Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSolstice 2009 Ruigoord

Solstice 2009 Ruigoord

119 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nick de Neger zei:
Ondanks dit is het alsnog niet verstandig mescaline voor je eerste keer op een feestje te gebruiken.
Klik om te vergroten...

Daar heb je helemaal gelijk in, het is nooit aan te raden om drugs voor het eerst uit te proberen op een feestje, maar van mezelf weet ik dat het wel eens wat anders loopt :)

Ik omschreef hoe het mij was vergaan, het was zeker geen advies om het ook zo te doen.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee dat begreep ik :mrgreen: Het was meer een soort hersenspinsel die ik even wou mededelen aan mensen die net zo impulsief kunnen zijn als mij :beer:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga toch voor de kristalletjes.. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik voel me op ruigoord meer op m'n gemak dan waar dan ook, en dan ben ik ook met mensen die ik vertrouw en waar ik om geef, dus dat zal wel goed komen :P. In het ergste geval word ik para en moet ik een oxazepam nemen, al schat ik de kans daarop echt miniem.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe zit 't nou met de muziek zaterdagavond/nacht? Volgens sommigen wordt er dan wel psytrance/full on gedraaid, iemand anders die ik sprak zei dat het dan muzikaal nog erg rustig is (lees; ambient achtig)
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Het fijne bij LSD is in ieder geval dat de kans echt enorm klein is dat er iets anders dan LSD op je zegel zit want er zijn maar ontzettend weinig stoffen die er uberhaubt op passen. Je zit dan meer met de sterkte, maar als je voorzichtig met een halfje begint komt het meestal wel goed, veel plezier in ieder geval!

Ik ga overigens ook trippen, afgelopen 2 keren solstice en eigenlijk elk ruigoord feestje op één in 2007 na gedaan, dus dat hoort er voor mij ook gewoon een beetje bij nu.
Klik om te vergroten...

Ik had meteen een hele opgesabbelt, maar de heftige visuals bleven helaas achterwege. Met mijn eigengekweekte paddo's heb ik veel hardere visuals vond ik. Dus heb ik 3 uur later besloten om er nog 1 bij te nemen, niet dat het er veel beter op werd......
Misschien de volgende keer toch maar 2 tegelijk nemen of 3 :confused:
Na het nemen van ballonnetje lachgas, zag het er allemaal wel een stuk beter uit :tearsofjoy:
Dat bracht mij op het idee om lachgas a.s zaterdag mee te nemen, mag dit?
Of is dit weer een knullige vraag :tearsofjoy:
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#7
0penmindeD zei:
Dat bracht mij op het idee om lachgas a.s zaterdag mee te nemen, mag dit?
Of is dit weer een knullige vraag :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Haha, kan je zelf het antwoord al verzinnen? :)
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neem alle drugs mee die je wilt. :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
0penmindeD zei:
Dat bracht mij op het idee om lachgas a.s zaterdag mee te nemen, mag dit?
Of is dit weer een knullige vraag :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik neem ook lachgas mee, en ik kan alleen maar zeggen doen! :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
honingolie zei:
Hoe zit 't nou met de muziek zaterdagavond/nacht? Volgens sommigen wordt er dan wel psytrance/full on gedraaid, iemand anders die ik sprak zei dat het dan muzikaal nog erg rustig is (lees; ambient achtig)
Klik om te vergroten...

In de kerk wordt het hele feestje lang meestal chill out / ambient gedraaid, zaterdag avond en nacht is er psytrance in de schuur en vanaf 5 am is er psy trance buiten, en dat gaat door tot zondag nacht.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Er is een grote kans dat de DF beroemdheid Lauu lol en zijn tripmaatje naar Solstice gaan zaterdag/zondag :grin: eerste keer LSD op Ruigoord :rock:

zaterdag avond tot zondag avond :rock:

we zijn overgehaald :P hopelijk om ook wat DF-ers te meeten :grin:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#12
Okeej dat is dan duidelijk, alle drugs mag mee :mrgreen:

Iemand een idee waar we kunnen meeten?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben er wel weer bij denk ik, moet het hele gebeuren alleen nog ff zien te financieren.
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#14
0penmindeD zei:
Okeej dat is dan duidelijk, alle drugs mag mee :mrgreen:

Iemand een idee waar we kunnen meeten?
Klik om te vergroten...

Mischien in dat kleine hutje tegenover de kerk? Ik weet het anders niet ben er maar 1x geweest.

Nou nog hopen op mooi weer :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Recht voor de kerk bij dat grind, waar die houten tafel staat anders? Wat zichtbaarder dan in het kabouterhuisje.
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Doen.Dit was echt zown feest wat je nooit meer vergeet. :stoned:
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey mensen !.

Ik ga zeker weten weer, ben er al 2x eerder geweest en het is altijd een groot succes !
Misschien zie ik jullie daar =) wie weet.
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ondergetekende is zoals elk jaar ook weer van de partij. En dan vooral vanaf zondag ochtend, ik vind trippen overdag toch een stuk prettiger dan daar in het donker door de barn heen struikelen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga er zelf heen met een groep van zo'n 5-6 mensen, waarvan er twee ook op DF zitten, maar een daarvan post dan weer nooit. Ik heb er nu al zooo veel zin in. :hearteyes:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind het goed. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."