Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSaivy Goes Metal!

Saivy Goes Metal!

51 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb op graspop gestemd,maar ik ben eigenlijk meer voor oudere metal(jaren 80) :wave:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het goed is, is ze al geweest hoor, waar heb je dit topic weer opgegraven ?
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik moest kiezen tussen die 2, dan zou ik naar rock werchter gaan.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo. :)

Ok mensen, ik heb jullie hulp nodig!!!
Ik moet kiezen tussen ROCK WERCHTER en GRASPOP METAL MEETING..
Wat zouden jullie kiezen en waarom?
En waar krijg ik meer te zien voor m'n geld, want goedkoop is het niet echt.


Ok, hier is de voorlopige line-up van Rock Werchter( ongeveer 180 euro):

!!!
Arctic Monkeys
Billy Talent
Björk
Bloc Party
The Chemical Brothers
Enter Shikari
Faithless
Peter Gabriel
Heideroosjes
Incubus
Interpol
Kaiser Chiefs
Keane
The Killers
Kings Of Leon
The Kooks
Marilyn Manson
Mastodon
Metallica
Muse
My Chemical Romance
Pearl Jam
Queens Of The Stone Age
Razorlight
Snow Patrol
Amy Winehouse
Air
Air Traffic
Lily Allen
Arno
Beastie Boys
Frank Black
Blonde Redhead
Damien Rice
Gabriel Rios
The Good The Bad and The Queen
Goose
Joan as Police Woman
Klaxons
LCD Soundsystem
Tori Amos

Meer info: http://www.rockwerchter.be/RW2007/fase2/live.asp

En hier de voorlopige line-up van Graspop (ongeveer 125 euro):

Chris Cornell
Within Temptation
Type O Negative
Blind Guardian
Papa Roach
Therion
Celtic Frost
Thin Lizzy
Pain Of Salvation
Sabaton
Grave Digger
Vader
Amorphis
1349
Korn
Heaven And Hell
Life Of Agony
Stone Sour
Dimmu Borgir
Cannibal Corpse
Tiamat
Atheist
Me First & The Gimme Gimmes
Lamb Of God
Less Than Jake
Sirenia
Brutal Truth
Drowning Pool
Lauren Harris
Slayer
Velvet Revolver
Children Of Bodom
Black Label Society
Hammerfall
Amon Amarth
Finntroll
Mastodon
Moonsorrow
Chimaira
Devildriver
Korpiklaani
In This Moment
Turisas
Eluveitie
Unearth

Meer info: http://www.graspop.be/

Misschien een vreemde vraag, maar dat is nu niet van belang. :smoke:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
rock werchter is gewoon chill
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn smaak komt meer overeen met het programma van Rock Werchter dus ik zou daar heen gaan. Hier heb je dus lekker helemaal niks aan :P

Oh ik vind de prijs wel erg hoog trouwens.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ja, mijn smaak is het ook niet echt, beide niet eigenlijk. Maar het is voor een weddenschap met een paar vrienden (echte metalheads en rockfanaten), zij nemen me mee naar zo'n festival en ik mag ze dan meenemen naar een goafestival. :P Maar als ik ga, wil ik het dan wel goed doen. :smoke:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben nog nooit naar Graspop geweest, maar Werchter is altijd een feestje. Ik vind het een heel aangenaam festival, met een uiteenlopende affiche. Zo heb je voor ieder wat wils.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#9
zoals in het andere topic:

GRASPOP :rock: !
METAL !!! :rock:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
El Retro zei:
Saivy gaat naar graspop, in :

Legeroutfit :

Combat-boots
Een legerbroek, die je in je schoenen steekt
Een kaki-groen topje
Een ring door je neus en je ogen zwart
of

Gothicoutfit :
Zwarte jurk of weet ik veel
Combats of gelijkaardige gothic-pletwalsen
Een armband van pinnen rond je pols, nek.
Zwarte lippen
Pikzwarte ogen

Ofwel kan je ook naar Werchter gaan op teenslippers en een hoedje :).
Maar Graspop is wel vet, en ik denk als je het echt "goed" wil doen, dat je naar Graspop moet gaan met de nodige accesoires :).
Klik om te vergroten...


