Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPro of Anti Madonna?

Pro of Anti Madonna?

65 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
BUBBLEPUNK zei:
MADONNA IS THE KIQUEEN OF POP - SHE RULES!


matthijs zei:
Ja.. moet zeggen dat ik madonna ook wel zou doen als ik de kans kreeg :stoned:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Waarom reageer je eerst en quote je dan pas waarop je reageert?
Heel vervelend om te lezen vind ik, no offence verder :) behalve dat de capslock uit mag.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
BUBBLEPUNK zei:
ZOW SERENITY IK HEB FF MIJN AVATAR IN MAILLOT GEZET? PAKKE BETER VIND JE NIET,

Serenity zei:
Doodkapje zei:
@serenity : wil anders ook wel eventjes een foto van jou beoordelen hoor... en jou portemonneetje zal ook niet zo dik zijn tegen dat jij 50 bent...
Klik om te vergroten...

Ga jij maar eens een fotootje van mij beoordelen, die niet eens gefotoshopt is, waar geen visagiste aan te pas is gekomen, gewoon puur natuur. Ga jij dat maar eens beoordelen en vergelijken met madonna.

Ik vind d'r niet mooi. Misschien vroeger wel, en toen was ze ook nog echt leuk. Maar hoe ze er tegenwoordig bijloopt in een maillot waar je in kan liplezen op je vijftigste, én je hebt kids thuis zitten, nja daar kan ik met m'n hoofd niet bij dat je er dan zo bij gaat lopen.
Lekker voorbeeld mama, verdien jij zo je geld? Om halfnaakt rond te lopen en te krijsen (dat doet ze tegenwoordig) Coooool, zegt een meiske van 13 dan, DAT WIL IK OOK.

Niet écht een goed voorbeeld he.

En trouwens, ik hoef geen dikke portomonnee op mn vijftigste met zulk werk. Heb liever leuk en verantwoord werk dan dat ik domme danspasjes maak om m'n geld te verdienen.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Een discussie met jou is lachen, maar dat je dan zo'n reactie gaat posten, nouja sorry hoor. Beetje laag.

''PAKKE BETER''

wat probeer je? Me te stangen ofzo? Heb wel betere dingen te doen :)
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#3
Al bij al heb ik hier toch een leuke topic aangehaald, zo zal je steeds anti's en pro's hebben, allemaal vriendelijk bedankt voor jullie reaxies.

Jullie waren fantastisch, jullie waren mijn publiek hihihihi
Een madonnaschizo :rock:

:wave: Bubblepunk
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#4
neutraal ik luister er niet naar maar ik heb er niks op tegen :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
BUBBLEPUNK zei:
Al bij al heb ik hier toch een leuke topic aangehaald, zo zal je steeds anti's en pro's hebben, allemaal vriendelijk bedankt voor jullie reaxies.

Jullie waren fantastisch, jullie waren mijn publiek hihihihi
Een madonnaschizo :rock:

:wave: Bubblepunk
Klik om te vergroten...

En zo heb iedere gek z´n gebrek .
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#6
Daar slaag je de nagel op de kop!

Lana zei:
BUBBLEPUNK zei:
Al bij al heb ik hier toch een leuke topic aangehaald, zo zal je steeds anti's en pro's hebben, allemaal vriendelijk bedankt voor jullie reaxies.

Jullie waren fantastisch, jullie waren mijn publiek hihihihi
Een madonnaschizo :rock:

:wave: Bubblepunk
Klik om te vergroten...

En zo heb iedere gek z´n gebrek .
Klik om te vergroten...
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://www.youtube.com/watch?v=7stM4i_cq3c

Dit is lachen, the Dutch Madonna ontmoet de echte. Ik hoop dat de link het doet.
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die macheert die link, hihi die had ik nog niet gezien, leuk dat je dit postte!
Lana zei:
http://www.youtube.com/watch?v=7stM4i_cq3c

Dit is lachen, the Dutch Madonna ontmoet de echte. Ik hoop dat de link het doet.
Klik om te vergroten...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ook al is het totaal mijn muzieksmaak niet, ik heb haar van vroeger tot laat nu altijd wel kunnen waarderen, ze heeft een mooie stem en kan tenminste zingen en voor haar leeftijd ziet ze geweldig uit. Ik heb ook foto's van haar gezien zonder make-up en zonder photoshop en voor 48 ziet ze er geweldig uit. Maar.. ik heb geen cd's van haar (mijn moeder wel trouwens) en luister er ook niet zo snel naar, tis meer gewoon 'ja ze is wel ok'.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
lot zei:
OMG is hier nou een hele fitty aan de gang om Madonna?
waarom jullie verdoen je tijd echt, iedereen zn eigen mening en zij zal het toch niet lezen.
Dus verdedigen of aanvalleen heeft toch geen zin.
Klik om te vergroten...

Dus daar moet over gediscussieerd worden. Ik vind namelijk mijn mening, veruit de beste en vind dat iedereen die zou moeten delen.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Madonna is rrrrrrrrrommel voor de massa. Mijn mening is feit. Ben je het er niet mee eens? Dan heb je maar ongelijk.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eier zei:
Madonna is rrrrrrrrrommel voor de massa. Mijn mening is feit. Ben je het er niet mee eens? Dan heb je maar ongelijk.
Klik om te vergroten...


Eier, ik blijf erbij, je bent en blijft cool met je ronde kop :beer:
Hj'tje manneke?
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#13
noch pro noch anti, vind ze gewoon een lekker wijf :openmouth: :mrgreen:

vroeger toch
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
AMEN :wink: (opnieuw ik lijk wel gelovig te worden...)
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#15
totaal mijn muziek niet,maar ik heb pro gestemd,het is een wijf met ballen!!! :beer:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zwaar anti.

Snoep is lekker, maar niet als het zo hard over de datum is.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zij is pro bont, een goede reden voor mij om anti te stemmen.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#18
als artieste en icoon verricht ze baanbrekend werk...nog steeds.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Anti.
S
StrunerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pro madonna, sowieso

fantastisch als je met zo'n leeftijd nog geweldige shows weet neer te zetten. muziek ben ik niet stuk van, maar het steekt allemaal prima inelkaar!!

haar ideeen en teksten altijd erg politiek gericht, ze weet ondertussen dondersgoed waar ze mee bezig is en wat ze wil bereiken. Bijzonder wat ze in het verleden heeft bereikt tot nu toe, enorm veel. Living Legend » Queen Of Pop Madonna!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."