Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPro of Anti Madonna?

Pro of Anti Madonna?

65 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
als artieste en icoon verricht ze baanbrekend werk...nog steeds.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anti.
S
StrunerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pro madonna, sowieso

fantastisch als je met zo'n leeftijd nog geweldige shows weet neer te zetten. muziek ben ik niet stuk van, maar het steekt allemaal prima inelkaar!!

haar ideeen en teksten altijd erg politiek gericht, ze weet ondertussen dondersgoed waar ze mee bezig is en wat ze wil bereiken. Bijzonder wat ze in het verleden heeft bereikt tot nu toe, enorm veel. Living Legend » Queen Of Pop Madonna!
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik dan toch moet kiezen, dan nog liever anti. Madonna is altijd al commerciele paupermuziek geweest, natuurlijk zorgde ze altijd voor de nodige controverse, maar op muziekaal gebied vind ik het nou niet echt heel artistiek.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niet pro Madonna, ik vind haar muziek helemaal niks, net als haar uitstraling de laatste jaren. Na Frozen vond ik het bergafwaarts gaan met haar muziek en looks.
Ik ben ook niet anti, omdat ze een statement is. Ze heeft verandering gemaakt in de popmuziek (alhoewel ik er nog niet helemaal uit ben of dat positief is, want zij heeft de weg open gemaakt voor meiden zoals Britney Spears, maar goed, Christina Aguilera heeft dan wel weer een goede stem, dus ik denk dat ik het kaf van het koren scheid en toch voor positief ga :)), en ze heeft idd ballen. En Like A Prayer is toch best een leuk liedje.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
geniale artieste. als muzikante is ze niet zoveel, maar ze heeft de goede producers en schrijvers om zich heen.

verder is ze een icoon en heeft ze veel taboes doorbroken waardoor die dingen nu makkelijker worden geaccepteerd. zij is een van die personen die het wereldbeeld hebben verandert.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."