Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSaivy Goes Metal!

Saivy Goes Metal!

51 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#1
zoekfunctie + metal waarschijnlijk.

GET A LIFE :grin:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je niet van keiharde metal houd zou ik voor wechter gaan
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga normaal voor de 1ste keer naar Dour dit jaar. 'k Zie het volledig zitten!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo. :)

Ok mensen, ik heb jullie hulp nodig!!!
Ik moet kiezen tussen ROCK WERCHTER en GRASPOP METAL MEETING..
Wat zouden jullie kiezen en waarom?
En waar krijg ik meer te zien voor m'n geld, want goedkoop is het niet echt.


Ok, hier is de voorlopige line-up van Rock Werchter( ongeveer 180 euro):

!!!
Arctic Monkeys
Billy Talent
Björk
Bloc Party
The Chemical Brothers
Enter Shikari
Faithless
Peter Gabriel
Heideroosjes
Incubus
Interpol
Kaiser Chiefs
Keane
The Killers
Kings Of Leon
The Kooks
Marilyn Manson
Mastodon
Metallica
Muse
My Chemical Romance
Pearl Jam
Queens Of The Stone Age
Razorlight
Snow Patrol
Amy Winehouse
Air
Air Traffic
Lily Allen
Arno
Beastie Boys
Frank Black
Blonde Redhead
Damien Rice
Gabriel Rios
The Good The Bad and The Queen
Goose
Joan as Police Woman
Klaxons
LCD Soundsystem
Tori Amos

Meer info: http://www.rockwerchter.be/RW2007/fase2/live.asp

En hier de voorlopige line-up van Graspop (ongeveer 125 euro):

Chris Cornell
Within Temptation
Type O Negative
Blind Guardian
Papa Roach
Therion
Celtic Frost
Thin Lizzy
Pain Of Salvation
Sabaton
Grave Digger
Vader
Amorphis
1349
Korn
Heaven And Hell
Life Of Agony
Stone Sour
Dimmu Borgir
Cannibal Corpse
Tiamat
Atheist
Me First & The Gimme Gimmes
Lamb Of God
Less Than Jake
Sirenia
Brutal Truth
Drowning Pool
Lauren Harris
Slayer
Velvet Revolver
Children Of Bodom
Black Label Society
Hammerfall
Amon Amarth
Finntroll
Mastodon
Moonsorrow
Chimaira
Devildriver
Korpiklaani
In This Moment
Turisas
Eluveitie
Unearth

Meer info: http://www.graspop.be/

Misschien een vreemde vraag, maar dat is nu niet van belang. :smoke:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
rock werchter is gewoon chill
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn smaak komt meer overeen met het programma van Rock Werchter dus ik zou daar heen gaan. Hier heb je dus lekker helemaal niks aan :P

Oh ik vind de prijs wel erg hoog trouwens.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ja, mijn smaak is het ook niet echt, beide niet eigenlijk. Maar het is voor een weddenschap met een paar vrienden (echte metalheads en rockfanaten), zij nemen me mee naar zo'n festival en ik mag ze dan meenemen naar een goafestival. :P Maar als ik ga, wil ik het dan wel goed doen. :smoke:
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben nog nooit naar Graspop geweest, maar Werchter is altijd een feestje. Ik vind het een heel aangenaam festival, met een uiteenlopende affiche. Zo heb je voor ieder wat wils.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#9
zoals in het andere topic:

GRASPOP :rock: !
METAL !!! :rock:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je moet puur vanuit de bands redeneren, waar je je smoorbezopen het beste bij voelt. :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Smoorbezopen kan ik zelfs met wat wilskracht een concert van Britney Spears aanhoren. :wink: :mrgreen:

Maar toch bedankt voor de tip. :smoke:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rock Werchter!


Kijk alleen die line-up al! :hearteyes:
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Saivy zei:
Hallo. :)

Ok mensen, ik heb jullie hulp nodig!!!
Ik moet kiezen tussen ROCK WERCHTER en GRASPOP METAL MEETING..
Wat zouden jullie kiezen en waarom?
En waar krijg ik meer te zien voor m'n geld, want goedkoop is het niet echt.


