#1
lysergine25 zei:ik zag je spacen ...... jij zag mij weer niet.
Er was 1 DF 'ster die me wel zag ..... jammer dat ze weg moest.
Jammer dat ze een vriendje heeft ....
![]()
Ja sorry man, ik had ook al redelijk snel mijn lenzen uitgegooid (had last van brandende ogen) vanaf dat moment zag ik sowieso niet veel meer. Stuitte nog wel toevallig op Angramar Temenos en azgaza, nog even een kort praatje gemaakt maar die waren ook zo weer uit mijn gezichtsveld verdwenen :P
Over de muziek ben ik wel eens, maar het geeft wel weer lekker zo'n gevoel van eeuwigheid


