Doodkapje zei:
@serenity : wil anders ook wel eventjes een foto van jou beoordelen hoor... en jou portemonneetje zal ook niet zo dik zijn tegen dat jij 50 bent...
Ga jij maar eens een fotootje van mij beoordelen, die niet eens gefotoshopt is, waar geen visagiste aan te pas is gekomen, gewoon puur natuur. Ga jij dat maar eens beoordelen en vergelijken met madonna.
Ik vind d'r niet mooi. Misschien vroeger wel, en toen was ze ook nog echt leuk. Maar hoe ze er tegenwoordig bijloopt in een maillot waar je in kan liplezen op je vijftigste, én je hebt kids thuis zitten, nja daar kan ik met m'n hoofd niet bij dat je er dan zo bij gaat lopen.
Lekker voorbeeld mama, verdien jij zo je geld? Om halfnaakt rond te lopen en te krijsen (dat doet ze tegenwoordig) Coooool, zegt een meiske van 13 dan, DAT WIL IK OOK.
Niet écht een goed voorbeeld he.
En trouwens, ik hoef geen dikke portomonnee op mn vijftigste met zulk werk. Heb liever leuk en verantwoord werk dan dat ik domme danspasjes maak om m'n geld te verdienen.