Ok, hier is de voorlopige line-up van Rock Werchter( ongeveer 180 euro):

!!!
Arctic Monkeys
Billy Talent
Björk
Bloc Party
The Chemical Brothers
Enter Shikari
Faithless
Peter Gabriel
Heideroosjes
Incubus
Interpol
Kaiser Chiefs
Keane
The Killers
Kings Of Leon
The Kooks
Marilyn Manson
Mastodon
Metallica
Muse
My Chemical Romance
Pearl Jam
Queens Of The Stone Age
Razorlight
Snow Patrol
Amy Winehouse
Air
Air Traffic
Lily Allen
Arno
Beastie Boys
Frank Black
Blonde Redhead
Damien Rice
Gabriel Rios
The Good The Bad and The Queen
Goose
Joan as Police Woman
Klaxons
LCD Soundsystem
Tori Amos

Meer info: http://www.rockwerchter.be/RW2007/fase2/live.asp

En hier de voorlopige line-up van Graspop (ongeveer 125 euro):

Chris Cornell
Within Temptation
Type O Negative
Blind Guardian
Papa Roach
Therion
Celtic Frost
Thin Lizzy
Pain Of Salvation
Sabaton
Grave Digger
Vader
Amorphis
1349
Korn
Heaven And Hell
Life Of Agony
Stone Sour
Dimmu Borgir
Cannibal Corpse
Tiamat
Atheist
Me First & The Gimme Gimmes
Lamb Of God
Less Than Jake
Sirenia
Brutal Truth
Drowning Pool
Lauren Harris
Slayer
Velvet Revolver
Children Of Bodom
Black Label Society
Hammerfall
Amon Amarth
Finntroll
Mastodon
Moonsorrow
Chimaira
Devildriver
Korpiklaani
In This Moment
Turisas
Eluveitie
Unearth

Meer info: http://www.graspop.be/

Misschien een vreemde vraag, maar dat is nu niet van belang. :smoke:
Klik om te vergroten...


Eigenlijk is dit iets dat je zelf moet beslissen. Ik ben nu wel een metalliefhebber, dus ik ga jaarlijks naar graspop. Ben wel 2 keer ook in mijn leven naar werchter geweest, maar dat is omdat ik er op fietsafstand van woon :wink: .
Hou je echt van metal en hard roc, heb je SOWIESO meer waar voor je geld op graspop. Verder vind ik persoonlijk graspop een veel gezelliger festival dan werchter.(maar dat is mss persoonlijk).

Als in jouw ogen dan beide festivals even geod zijn, waar gaan je vrienden dan naartoe? liever met wat goede maten dan alleen eh :)

Ik heb op graspop gestemd, omdat de titel 'Saivy goes metal' is. Dan moet je niet naar werchter gaan, is maar weinig metal.

GO GRASPOP! :smoke:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
vlaemink zei:
Ik heb op graspop gestemd, omdat de titel 'Saivy goes metal' is. Dan moet je niet naar werchter gaan, is maar weinig metal.
Klik om te vergroten...

Dat is ook waar. :mrgreen:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#15
MetaalKonijn zei:
Psycho_Chrono zei:
op graspop komen wel veel variaties van metal trouwens :)

Je zou je metal vrienden een plezier doen naar GMM te gaan :grin:
Klik om te vergroten...

.. en ook naar Wâldrock natuurlijk! :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Die hebben eindelijk ook eens een fatsoenlijke line up

_0_
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik zou voor graspop gaan! voreg jaar ook heen geweest, het is er gwn superleuk :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik denk dat het toch Rock Werchter zal worden. :rockband:



(maar het kan natuurlijk ook nog altijd veranderen naar GMM) :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
needlefreak zei:
Ik ga normaal voor de 1ste keer naar Dour dit jaar. 'k Zie het volledig zitten!
Klik om te vergroten...

Dour is leuk! :mrgreen: Geniet ervan. :smoke:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zou Rock Werchter doen.. maargoed, is al eerder gezegd. Muzieksmaak is natuurlijk totaal subjectief en dan is het dus voor iedereen anders om ergens heen te gaan. Maar die Line up daar vind ik supervet en lijkt mij het leukst :)
succes met de keuze...
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#20
heb op graspop gestemd,maar ik ben eigenlijk meer voor oudere metal(jaren 80) :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."