Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSolstice 2009 Ruigoord

Solstice 2009 Ruigoord

119 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Recht voor de kerk bij dat grind, waar die houten tafel staat anders? Wat zichtbaarder dan in het kabouterhuisje.
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind het goed. :)
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben zelf nog nooit op ruigoord geweest, vrienden met wie ik ga ook niet. Kerk, houten tafel en een kabouterhuisje zegt me helemaal niks, het zal wel ff rondkijken worden om de DF-ers op te sporen. Iemand een bepaalde tijd in gedachten ervoor?
Idd, en maar hopen dat we goed weer krijgen Belgo :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een tijd zou ik niet weten, ik hoop ook op goed weer maar tot nu toe lijken de voorspellingen al redelijk, droog en niet al te koud :) Qua tijd weet ik het niet, ik denk zaterdag als het nog licht is misschien relatief handiger qua herkennen, onthouden dat er uberhaubt nog gemeet zou worden enzo.. Maar de kerk van ruigoord is niet te missen, en dat tafeltje staat er recht voor :)
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hm ja, ik weet niet of ik er al ben voordat het donker is, er komen een heel stel vrienden van me uit Engeland voor Solstice, en ik heb nog geen idee wat de planning is. Het is sowieso een beetje lastig plannen met een grote groep.

Ik ben op zondag ochtend & middag zeker op of om de dansvloer buiten te vinden, want dat is toch wel mijn favoriete plek.

Nahja, we zien wel :)
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wiew ik ben ook aanwezig! Ik heb hier echt zo lang naar uitgekeken!!!
Wij nemen een tent mee en heel veel gekleurde verjaardagsvlaggetjes! :) makkelijk herkenningspunt denk ik :hearteyes:

Daar zit dan als het goed is een blond klein meisje bij:) that's me! Ik zie wel mensen verschijnen :wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beyond Illusion zei:
Wiew ik ben ook aanwezig! Ik heb hier echt zo lang naar uitgekeken!!!
Wij nemen een tent mee en heel veel gekleurde verjaardagsvlaggetjes! :) makkelijk herkenningspunt denk ik :hearteyes:
Klik om te vergroten...

DF meet bij Yvette's tent? :P
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#8
Grom Lau, Beyond Illusion voor jou!!! :P
Maarre mensen mogen best wel bij mijn tentje langskomen hoor, ben alleen al een hele tijd niet echt meer op df geweest. Dus kennen maar weinig mensen mij denk ik, maar vind het leuk om nieuwe mensen te ontdekken dus komt gerust langs! :wave:



(ikke vind het niet echt fijn om met naam genoemd te worden op df, waarom? ben een beetje para wat dat betreft)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zag al drommen met hippies op Sloterdijk, laten we bidden tot Shiva dat het droog blijft.
ik ben te herkennen aan me doorzichtigheid ....

:wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wauw ik heb er echt abnormaal veel zin in!
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey mensen !.

Ik ga zeker weten weer, ben er al 2x eerder geweest en het is altijd een groot succes !
Misschien zie ik jullie daar =) wie weet.
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga voor de 1e x..! :stoned:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Firrah bedoel je? :wink:

En ik ben er uiteraard, maar dat weten we allang al. Oh, wat kijk ik er naar uit :hearteyes:

Solstice, solstice, solstice.. M'n eerste, maar ik word al helemaal blij als ik eraan denk.
Wat voor avontuur gaat dat worden :grin:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien dat ik ook kom om een zegeltje achterover te tikken en een paar gekke dansjes te doen :mrgreen:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#15
Misschien wel een mooie gelegenheid voor een kleine DF-meeting, anyone :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
0penmindeD zei:
Misschien wel een mooie gelegenheid voor een kleine DF-meeting, anyone :grin:
Klik om te vergroten...

Leek mij dus ook wel een leuk idee op zich.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#17
^^ idd laat het feest maar komen, ik sta zowat te popelen om weer eens een feest te bezoeken na bijna 6 jaar er geen gefeest :sunglasses:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#18
Weet iemand de eindtijd hiervan?
Zag op de flyer dat het zaterdag begint om 13.00 uur, maar nergens stond hoe laat het afgelopen is. Wat er wel op stond was dat je je hond niet mee mag nemen :tearsofjoy:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is van gister avond zeker dat ik ook ga, gekke collega's :mrgreen:
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#20
Meestal eindigt het zondagavond tegen dat het donker is, ze hebben niet een echte eind tijd, maar tegen 21:00 - 22:00 op zondagavond zijn de meeste mensen toch wel weg.

In deze tijd van het jaar begint het rond die tijd ook wel een tikkie fris te worden buiten :)

PS: Wedden dat er toch gewoon weer genoeg honden rondlopen? Het is ze echt nog nooit gelukt om die buiten de poort te houden :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."