Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshet groote drum N bass - topic

het groote drum N bass - topic

81 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#1
-dj clipz: biziness; kung fu; supa ugly; warhead; number one
-black sun empire: smoke; breach sure; mars; the sun; arrakis; b negative ; hideous
-sub focus: flamenco; citizen kane; x-ray; SWAMP THING; acid test airplane
-dj zinc: go dj;
-ed rush: optical
-aphrodite: twilight
-pendulum: masochist, toxic shock, still gray, painkiller, slam
-roni size: bite the bullet,
-noisia: brainsticht, facade, infection, massade, monster, vanishing point, meditation
-dj raydein 'heavy mix' met pendulum andy c enzo, goed setje
zal binnekort link posten voor setjes

En dat zijn er nog maar een paar die ik nu opt moment zag staan, mijn playlist is eindeloos lang...

ps starwarz was AAAAAAAF, black sun empire rocked da place en die dervoor ook gast, alleen de weg trug was wel kut op den trein, der zat zone gast kei irritant te doen en die begon liekes te zinge van aan de oooooverkaaaant enzo en dan hemme wy der nog massas ambras me gehad, maar toch bangelijk feesjte volgende keer XL
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
hier dus het setje van die maat van my genaamd: fatte willy, zijn mixen zijn inderdaad FAT: http://users.telenet.be/mr.g-unit => syntopia kru
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
mijn broer is geweest en vond het ook niet zo speciaal
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
drum n bass, jungle, breakbeat is de SHIT!
Echt geniale genres ^^, luister er vaak naar ask keistoned ben, dan is da echt ubeeeeeeeeeeeeeeeeeer chill
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
flashkop zei:
ps starwarz was AAAAAAAF, black sun empire rocked da place en die dervoor ook gast, alleen de weg trug was wel kut op den trein, der zat zone gast kei irritant te doen en die begon liekes te zinge van aan de oooooverkaaaant enzo en dan hemme wy der nog massas ambras me gehad, maar toch bangelijk feesjte volgende keer XL
Klik om te vergroten...

Starwarz was kut.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#6
Julie kunnen zeggen wat jullie willen, mijn maten en ik vonden het super, het was al de derde keer voor mij en vond het nog steed super.
Waarom vonden jullie het dan kut?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weer te veel volk, te veel verkeerde mensen en de sfeer gaat iedere keer maar achteruit.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja da wel ma wij stonde me iedereen da wij kende vanvoor rechts aan die boxe, en dan is da zowiezo wel chill e :wink:
Maar jah da volk da der ni moet zen is wel minder altijd, maar da begint meer en meer te worre op feesjes e, is echt spijtig.
Die chillroom da was trouwens echt wel een overdreve dampkot ze :tongueout:
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weet niet of je het echt onder d&b verstaat maar voor mij ;

Ganja kru - Magic

Echt een te trippend nummer! :hearteyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Block Control van Noisia!!! Wordt altijd goed gek als ik dat hoor!!! :hearteyes:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedoel je niet deze, corrupt souls - DROPZONE, check
http://users.telenet.be/mr.g-unit => daar staat die tussen, veel mensen verwarren hem met block control omdat die in bijna alle mixen wordt gemixed met block control, block control zelf is uiteraard ook fatte schijf
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hehe nee ben bang dat ik echt Block Control bedoel. Staat ook onder die titel op cd's :)
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#13
touching down-Roni Size
Live At Ten Days Off- Krust ft. Tali ft. Dynamite MC
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
bijna alles van black sun empire eigenlijk, dit is echt een relaxte band.

***mars
driving insane
masquerade
potemkin
rawthang
rawthang-scorned
stone faces
mutationz 2
winter war
B negative

en natuurlijk deze ( Die moet je hebben als drum & bass liefhebber )
pendulum vs The freestylers - painkiller
D
DromerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Venetian Snares: Hajnal
is m'n lievelings nr
Eigelijk breakcore maar het begin (vanaf 3:34) kan wel door voor dnb

Weet iemand of er in Groningen nog eens een dnb feestje is?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Binnenkort is er in simplon een vet feestje.
Misschien ben je op machtig of op nieuw vuil geweest in simplon?
Deze 2 organisaties (machtig is btw van noisia) gaan, ik dacht, 10 maart, samen een feest organiseren. Geweldige line-up. Noisia komt natuurlijk (komt altijd in groningen) phase komt geloof ik en nog wat meer grote namen.
D
DromerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Leuk om te horen! zegt me eigelijk niks machtig of nieuw vuil. Maar vet ik ga dr wel heen dan.. jij ook? Ik ben vorig jaar met koninginnedag naar een dnb party in simplon geweest was leuk behalve dan dat m'n vriendin dr uit werd geschopt hehe.
D
DromerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Noisia lekker hard btw
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#19
wie was er in het patronaat afgelopen vrijdag?
Jezus wat ene vet feestje alleen geen idee meer wat ik van de muziek vond, volgens m'n vriendin was het erg vet,ik vond vooral iedereen die aanwezig was heel tof :hearteyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dromer zei:
Leuk om te horen! zegt me eigelijk niks machtig of nieuw vuil. Maar vet ik ga dr wel heen dan.. jij ook? Ik ben vorig jaar met koninginnedag naar een dnb party in simplon geweest was leuk behalve dan dat m'n vriendin dr uit werd geschopt hehe.
Klik om te vergroten...

Maakte een foutje, sorry. Het is Machtig, samen met One Off... andere organisatie.
Ik ben d'r sowieso!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."