakcore maar het begin (vanaf 3:34) kan wel door voor dnb

Weet iemand of er in Groningen nog eens een dnb feestje is?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Binnenkort is er in simplon een vet feestje.
Misschien ben je op machtig of op nieuw vuil geweest in simplon?
Deze 2 organisaties (machtig is btw van noisia) gaan, ik dacht, 10 maart, samen een feest organiseren. Geweldige line-up. Noisia komt natuurlijk (komt altijd in groningen) phase komt geloof ik en nog wat meer grote namen.
D
DromerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk om te horen! zegt me eigelijk niks machtig of nieuw vuil. Maar vet ik ga dr wel heen dan.. jij ook? Ik ben vorig jaar met koninginnedag naar een dnb party in simplon geweest was leuk behalve dan dat m'n vriendin dr uit werd geschopt hehe.
D
DromerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Noisia lekker hard btw
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#6
wie was er in het patronaat afgelopen vrijdag?
Jezus wat ene vet feestje alleen geen idee meer wat ik van de muziek vond, volgens m'n vriendin was het erg vet,ik vond vooral iedereen die aanwezig was heel tof :hearteyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dromer zei:
Leuk om te horen! zegt me eigelijk niks machtig of nieuw vuil. Maar vet ik ga dr wel heen dan.. jij ook? Ik ben vorig jaar met koninginnedag naar een dnb party in simplon geweest was leuk behalve dan dat m'n vriendin dr uit werd geschopt hehe.
Klik om te vergroten...

Maakte een foutje, sorry. Het is Machtig, samen met One Off... andere organisatie.
Ik ben d'r sowieso!
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#8
hehe , the one and only denito lijsje :

- Zinc - Creeper (feat. MC Dynamite)
- Renegade - Terrorist
- Pendulum - Blood Sugar
- Pendulum & DJ Fresh - Baron - The Shakedown
- pendulum - the terminal

kzal er regelmatig wa poste ook wa onbekende :tongueout:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
^join the darkside, join dubstep! :hearteyes: :hearteyes:
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Binnenkort is het WEER maar 1s Star Warz,
hopelijk, goed (niet teveel) volk, en een paar goeie sets !
niet gelijk de vorige...
http://www.187-dnb.com/starwarz18.htm


:openmouth:
F
FauniLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een paar jaar geleden was het altijd uitkijken naar de volgende Blackout in Tivoli, Utrecht. Er zaten een paar hele vette bij, zoals iemand anders al zei DJ Fresh en Dieselboy, maar ook Grooverider was gruwelijk kan ik mij herinneren. Tegenwoordig luister ik nooit meer DnB, en voel ik de drang ook niet meer om naar de feesten te gaan. De laatste Drum and Bass die ik geluisterd heb was het compilatie album The Human Resource van Dieselboy.
Die vond ik dan weer wel heel erg vet
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zaterdag, ICON in de effenaar, eindhoven :grin:

Serotonine drainen!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
^ Ditto (staat ook al in het feesten & partijen topic btw)

B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zwaar vet lauw grandioos reflext!

Als je een "Vegetariër" rondt ziet lopen ben ik dat :wink: :P
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#15
iemand die er heen gaat? ik misschien wel :)
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
El_V zei:
iemand die er heen gaat? ik misschien wel :)
Klik om te vergroten...
Ougen kaput?
Als er meer mensen gaan kunnen we net zo goed een mini DF meeting houden
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gezellig! :grin:

Ik kom ongeveer met een man of 3-4, ook 2 (hele luie) DF'rs dertussen.

Ik sta ongeveer rechtsachter (vanuit het midden naar het podium kijkend)

Met een iets mannelijkere versie van dit T-shirt aan :P


Kon geen goede plaatjes vinden :(
Je ziet me vanzelf :stoned:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben erook bij :grin:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#19
En of dat het vet was :grin:

Het in de stad wachten op de 1e trein was iets brakker, maar verder, vet :hearteyes:
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#20
dacht ik nou dat er eindelijk wel eens een topic mag komen over drum N bass voor alle drumnbass-liefhebbers, post hier je favo nummers.

topicstarter begint, duss hier heb je er een paar:

ram trilogy - the map
subfocus - le kriis rmx
dj fresh & baron - supernature
ed rush & optical - pacman (ram trilogy rmx)
pendulum - no one knows
Nightbreed - pack of wolves (pendulum rmx)
drumsound bassline Smith - Grand theft auto 2
drumsound bassline smith - killer dj
noisia & mayhem - exodus
prodigy - voodoo people (pendulum rmx)
concord dawn - don't tell me

:rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."