Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPro of Anti Madonna?

Pro of Anti Madonna?

65 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoor ik daar afgunst, omdat hier iemand het niet zo slim heeft aangepakt, zoals madonna het gedaan heeft, kunnen ze allemaal nog eens een puntje aan zuigen.
En 48 en in maillot staan te showen, 1979 heeft iemand dat daar al voorgedaan, Farah Fawcett met haar aerobictapes, en onze tante tina dan nog op late veertige leeftijd nog kortgerokt, en knappe benen, en dan nog eind jaren 80 cher, met haar 'If I could turn back time' ik denk dat cher toen ook tegen de 50 liep.
Aan jouw berichten maak ik uit, dat jij tegen je 50ste er zo niet meer zal kunnen staan, wahahah
En erbij Madonna, cher, tina turner dat zijn allemaal businesswomen maar ook MOEDERS!
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het walchelijk dat die buisnesswoman op tv zich staan te showen in een maillot. Het mag er dan goed uitzien, als mensen dat vinden, no problem, maar als je kids thuis hebt zitten vind ik dat je het goede voorbeeld moet geven.
Als ik in een maillot wil rondrennen doe ik dat nu wel in m'n jonge jaren, maar niet als ik straks pubers thuis heb zitten.

Over Tina Turner, no offense. Maar madonna gaat te ver.
My opinion though.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou niet om grof te doen maar ik vind je nu al niet mooi (je bent ook niet lelijk voordat je me helemaal rauw lust :wink: ), dus betwijfel of ik dat binnen 20 jaar wel doe.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
walgelijk... :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doodkapje zei:
nou niet om grof te doen maar ik vind je nu al niet mooi (je bent ook niet lelijk voordat je me helemaal rauw lust :wink: ), dus betwijfel of ik dat binnen 20 jaar wel doe.
Klik om te vergroten...

Ik vroeg je niet om me mooi te vinden of wel dan? :wink: Ik vind mezelf later zowieso een betere moeder als madonna. Zo'n mager moedertje als dat ze nu is, is toch ook niet prettig? Nooit kunnen wegkruipen in een warme moeder als kind, dat is killing. Daar komt nog bij, dat ze vaak weg is voor d'r ''werk''.

Nouja, in ieder geval, ik vind het maar een raar mens, een béétje hypocriet en géén leuke moeder.
Dan heb ik toch écht 1000000x liever mijn eigen mollige lieve moeder, inclusief rimpels en een sinaasappelhuid. Who cares?
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk jij dat madonnan thuis in maillot voor haar kids ligt rond te huppelen, nee idd niet, en haar kids mogen geen tv kijken, en jah als jij jouw kinderen later tv laat kijken, dat is dan jouw probleem. Maar jah voor t beste parfumflesje krijg je tegenwoordig ook een tiet te zien.
En sorry liever een madonna in maillot waar mijn kinderen mogen naar zien, dan al die geweld en moordfilms!

Serenity zei:
Ik vind het walchelijk dat die buisnesswoman op tv zich staan te showen in een maillot. Het mag er dan goed uitzien, als mensen dat vinden, no problem, maar als je kids thuis hebt zitten vind ik dat je het goede voorbeeld moet geven.
Als ik in een maillot wil rondrennen doe ik dat nu wel in m'n jonge jaren, maar niet als ik straks pubers thuis heb zitten.

Over Tina Turner, no offense. Maar madonna gaat te ver.
My opinion though.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."