Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSolstice 2009 Ruigoord

Solstice 2009 Ruigoord

119 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mensen !.

Ik ga zeker weten weer, ben er al 2x eerder geweest en het is altijd een groot succes !
Misschien zie ik jullie daar =) wie weet.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien wat vroeg maar ik maak alvast weer een topic voor Solstice dit jaar. Het valt dit jaar op zaterdag en zondag 20 en 21 juni en is zoals altijd in Ruigoord, vlak naast Amsterdam.

Ik wist al sinds het moment dat ik vorig jaar bij Solstice naar de bus liep, dat ik er in 2009 weer zou gaan zijn, en dat weet ik nog steeds vrij zeker dus.. welke leden hebben nog meer zin de langste dag van het jaar psychedelisch door te brengen :)?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zal er dit jaar ook weer niet bij zijn. Zit dan namelijk nog op Terschelling, waar ik gedurende het hele Oerol festival, lekker vakantie ga vieren. Zo'n zin in!! :wave:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat lijkt mij een dapper en strak plan, dus ik ga wel. Meer psy-A-holics ? :mrgreen:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga voor de 1e x..! :stoned:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Firrah bedoel je? :wink:

En ik ben er uiteraard, maar dat weten we allang al. Oh, wat kijk ik er naar uit :hearteyes:

Solstice, solstice, solstice.. M'n eerste, maar ik word al helemaal blij als ik eraan denk.
Wat voor avontuur gaat dat worden :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien dat ik ook kom om een zegeltje achterover te tikken en een paar gekke dansjes te doen :mrgreen:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misschien wel een mooie gelegenheid voor een kleine DF-meeting, anyone :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
0penmindeD zei:
Misschien wel een mooie gelegenheid voor een kleine DF-meeting, anyone :grin:
Klik om te vergroten...

Leek mij dus ook wel een leuk idee op zich.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#10
^^ idd laat het feest maar komen, ik sta zowat te popelen om weer eens een feest te bezoeken na bijna 6 jaar er geen gefeest :sunglasses:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Weet iemand de eindtijd hiervan?
Zag op de flyer dat het zaterdag begint om 13.00 uur, maar nergens stond hoe laat het afgelopen is. Wat er wel op stond was dat je je hond niet mee mag nemen :tearsofjoy:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is van gister avond zeker dat ik ook ga, gekke collega's :mrgreen:
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meestal eindigt het zondagavond tegen dat het donker is, ze hebben niet een echte eind tijd, maar tegen 21:00 - 22:00 op zondagavond zijn de meeste mensen toch wel weg.

In deze tijd van het jaar begint het rond die tijd ook wel een tikkie fris te worden buiten :)

PS: Wedden dat er toch gewoon weer genoeg honden rondlopen? Het is ze echt nog nooit gelukt om die buiten de poort te houden :wink:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb al veel gelezen/gehoord over ruigoord en wil er echt graag een keertje heen maar ik vind de site een beetje onduidelijk :P

Er is een camping, kost dat geld oid?
Ik neem aan dat er ook plekken zijn om eten en drinken te bestellen, maar dat mag je ook zelf meenemen?
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#15
alainalain zei:
Ik heb al veel gelezen/gehoord over ruigoord en wil er echt graag een keertje heen maar ik vind de site een beetje onduidelijk :P

Er is een camping, kost dat geld oid?
Ik neem aan dat er ook plekken zijn om eten en drinken te bestellen, maar dat mag je ook zelf meenemen?
Klik om te vergroten...

De site is ook een beetje onduidelijk.
Maar het kost gewoon 30 euro als je daar aankom en dan kan je je tent neerzetten dit kost niks extra's.En je mag alles zelf meenemen!Dus ook blikke bier,eten,water...alles.


Wij komen zaterdag vroeg in de middag..Mijn vraag is kunnen we savonds al lekker knalle op GOA of is er dan alleen maar chill en ambient etc..? En klopt het dat er ook reggae is?
Zijn er hier trouwens nog mensen uit de omgeving nijmegen/arnhem die gaan ?

Ik heb er zin in :grin: :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Belgo zei:
Wij komen zaterdag vroeg in de middag..Mijn vraag is kunnen we savonds al lekker knalle op GOA of is er dan alleen maar chill en ambient etc..? En klopt het dat er ook reggae is?
Zijn er hier trouwens nog mensen uit de omgeving nijmegen/arnhem die gaan ?

Ik heb er zin in :grin: :grin:
Klik om te vergroten...


Zaterdag avond is de schuur open en daar wordt dan gewoon psy gedraaid en kan de hele nacht gedanst worden, dat gaat door tot rond een uur of 4-5 en dan gaat de buiten dansvloer open. Je kan vanaf de eerste avond dus gewoon lekker dansen. Chill is er ook constant, maar dan in de chill out. Reggae heb ik er nog nooit gezien, in ieder geval niet op solstice :)
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Okey okey, ik ga ook gewoon. Na het lezen van al die positieve comments kan ik dit feeske moeilijk links laten liggen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik moet helaas mededelen dat ik niet meer kom....vriend van me heeft de varkensgriep
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lauu zei:
ik moet helaas mededelen dat ik niet meer kom....vriend van me heeft de varkensgriep
Klik om te vergroten...

En je durft niet alleen te gaan? Tsk! :)
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kom maar op met die meeting.. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."