#1
Recht voor de kerk bij dat grind, waar die houten tafel staat anders? Wat zichtbaarder dan in het kabouterhuisje.


Beyond Illusion zei:Wiew ik ben ook aanwezig! Ik heb hier echt zo lang naar uitgekeken!!!
Wij nemen een tent mee en heel veel gekleurde verjaardagsvlaggetjes!makkelijk herkenningspunt denk ik
![]()


0penmindeD zei:Misschien wel een mooie gelegenheid voor een kleine DF-meeting, anyone![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."