Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalle soorten muziek

alle soorten muziek

38 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BelgLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben ik de enige die echt van alle soorten muziek houdt?
ik heb vriendenkringen die steeds naar dezelfde soort muziek luisteren, maar ze haten mekaar wel aangezien ze enkel hun muziek de beste vinden :confused:


het gaat van rock tot slow tot 80's tot techno tot new beat tot trance tot minimal tot progressive tot retro tot ...
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou dan wordt je wereldje wel erg klein als je van 1 soort muziek houdt en ook nog andere mensen haat om hun muzieksmaak. Bekrompen hoor.

Gelukkig hou ik ook van vanalles. Al heb ik wel een soort hekel aan Frans Bauer-skihut-muziek en types. Al vind ik die vent opzich oké. Het is een beetje te simpel naar mijn smaak.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Re:

Gemini zei:
ZI09 zei:
Hoewel ik stiekem steeds meer muziek ontdek natuurlijk en er regelmatig achter kom dat er nooit genoeg tijd is om alle toffe muziek te luisteren. Puur en alleen al, omdat je sommige nummers na 1000 keer nog heerlijk vind, en je aan niets anders toekomt.
Klik om te vergroten...

Haha, heerlijk is dat, maar soms ook vervelend.
Soms baal ik als ik een supervette band vind, en dan blijken ze al een stuk of 4 cd's te hebben gemaakt, en die wil ik dan allemaal tegelijk luisteren. Dan word ik helemaal onrustig van binnen en heb ik geen idee waar ik moet beginnen.
Klik om te vergroten...
:grin: klinkt bekend ja.


Ik heb het vaak genoeg dat ik meerdere dingen tegelijk wil luisteren :P .
Momenteel ook zin in Crownick, Toner Low, Electric Wizard en Underworld, maar ik kan er maar 1 tegelijk op hebben. (nouja, meerdere kan wel, maar dat loopt uit op een troepje)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ben 37 jaar :( ,en muziek heeft ongetwijfeld mij de mooiste momenten bezorgt(neen,drugs komt niet op de eerste plaats :tearsofjoy: )in mijn voorlopig leven :rolleyes: :red hot chili peppers,jimi hendrix,metallica,fairport convention,hedningarna,boudewijn de groot,lou reed,kyuss,bob marley,aretha franklin,lynyrd skynyrd,black sabbath,nirvana,enzovoort enzovoort......naar 1 muziekgenre kan ik niet luisteren,is al te zien hoe ik mij voel(mood) :wink: ,muziek is het mooiste dat er bestaat :grin: ,Music was my first love,And it will be my last :hearteyes:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
same here cronos...leuk dat je john miles quote. dat nummer is "mijn" lijflied.

ik ben natuurlijk nog geen 37 :grin:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik hou wel een beetje van alles

Hardcore
Trance
Hardstyle
Hip-Hop
R&B
Rock
Techno
ENZZZZZZ....
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Variatie is de sleutel!

Noise, Ambient, Drone, Psychedelic/Space/Stoner rock, Acid Techno, Schranz, Breakcore, IDM, DNB, Psytrance, Martial Industrial, Rhythmic Noise, Metal, Industrial Hardcore, UK Hardcore etc etc etc
De hele mikmak, hopsakee

Nieuwe muziek ontdekken is heerlijk
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#8
metallica(fade to black),pink floyd(Set the Controls for the Heart of the Sun),the pogues(thousands are sailing),Dead Kennedys of holy moses(Too Drunk to Fuck),joan baez(diamonds and rust),jefferson airplane(House at Pooneil Corners),the clash(Know your rights),anne clarck(our darkness),otis redding(try a little tenderness),MC 5(kick out the jams),frank zappa(Bobby Brown Goes Down),love(Alone Again Or),red hot chili peppers(by the way),fairport convention(matty groves),boudewijn de groot(meester prikkebeen),roxy music(do the strand),twisted sister(the price).... :hearteyes:

TWISTED SISTER-THE PRICE

HOW LONG I HAVE WANTED
THIS DREAM TO COME TRUE
AND AS IT APPROACHES
I CAN'T BELIEVE I'M THROUGH
I'VE TRIED,
OH, HOW I'VE TRIED
FOR A LIFE, YES A LIFE
I THOUGHT I KNEW

OH IT'S THE PRICE WE GOTTA PAY
AND ALL THE GAMES WE GOTTA PLAY
MAKES ME WONDER IF IT'S WORTH IT TO CARRY ON
'CAUSE IT'S A GAME WE GOTTA LOSE,
THOUGH IT'S A LIFE WE GOTTA CHOOSE
AND THE PRICE IS OUR OWN LIFE UNTIL IT'S DONE

