Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalle soorten muziek

alle soorten muziek

38 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BelgLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben ik de enige die echt van alle soorten muziek houdt?
ik heb vriendenkringen die steeds naar dezelfde soort muziek luisteren, maar ze haten mekaar wel aangezien ze enkel hun muziek de beste vinden :confused:


het gaat van rock tot slow tot 80's tot techno tot new beat tot trance tot minimal tot progressive tot retro tot ...
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou dan wordt je wereldje wel erg klein als je van 1 soort muziek houdt en ook nog andere mensen haat om hun muzieksmaak. Bekrompen hoor.

Gelukkig hou ik ook van vanalles. Al heb ik wel een soort hekel aan Frans Bauer-skihut-muziek en types. Al vind ik die vent opzich oké. Het is een beetje te simpel naar mijn smaak.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik vind ook best veel wel hoorbaar alleen nederlandse muziek ala frans bauer en zo vind ik niks en ski hut mag van mij ook wel opzouten evenals lange zwans en knaas b achtige zooi.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hou ook van vele soorten muziek en ik sta open om nieuwe dingen te beluisteren. Ik luister vrijwel naar alles, behalve de commerciële RnB van tegenwoordig vind ik maar niks, ook Frans Bauer en dat soort shit is ook niet echt mijn smaak. Wat ik beluister en wat ik mooi vind hangt ook veel af van mijn humeur.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
.. en laten we Ali B vooral niet vergeten.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik luister ook naar veel soorten muziek.
En 'k heb ook veel verschillende types van vrienden met elk hun muziekvoorkeur.
De ene is zot van hard tek, de andere hip hop, of metal, whatever.
Maar niemand haat een ander z'n muziek.
Dat vind ik ook erg kleingeestig.
Respect! :sunglasses:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sluit me volledig aan bij needlefreak.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hou van best veel soorten muziek, ligt er maar net aan waar ik ben of hoe mijn stemming is. Qua uitgaan wel hard- of jumpstyle ofzo en om te chille vind ik wel hiphop of rnb relax -> http://www.radiodigitaal.nl/ juize.fm ik hou alleen niet van metal en hardrock enzo.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik houd alleen van Toner Low.

Maar aangezien Toner Low álles is, maakt dat mij niet bekrompen :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er zijn een hoop mensen die een brede muzieksmaak hebben.

En ja, ik ben er ook zo één.

Hardstyle tot Pop The Prophet tot Pink
Trance tot HipHop Armin van Buuren tot DMX
Klassiek tot Hardcore Samual Barber tot Neophyte
Rock tot GOA P.O.D. tot Infected Mushrooms
Nederlandstalig tot R&B Jan Smit tot R. Kelly
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hier is een hoop goeie shit te zien.

http://www.last.fm/user/Dertjer/
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Hier is een hoop goeie shit te zien.

http://www.last.fm/user/Dertjer/
Klik om te vergroten...

bij mij werkt dat niet meer
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Hier is een hoop goeie shit te zien.

http://www.last.fm/user/Dertjer/
Klik om te vergroten...

http://www.last.fm/user/Elektronik_D/ :smoke:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Persoonlijk vind ik dat muziek stemmings gevoelig is. Wij hebben van allerlei soorten hier in huis. Van Nederlandstalig tot Russische, van klassiek tot death metal enzzz. Als ik aan de poets ga dan heb ik van die foute Nederlandse meelallers al waar je al meekwijlend goede zin van krijgt en de poetsuurtjes zomaar voorbij vliegen. Trance als ik lekker an het genieten ben van een jointje/pilletje. In de auto heb ik gewoon de radio op 8FM. Van alles wat.

Mijn hubby houdt van de wat stevigere muziek ala rock en metal en als hij aan t klussen is zul je vaak die muziek horen. Ook als z'n maat hier is onder het genot van een biertje. Nooit heb ik wat van die muziek moeten hebben maar naarmate ik het vaker hoorde en het "leerde" herkennen ben ik het wel gaan waarderen. In de auto Boudewijn de Groot of Normaal. Jaren 50/60 rock vind hij ook geweldig.

Ruzie of haat omdat de een niet van de ander zijn muzielsoort houdt vind ik wel erg bizar.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Saivy zei:
Ik hou ook van vele soorten muziek en ik sta open om nieuwe dingen te beluisteren. Ik luister vrijwel naar alles, behalve de commerciële RnB van tegenwoordig vind ik maar niks, ook Frans Bauer en dat soort shit is ook niet echt mijn smaak. Wat ik beluister en wat ik mooi vind hangt ook veel af van mijn humeur.
Klik om te vergroten...

idem :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik luister ook bijna naar alles, behalve de usual mtv stuff
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jeller zei:
Ik luister ook bijna naar alles, behalve de usual mtv stuff
Klik om te vergroten...

Moet je serieus niet onderschatten...Als je naar de instrumentals van britney spears etc zijn ok.
Ken je de cd ray of light, van Madonna? Kan jij vast wel waarderen. William Orbit heeft het geproduceert...echt een héle goede CD.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
madonna zonder zang zou best wel ok zijn dikwijls en soms valt het met zang ook wel goed mee..

kzeg trouwens niet dat alles op mtv slecht is hoor, the usual stuff wel :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
MTV valt wel nog mee vind ik. Tmf en JimTv enzo daarentegen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."