als artieste en icoon verricht ze baanbrekend werk...nog steeds.
#2
Anti.
#3
Pro madonna, sowieso
fantastisch als je met zo'n leeftijd nog geweldige shows weet neer te zetten. muziek ben ik niet stuk van, maar het steekt allemaal prima inelkaar!!
haar ideeen en teksten altijd erg politiek gericht, ze weet ondertussen dondersgoed waar ze mee bezig is en wat ze wil bereiken. Bijzonder wat ze in het verleden heeft bereikt tot nu toe, enorm veel. Living Legend » Queen Of Pop Madonna!
#4
Als ik dan toch moet kiezen, dan nog liever anti. Madonna is altijd al commerciele paupermuziek geweest, natuurlijk zorgde ze altijd voor de nodige controverse, maar op muziekaal gebied vind ik het nou niet echt heel artistiek.
#5
Niet pro Madonna, ik vind haar muziek helemaal niks, net als haar uitstraling de laatste jaren. Na Frozen vond ik het bergafwaarts gaan met haar muziek en looks.
Ik ben ook niet anti, omdat ze een statement is. Ze heeft verandering gemaakt in de popmuziek (alhoewel ik er nog niet helemaal uit ben of dat positief is, want zij heeft de weg open gemaakt voor meiden zoals Britney Spears, maar goed, Christina Aguilera heeft dan wel weer een goede stem, dus ik denk dat ik het kaf van het koren scheid en toch voor positief ga ), en ze heeft idd ballen. En Like A Prayer is toch best een leuk liedje.
#6
geniale artieste. als muzikante is ze niet zoveel, maar ze heeft de goede producers en schrijvers om zich heen.
verder is ze een icoon en heeft ze veel taboes doorbroken waardoor die dingen nu makkelijker worden geaccepteerd. zij is een van die personen die het wereldbeeld hebben verandert.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.