Omfg! :openmouth:

Welke rare fantasieën heb jij eigenlijk? :P Ik zou zo willen gaan, maar dan op 1 voorwaarde, dat jij ook meegaat maar dan met een ballerina-outfit aan. Een tutu enzo. :smoke:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Saivy gaat naar graspop, in :

Legeroutfit :

Combat-boots
Een legerbroek, die je in je schoenen steekt
Een kaki-groen topje
Een ring door je neus en je ogen zwart
of

Gothicoutfit :
Zwarte jurk of weet ik veel
Combats of gelijkaardige gothic-pletwalsen
Een armband van pinnen rond je pols, nek.
Zwarte lippen
Pikzwarte ogen

Ofwel kan je ook naar Werchter gaan op teenslippers en een hoedje :).
Maar Graspop is wel vet, en ik denk als je het echt "goed" wil doen, dat je naar Graspop moet gaan met de nodige accesoires :).
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou naar Rock Werchter gaan, tyfus vette line up :hearteyes:
K
KataStrofeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Damn, Werchter is erg lief dit jaar!! Ik ga voor de teenslippers en het hoedje :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doe dan maar graspop, dat is tenminste niet helemaal kut. Line-up bijde festlivals trouwens vreselijk haha.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Doe dan maar graspop, dat is tenminste niet helemaal kut. Line-up bijde festlivals trouwens vreselijk haha.
Klik om te vergroten...


Zoals ik al zei, mijn smaak is het ook niet helemaal. :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Saivy zei:
azgaza zei:
Doe dan maar graspop, dat is tenminste niet helemaal kut. Line-up bijde festlivals trouwens vreselijk haha.
Klik om te vergroten...


Zoals ik al zei, mijn smaak is het ook niet helemaal. :wink:
Klik om te vergroten...

Commerciele semi metal mijne ook niet; ik luister naar underground spul dat je op dergelijke festivals echt niet tegenkomt. Als je echte metal wilt, moet je naar individuele concerten gaan,e nals het goed is betaal je er nooit meer van 5 euro toegang voor, hahaha.

Maarja; ga naar dat waar je zelf het liefst heen zou willen, waar iets tussen zit dat je zelf leuk vind?

Ooh wacht.. Celtic frost op graspop? En 1349? En slayer.. dan heb je tenminste echte metal, als je metal wil..
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
El Retro zei:
Saivy gaat naar graspop, in :

Legeroutfit :

Combat-boots
Een legerbroek, die je in je schoenen steekt
Een kaki-groen topje
Een ring door je neus en je ogen zwart
of

Gothicoutfit :
Zwarte jurk of weet ik veel
Combats of gelijkaardige gothic-pletwalsen
Een armband van pinnen rond je pols, nek.
Zwarte lippen
Pikzwarte ogen

Ofwel kan je ook naar Werchter gaan op teenslippers en een hoedje :).
Maar Graspop is wel vet, en ik denk als je het echt "goed" wil doen, dat je naar Graspop moet gaan met de nodige accesoires :).
Klik om te vergroten...


Omfg! :openmouth:

Welke rare fantasieën heb jij eigenlijk? :P Ik zou zo willen gaan, maar dan op 1 voorwaarde, dat jij ook meegaat maar dan met een ballerina-outfit aan. Een tutu enzo. :smoke:
Klik om te vergroten...

Als je het doet moet je het goed doen he, extreem :sunglasses: . Ik zal dan meegaan ook zo, als gothicer ofzo of legerman :).
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#18
---------
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hell Yeah :rockband:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
@ Azgaza: Nou gewoonlijk luister ik niet naar metal enzo.. maar vrienden van mij noemden me een watje omdat ik alleen maar naar goa-elektro-dnb-feestjes enzo ga.. en toen kwam er een hele discussie..blablabla..
En we kwamen tot een deal dat ik samen met hen naar zo'n festival ga (Rock Werchter ben ik al een paar keer geweest) en samen met hen in een moshpit ga enz.. Dus als ik ga, moet het wel hard en goed zijn. :sunglasses:


@ El Retro: Bereid je maar al voor dan. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."