Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsI(L)TECHNO 2008

I(L)TECHNO 2008

56 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
magicwasso zei:
underworld zei:
btw, was daar een man opgepakt met 200+ zegels lsd :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Op die site staat niet dat iemand met 200+ zegels lsd werd opgepakt, staat dat in totaal 465 zegels in beslag zijn genomen.

edit: ik zie dat jij niet degene bent die de site gepost heeft. Dus mss heb je wel gelijk maar lijk me sterk anders zou het daar ook gemeld zijn.
Klik om te vergroten...

ik had gelezen dat die een gozer 207 zegels bij zich had, precies dat getal, de rest van de dope waren allemaal kleine hoevelheiden, kan helaas de site niet meer vinden, maar moet je even verder googlen, mischien vind je het, was een krant magazine.

zal waarschijnlijk zon backpacker zijn geweest die wat leuks van plan was :P
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Deep Blue zei:
ivbm controles:

2 jaar geleden ben ik met de trein gegaan, zwaar control in't station, iedereen moest langs drughond passere. Ik was zo stoem geweest om speed op men broek te morsen in de trein...hond had het direct geroken uiteraard. Der stond direct ne flik me plastieke handschoentjes klaar dus ik heb me direct overgegeven, speed en wiet kwijt grrrr
Klik om te vergroten...

Enig idee of dit alleen 's avonds het geval is of controleren ze de gehele dag? Ben van plan een paar uur eerder te komen en de stad even uit te checken enzo..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb mijn tickets verkocht, met een gebroken enkel kun je er niets gaan doen, echt balen :angry:
h
hasjkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga der ook heen gaat iedereen met de trein of heb je jullie ook zon combi ticket busreis en entree
R
RainbowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik pak de trein in Genk rond 4uur
En das echt wel balen die controle
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
nog een week..
underword, bookah shade, dave clarke, kvitta,rush :hearteyes:
gaat een geweldige avond worden, alleen terugreis zal wel zwaar worden hehe
lekker naspacen in de partbus.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er is een after in R'dam :grin:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
nog een dagje... aftellen :grin:
M
MRCLid
01-01-2024, 00:00
#9
nog ideale verstop tips voor reizigers met de trein (zoals ik?)

alvast bedankt!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was verleden maand ook aan het aftellen, tot ik mijn voet brak en mijn tickets maar moest verkopen. Nu luister ik vanaf mijn bed naar studio brussel met spijt in mijn hart
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#11
1 keer pitteeeuuuhh .... en dan een keertje niet pitteeeeuuuhhh :beer:
4é keer ILT maar wel 1e keer met de trein :(
ik neem mijn speed mee in envelopje in mn kous maar denk dat ik mn pillen ga verdelen onder vrienden zodat niet alles kwijt is :rock:
wordt zowizo de bom met die lineup!

Df meeting???
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
teonanacatl zei:
1 keer pitteeeuuuhh .... en dan een keertje niet pitteeeeuuuhhh :beer:
4é keer ILT maar wel 1e keer met de trein :(
ik neem mijn speed mee in envelopje in mn kous maar denk dat ik mn pillen ga verdelen onder vrienden zodat niet alles kwijt is :rock:
wordt zowizo de bom met die lineup!

Df meeting???
Klik om te vergroten...

Gewoon bij je ballen steken. Ik smokkel overal 50ml mee naar binnen, nooit geen problemen. Al moet ik wel zeggen dat ze mij bijna nooit fouilleren

Bij mij was het m'n 6e keer I love techno geweest
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#13
hahaa today its the day :P
toch nog een busje kunne fikse :tearsofjoy:
gz
R
RainbowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het was leuk.
Maar zooo warm & druk. En dat geluid stond keistil als ge achter in een zaal stond
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zijn 2 vrienden van me geweest.. Hoorde dat er veel mensen afgevoerd werden :P
Moest vette avond geweest zijn.. :wink:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#16
het was een heel goede editie dit jaar vond ik.
alles ging goed vooruit.
alleen aan die pendeltram wordt ik altijd zot.
ben rustig begonnen in de red met double u jay wie het zeker niet slecht gedaan heeft
dan naar crookers gaan zien die traag op gang kwamen maar zeker een goede set gedraaid hebben.
felix krocher was heel rustig vond ik.
dan richiehawtin en m_nus heel even gaan chekken. zeer Nice!
dan de major ofc maar toen begon het allemaal zeer vaag te worden.
op het einde liggen schommelen tussen de green en de red voor frank kvitta, pet duo, Dave clarke en robert hood. deze laatste vier hebben mijn avond perfect gemaakt.

geen controle gehad.
geen problemen gehad.
9/10
(1 puntje eraf voor de chaos aan de pendeltrams)

volgend jaar opnieuw ^^
S
SweeenLid
01-01-2024, 00:00
#17
I Love Techno 2008:

-80 euro betaalt voor ticket (-1)
-controle aan station, 4 gram weed afgepakt (-1)
-geluid stond veeeel te stil (-1)

sjans da de line-up BOM was anders was deze editie gebuisd geweest voor mij :tearsofjoy:

7/10
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik vond het tegenvallen. overal maar in de rij staan, echt niet normaal.
geluid was zacht, al die belgen die je om dope vragen omdat jij uit het xtc land komt, schijtirritant.
i love techno but i dont love i love techno
enige pluspuntje was dat je daar gewoon door mag lopen met je dope haha ze fouileren nog geeneens.
doe mij maar awakenings en timewarp :hearteyes:

btw, was daar een man opgepakt met 200+ zegels lsd :mrgreen:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#19
:confused: snap ik niet echt. ik vond het echt sweet. welke rooms zijn jullie gegaan
en over dat geluid dat te stil stond heb ik ook wel last van gehad.
maar voor de rest was het echt niet slecht naar mijn mening dan.

gz
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
underworld zei:
btw, was daar een man opgepakt met 200+ zegels lsd :mrgreen:
Klik om te vergroten...


Haha 200+? :grin: Heb je dat ergens gelezen of wat? Wil ik wel even lezen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."