#1
AMEN
(opnieuw ik lijk wel gelovig te worden...)
Lana zei:http://www.youtube.com/watch?v=7stM4i_cq3c
Dit is lachen, the Dutch Madonna ontmoet de echte. Ik hoop dat de link het doet.
lot zei:OMG is hier nou een hele fitty aan de gang om Madonna?
waarom jullie verdoen je tijd echt, iedereen zn eigen mening en zij zal het toch niet lezen.
Dus verdedigen of aanvalleen heeft toch geen zin.
Eier zei:Madonna is rrrrrrrrrommel voor de massa. Mijn mening is feit. Ben je het er niet mee eens? Dan heb je maar ongelijk.

nicolai zei:geniale artieste. als muzikante is ze niet zoveel, maar ze heeft de goede producers en schrijvers om zich heen.
verder is ze een icoon en heeft ze veel taboes doorbroken waardoor die dingen nu makkelijker worden geaccepteerd. zij is een van die personen die het wereldbeeld hebben verandert.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."