Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPro of Anti Madonna?

Pro of Anti Madonna?

65 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
AMEN :wink: (opnieuw ik lijk wel gelovig te worden...)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.youtube.com/watch?v=7stM4i_cq3c

Dit is lachen, the Dutch Madonna ontmoet de echte. Ik hoop dat de link het doet.
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die macheert die link, hihi die had ik nog niet gezien, leuk dat je dit postte!
Lana zei:
http://www.youtube.com/watch?v=7stM4i_cq3c

Dit is lachen, the Dutch Madonna ontmoet de echte. Ik hoop dat de link het doet.
Klik om te vergroten...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ook al is het totaal mijn muzieksmaak niet, ik heb haar van vroeger tot laat nu altijd wel kunnen waarderen, ze heeft een mooie stem en kan tenminste zingen en voor haar leeftijd ziet ze geweldig uit. Ik heb ook foto's van haar gezien zonder make-up en zonder photoshop en voor 48 ziet ze er geweldig uit. Maar.. ik heb geen cd's van haar (mijn moeder wel trouwens) en luister er ook niet zo snel naar, tis meer gewoon 'ja ze is wel ok'.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
lot zei:
OMG is hier nou een hele fitty aan de gang om Madonna?
waarom jullie verdoen je tijd echt, iedereen zn eigen mening en zij zal het toch niet lezen.
Dus verdedigen of aanvalleen heeft toch geen zin.
Klik om te vergroten...

Dus daar moet over gediscussieerd worden. Ik vind namelijk mijn mening, veruit de beste en vind dat iedereen die zou moeten delen.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Madonna is rrrrrrrrrommel voor de massa. Mijn mening is feit. Ben je het er niet mee eens? Dan heb je maar ongelijk.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eier zei:
Madonna is rrrrrrrrrommel voor de massa. Mijn mening is feit. Ben je het er niet mee eens? Dan heb je maar ongelijk.
Klik om te vergroten...


Eier, ik blijf erbij, je bent en blijft cool met je ronde kop :beer:
Hj'tje manneke?
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#8
noch pro noch anti, vind ze gewoon een lekker wijf :openmouth: :mrgreen:

vroeger toch
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#9
totaal mijn muziek niet,maar ik heb pro gestemd,het is een wijf met ballen!!! :beer:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zwaar anti.

Snoep is lekker, maar niet als het zo hard over de datum is.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zij is pro bont, een goede reden voor mij om anti te stemmen.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
als artieste en icoon verricht ze baanbrekend werk...nog steeds.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Anti.
S
StrunerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pro madonna, sowieso

fantastisch als je met zo'n leeftijd nog geweldige shows weet neer te zetten. muziek ben ik niet stuk van, maar het steekt allemaal prima inelkaar!!

haar ideeen en teksten altijd erg politiek gericht, ze weet ondertussen dondersgoed waar ze mee bezig is en wat ze wil bereiken. Bijzonder wat ze in het verleden heeft bereikt tot nu toe, enorm veel. Living Legend » Queen Of Pop Madonna!
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik dan toch moet kiezen, dan nog liever anti. Madonna is altijd al commerciele paupermuziek geweest, natuurlijk zorgde ze altijd voor de nodige controverse, maar op muziekaal gebied vind ik het nou niet echt heel artistiek.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet pro Madonna, ik vind haar muziek helemaal niks, net als haar uitstraling de laatste jaren. Na Frozen vond ik het bergafwaarts gaan met haar muziek en looks.
Ik ben ook niet anti, omdat ze een statement is. Ze heeft verandering gemaakt in de popmuziek (alhoewel ik er nog niet helemaal uit ben of dat positief is, want zij heeft de weg open gemaakt voor meiden zoals Britney Spears, maar goed, Christina Aguilera heeft dan wel weer een goede stem, dus ik denk dat ik het kaf van het koren scheid en toch voor positief ga :)), en ze heeft idd ballen. En Like A Prayer is toch best een leuk liedje.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#17
geniale artieste. als muzikante is ze niet zoveel, maar ze heeft de goede producers en schrijvers om zich heen.

verder is ze een icoon en heeft ze veel taboes doorbroken waardoor die dingen nu makkelijker worden geaccepteerd. zij is een van die personen die het wereldbeeld hebben verandert.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben voornamelijk /care madonna.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#19
nicolai zei:
geniale artieste. als muzikante is ze niet zoveel, maar ze heeft de goede producers en schrijvers om zich heen.

verder is ze een icoon en heeft ze veel taboes doorbroken waardoor die dingen nu makkelijker worden geaccepteerd. zij is een van die personen die het wereldbeeld hebben verandert.
Klik om te vergroten...

ergens heb je gelijk,madonna is niet echt mijn ding,maar toch kan ik enkele nummers appreciëren (oa frozen)...liever madonna ALS PERSOON dan bijvoorbeeld bruce springsteen(hij is te braafjes:dit heeft chris robinson van "the black crowes gezegd,en ik versta wat hij daarmee bedoeld :) ,niks tegen the boss hoor,ik hoor hem ook graag...maar geen "born in the usa" ofzo :wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
ze is heel creatief, nummers zijn wel ok...maar worden te vaak gedraaid zoals met elk nummer op de radio....

heb geen behoefte aan cd's van haar ofzo...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."