#1
azgaza zei:Doe dan maar graspop, dat is tenminste niet helemaal kut. Line-up bijde festlivals trouwens vreselijk haha.
Zoals ik al zei, mijn smaak is het ook niet helemaal.
azgaza zei:Doe dan maar graspop, dat is tenminste niet helemaal kut. Line-up bijde festlivals trouwens vreselijk haha.
Saivy zei:azgaza zei:Doe dan maar graspop, dat is tenminste niet helemaal kut. Line-up bijde festlivals trouwens vreselijk haha.
Zoals ik al zei, mijn smaak is het ook niet helemaal.![]()
Saivy zei:El Retro zei:Saivy gaat naar graspop, in :
Legeroutfit :
Combat-boots
Een legerbroek, die je in je schoenen steekt
Een kaki-groen topje
Een ring door je neus en je ogen zwart
of
Gothicoutfit :
Zwarte jurk of weet ik veel
Combats of gelijkaardige gothic-pletwalsen
Een armband van pinnen rond je pols, nek.
Zwarte lippen
Pikzwarte ogen
Ofwel kan je ook naar Werchter gaan op teenslippers en een hoedje.
Maar Graspop is wel vet, en ik denk als je het echt "goed" wil doen, dat je naar Graspop moet gaan met de nodige accesoires.
Omfg!![]()
Welke rare fantasieën heb jij eigenlijk? :P Ik zou zo willen gaan, maar dan op 1 voorwaarde, dat jij ook meegaat maar dan met een ballerina-outfit aan. Een tutu enzo.![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."