Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSaivy Goes Metal!

Saivy Goes Metal!

51 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
Doe dan maar graspop, dat is tenminste niet helemaal kut. Line-up bijde festlivals trouwens vreselijk haha.
Klik om te vergroten...


Zoals ik al zei, mijn smaak is het ook niet helemaal. :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Saivy zei:
azgaza zei:
Doe dan maar graspop, dat is tenminste niet helemaal kut. Line-up bijde festlivals trouwens vreselijk haha.
Klik om te vergroten...


Zoals ik al zei, mijn smaak is het ook niet helemaal. :wink:
Klik om te vergroten...

Commerciele semi metal mijne ook niet; ik luister naar underground spul dat je op dergelijke festivals echt niet tegenkomt. Als je echte metal wilt, moet je naar individuele concerten gaan,e nals het goed is betaal je er nooit meer van 5 euro toegang voor, hahaha.

Maarja; ga naar dat waar je zelf het liefst heen zou willen, waar iets tussen zit dat je zelf leuk vind?

Ooh wacht.. Celtic frost op graspop? En 1349? En slayer.. dan heb je tenminste echte metal, als je metal wil..
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saivy zei:
El Retro zei:
Saivy gaat naar graspop, in :

Legeroutfit :

Combat-boots
Een legerbroek, die je in je schoenen steekt
Een kaki-groen topje
Een ring door je neus en je ogen zwart
of

Gothicoutfit :
Zwarte jurk of weet ik veel
Combats of gelijkaardige gothic-pletwalsen
Een armband van pinnen rond je pols, nek.
Zwarte lippen
Pikzwarte ogen

Ofwel kan je ook naar Werchter gaan op teenslippers en een hoedje :).
Maar Graspop is wel vet, en ik denk als je het echt "goed" wil doen, dat je naar Graspop moet gaan met de nodige accesoires :).
Klik om te vergroten...


Omfg! :openmouth:

Welke rare fantasieën heb jij eigenlijk? :P Ik zou zo willen gaan, maar dan op 1 voorwaarde, dat jij ook meegaat maar dan met een ballerina-outfit aan. Een tutu enzo. :smoke:
Klik om te vergroten...

Als je het doet moet je het goed doen he, extreem :sunglasses: . Ik zal dan meegaan ook zo, als gothicer ofzo of legerman :).
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
---------
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hell Yeah :rockband:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
@ Azgaza: Nou gewoonlijk luister ik niet naar metal enzo.. maar vrienden van mij noemden me een watje omdat ik alleen maar naar goa-elektro-dnb-feestjes enzo ga.. en toen kwam er een hele discussie..blablabla..
En we kwamen tot een deal dat ik samen met hen naar zo'n festival ga (Rock Werchter ben ik al een paar keer geweest) en samen met hen in een moshpit ga enz.. Dus als ik ga, moet het wel hard en goed zijn. :sunglasses:


@ El Retro: Bereid je maar al voor dan. :smoke:
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Line Up van Werchter ziet er echt goed uit.

Incubus :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan zou ik zeggen doe het gelijk goed en ga naar graspop, dat is wel wat metal-er.
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#9
voor de metal zou ik naar graspop gaan,
werchter heeft wel bekendere namen, maar minder mooie metal (wat een alliteratie)
persoonlijk ga ik toch liever underground
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat is het uiteindelijk geworden dan?
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#11
zoekfunctie + metal waarschijnlijk.

GET A LIFE :grin:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#12
als je niet van keiharde metal houd zou ik voor wechter gaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."