#1
Voor de mensen die van plan zijn drugs mee te pakken, een tip:
ga niet met de trein!
ga niet met de trein!
Das ook mijn vraag heheoinks zei:hoe zit het met de controlles op partybussen en zijn er aan de ingang nog controlles?
Deep Blue zei:Voor dit jaar weet ik het nog niet,Het is ook al uiterkocht ondertussen. Ik vind de line-up zelf een beetje tegenvallen eigenlijk. Wel vet dat Contakt er wordt gehouden. Maar die show heb ik 25e al in Amsterdam gezien.
Deep Blue zei:ivbm controles:
2 jaar geleden ben ik met de trein gegaan, zwaar control in't station, iedereen moest langs drughond passere. Ik was zo stoem geweest om speed op men broek te morsen in de trein...hond had het direct geroken uiteraard. Der stond direct ne flik me plastieke handschoentjes klaar dus ik heb me direct overgegeven, speed en wiet kwijt grrrr
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."