#1
Dat lijkt mij een dapper en strak plan, dus ik ga wel. Meer psy-A-holics ? 




0penmindeD zei:Misschien wel een mooie gelegenheid voor een kleine DF-meeting, anyone![]()

alainalain zei:Ik heb al veel gelezen/gehoord over ruigoord en wil er echt graag een keertje heen maar ik vind de site een beetje onduidelijk :P
Er is een camping, kost dat geld oid?
Ik neem aan dat er ook plekken zijn om eten en drinken te bestellen, maar dat mag je ook zelf meenemen?
Belgo zei:Wij komen zaterdag vroeg in de middag..Mijn vraag is kunnen we savonds al lekker knalle op GOA of is er dan alleen maar chill en ambient etc..? En klopt het dat er ook reggae is?
Zijn er hier trouwens nog mensen uit de omgeving nijmegen/arnhem die gaan ?
Ik heb er zin in![]()
![]()
azgaza zei:Belgo zei:Wij komen zaterdag vroeg in de middag..Mijn vraag is kunnen we savonds al lekker knalle op GOA of is er dan alleen maar chill en ambient etc..? En klopt het dat er ook reggae is?
Zijn er hier trouwens nog mensen uit de omgeving nijmegen/arnhem die gaan ?
Ik heb er zin in![]()
![]()
Zaterdag avond is de schuur open en daar wordt dan gewoon psy gedraaid en kan de hele nacht gedanst worden, dat gaat door tot rond een uur of 4-5 en dan gaat de buiten dansvloer open. Je kan vanaf de eerste avond dus gewoon lekker dansen. Chill is er ook constant, maar dan in de chill out. Reggae heb ik er nog nooit gezien, in ieder geval niet op solstice![]()

0penmindeD zei:Morgen dan maar kaarten bestellen
Vraag me af of je daar gewoon mag blowen, ik bedoel daarmee of je weed mee mag nemen.
Weet iemand dit?
0penmindeD zei:Morgen dan maar kaarten bestellen
Vraag me af of je daar gewoon mag blowen, ik bedoel daarmee of je weed mee mag nemen.
Weet iemand dit?
0penmindeD zei:Morgen dan maar kaarten bestellen
Vraag me af of je daar gewoon mag blowen, ik bedoel daarmee of je weed mee mag nemen.
Weet iemand dit?
Wat jammer! Je had je er zo op verheugd....Lauu zei:ik moet helaas mededelen dat ik niet meer kom....vriend van me heeft de varkensgriep
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."