TIME SEEMS TO HAVE FROZEN,
BUT THE MIND CAN BE FOOLED
AS THE DAYS PASS I DISCOVER
DESTINY JUST CAN'T BE RULED
HARD TIMES,
OH HARD TIMES,
FOR THE PRIZE, YES THE PRIZE,
I THOUGHT I KNEW

OH IT'S THE PRICE WE GOTTA PAY
AND ALL THE GAMES WE GOTTA PLAY
MAKES ME WONDER IF IT'S WORTH IT TO CARRY ON
'CAUSE IT'S A GAME WE GOTTA LOSE,
THOUGH IT'S A LIFE WE GOTTA CHOOSE
AND THE PRICE IS OUR OWN LIFE UNTIL IT'S DONE

OH IT'S THE PRICE WE GOTTA PAY
AND ALL THE GAMES WE GOTTA PLAY
MAKES ME WONDER IF IT'S WORTH IT TO CARRY ON
'CAUSE IT'S A GAME WE GOTTA LOSE,
THOUGH IT'S A LIFE WE GOTTA CHOOSE
AND THE PRICE IS OUR OWN LIFE UNTIL IT'S DONE

OH IT'S THE PRICE WE GOTTA PAY
AND ALL THE GAMES WE GOTTA PLAY
MAKES ME WONDER IF IT'S WORTH IT TO CARRY ON
'CAUSE IT'S A GAME WE GOTTA LOSE,
THOUGH IT'S A LIFE WE GOTTA CHOOSE
AND THE PRICE IS OUR OWN LIFE UNTIL IT'S DONE
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zoals al eerder gezegd is muziek voor mij stemmingsafhankelijk:

Zo zal ik in de zomer opweg naar de zee superchill reggae opzetten :stoned:
Om uit te gaan zijn er zoveel verschillende mogelijkheden:
Goa, Minimal, techno, progressive, elektro, DnB, Breakcore, ....
(Het leukste blijft toch goa :wink: Hangt ook een beetje af van de mindstate)
En voor chill jointje te roken kan eig alles als het maar niet te hard gaat :tongueout: zelfs klassieke muziek valt van tijd goed te doen...

Zoals iemand mij ooit zei: You got to keep an open view
(Geen idee wie dit was maar het is me in ieder geval bijgebleven :))
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik hou in principe ook van zo goed als iedere stijl die er is, alleen niet iedere band natuurlijk. het moet wel origineel blijven in mijn oren :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja ik vind ook best veel wel hoorbaar alleen nederlandse muziek ala frans bauer en zo vind ik niks en ski hut mag van mij ook wel opzouten evenals lange zwans en knaas b achtige zooi.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hou ook van vele soorten muziek en ik sta open om nieuwe dingen te beluisteren. Ik luister vrijwel naar alles, behalve de commerciële RnB van tegenwoordig vind ik maar niks, ook Frans Bauer en dat soort shit is ook niet echt mijn smaak. Wat ik beluister en wat ik mooi vind hangt ook veel af van mijn humeur.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
.. en laten we Ali B vooral niet vergeten.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik luister ook naar veel soorten muziek.
En 'k heb ook veel verschillende types van vrienden met elk hun muziekvoorkeur.
De ene is zot van hard tek, de andere hip hop, of metal, whatever.
Maar niemand haat een ander z'n muziek.
Dat vind ik ook erg kleingeestig.
Respect! :sunglasses:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sluit me volledig aan bij needlefreak.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik hou van best veel soorten muziek, ligt er maar net aan waar ik ben of hoe mijn stemming is. Qua uitgaan wel hard- of jumpstyle ofzo en om te chille vind ik wel hiphop of rnb relax -> http://www.radiodigitaal.nl/ juize.fm ik hou alleen niet van metal en hardrock enzo.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik houd alleen van Toner Low.

Maar aangezien Toner Low álles is, maakt dat mij niet bekrompen :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er zijn een hoop mensen die een brede muzieksmaak hebben.

En ja, ik ben er ook zo één.

Hardstyle tot Pop The Prophet tot Pink
Trance tot HipHop Armin van Buuren tot DMX
Klassiek tot Hardcore Samual Barber tot Neophyte
Rock tot GOA P.O.D. tot Infected Mushrooms
Nederlandstalig tot R&B Jan Smit tot R. Kelly
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hier is een hoop goeie shit te zien.

http://www.last.fm/user/Dertjer/
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
Hier is een hoop goeie shit te zien.

http://www.last.fm/user/Dertjer/
Klik om te vergroten...

bij mij werkt dat niet meer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."