Pillen, MDMA, pep, 2cb, alcohol, wiet en misschien ketamine .
#10
Ik gebruik vaak LSD op feestjes, en verder genoeg hasj en wiet om practisch te kunnen kettingblowen. Op psytrance feestjes overigens, ik vind het gewoon goed bij elkaar passen.
#11
Spiet... (njah, een hele verrassing uit mijn mond dit.. Duh!)
#12
vroeger lsd, 2c, keta en nog meer trippends...
nu niet meer echt trippen op feestjes
#13
Speed en na het feest een paar lijntes ket, is niet mis!