Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSolstice 2009 Ruigoord

Solstice 2009 Ruigoord

119 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
ik zag je spacen ...... jij zag mij weer niet.

Er was 1 DF 'ster die me wel zag ..... jammer dat ze weg moest.
Jammer dat ze een vriendje heeft ....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja sorry man, ik had ook al redelijk snel mijn lenzen uitgegooid (had last van brandende ogen) vanaf dat moment zag ik sowieso niet veel meer. Stuitte nog wel toevallig op Angramar Temenos en azgaza, nog even een kort praatje gemaakt maar die waren ook zo weer uit mijn gezichtsveld verdwenen :P

Over de muziek ben ik wel eens, maar het geeft wel weer lekker zo'n gevoel van eeuwigheid :rockband:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#2
GE-WEL-DIG! Wat een top festival.We waren dr om 14.00 zaterdag en gingen om 16.00 weg..Hele nacht doorgegaan :hearteyes: Top locatie..prachtige decoratie..vette muziek en veel fijne mensen.Behalve die fockers die het nodig vonden om de tent van mij en een kameraad af te breken toen wij weg waren! :angry: :angry: .Ik heb wel een paar irritante gasten meegemaakt iets wat ik van een goa niet gewend ben.
Ik zat in m'n lsd trip en kon dat echt niet hebben op dat moment.En ik ben een paar vlaggetjes tenten langs geweest maar daar waren geen DF'rs.

En ze hebben een paar mensen moeten afvoeren hebbik gehoord? En toen wij weggingen kwam de ambulance+wouten aanszjezen.
Das focked :rolleyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een ambulance zondag ochtend gezien bij de schuur. Hierin werd een vrouw afgevoerd met een infuus en hart monitor dus die zal wel een uitdroging / oververhitting / OD gekregen hebben. We zijn uiteindelijk om 11 uur 's ochtends weg gegaan, want moest maandag weer om 4:30 beginnen :(

Maar verder was het echt fucking vet inderdaad!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sorry voor mijn semi vage reacties aan iedereen die mij herkende trouwens, ik tripte nog al hard (maar zeer goed) en kon niet altijd met de meest zinnige reacties komen.

Wel klote van die ambulance bij de schuur trouwens zeg, dat is me echt helemaal ontgaan, maar weet iemand dan wat daar gebeurd is?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ga een tijdmachine bouwen zodat ik toch nog kan gaan :grin: :P
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#6
Man, wat was Solstice vet! Vooral de inrichting vond ik dope. Als ik één ding opnieuw zou kunnen doen, zou ik alleen niet meer spacecake met LSD combineren. Ik ging daardoor iets te hard uiteindelijk. Vooral naast de speedsters was het wat minder prettig. Maar overall was het toch erg dope en leerzaam.
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het was leeeeukkk:) Ik ben nog hard op zoek gegaan naar Lau en Neger, maar niet gelukt:(

De muziek was zondagochtend inderdaad echt slecht! maar echt vanaf savonds 20.00 was het echt geweldig, geniaal, psychedelic! Ik heb er echt nog heel veel spierpijn en zere voeten van!!!

Azgaza: Je vage reactie is bij deze vergeven :wave:

Heb op deze solstice trouwens wel meer mensen bad horen gaan en ook een paar verhalen gehoord. Van een gast met 4 druppels lsd en 4 zegels die agressief was geworden. Er is ook iemand opgepakt door de politie, ik had inderdaad ook de ambulance gezien maar had niet in de gaten wat er gebeurde, ook een gast met veels te veel 2cb op die echt helemaal fout ging.

Maar toch was alles bij elkaar heel erg leuk! Ik had gerekent op af en toe regen en er was echt alleen maar zon met af en toe een wolkje! Echt geweldig!!!!

Volgend jaar weer :wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beyond...sorry dat ik niet terug smste :( was zwaar naar de klote zondag :P sorry

goed om te horen dat je het leuk heb gevonden :) volgende keer ben ik er ook :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
shit ik had hier eerder ff moeten kijken, ik was er ook, die gast met een rood vest en wit shirt van een kapot test-beeld erop + constante gigantische grijns op zijn gezicht :grin:
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#10
Adrenochroom zei:
shit ik had hier eerder ff moeten kijken, ik was er ook, die gast met een rood vest en wit shirt van een kapot test-beeld erop + constante gigantische grijns op zijn gezicht :grin:
Klik om te vergroten...


Hmmm... volgens mij heb ik je wel ergens rond zien dwalen.... of was jij die enge hijger?? :wink:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er staan leuke foto's hier http://www.thehospages.com/pictures/ruigoord.php ,

zoals:







Hihihi :P


















Ja toch ^^








:grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vet, wij staan op die kampvuur foto! Altijd leuk om jezelf terug te vinden op zoiets.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jep ik was op dat moment een joint aan het draaien :) Leuk, ik sta bijna nooit op foto's van feestjes die ik op internet vind.
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#14
En die een na laatste ie een van mijn engelse vrienden, geweldige foto ook. :sunglasses:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Vet, wij staan op die kampvuur foto! Altijd leuk om jezelf terug te vinden op zoiets.
Klik om te vergroten...

Dat had ik ook gemerkt, inderdaad heel vet!
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Azgazza wie ben jij dan op die foto ? :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Belgo zei:
Azgazza wie ben jij dan op die foto ? :)
Klik om te vergroten...

met dat papiertje(ofzo) in haar handen :)

1 ding is zeker....ik had fucking moeten gaan
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lauu zei:
Belgo zei:
Azgazza wie ben jij dan op die foto ? :)
Klik om te vergroten...

met dat papiertje(ofzo) in haar handen :)

1 ding is zeker....ik had fucking moeten gaan
Klik om te vergroten...

Oow ze was een blowtje aan het draaien :P

Tering man ik ben nog steeds aan het nagenieten.Wat een feest, wat een ervaring...pffoee twas wel ff een dingetje hoor :grin:


I'll be back
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ziet er leuk uit op die foto's misschien volgend jaar ook eens een kijkje nemen. :P
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Doen.Dit was echt zown feest wat je nooit meer vergeet. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."