Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSolstice 2009 Ruigoord

Solstice 2009 Ruigoord

119 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#1
JA was wel lekker feestje, ff goed bijslapen dan maar :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zag je spacen ...... jij zag mij weer niet.

Er was 1 DF 'ster die me wel zag ..... jammer dat ze weg moest.
Jammer dat ze een vriendje heeft ....

:hearteyes:
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo, dat was me het feestje wel weer. Wat een heerlijk weertje ook, bringabong is een tikkie verbrand geloof ik :flushed:

Ik heb geen vlaggetjes tent kunnen vinden, en heb dus geen df'ers kunnen ontmoeten helaas, volgende keer beter..

Nu eerst maar weer eens een beetje bijkomen (en flink aftersun smeren).
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wow, solstice. WOW, SOLSTICE!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een aantal DF-ers had mij gevonden, ik zelf niemand. O mijn god wat een geweldig feest was dat, heerlijke trip, heerlijke mensen, goede sfeer. Jammer van de muziek inderdaad, maar dat ben ik van Solstice gewend, vond de op bouw en deco wel weer erg goed. Was heel leuk :)
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#6
Solstice was doop, en ja alles mag daar op het gebied van drugs :sunglasses:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
ik zag je spacen ...... jij zag mij weer niet.

Er was 1 DF 'ster die me wel zag ..... jammer dat ze weg moest.
Jammer dat ze een vriendje heeft ....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja sorry man, ik had ook al redelijk snel mijn lenzen uitgegooid (had last van brandende ogen) vanaf dat moment zag ik sowieso niet veel meer. Stuitte nog wel toevallig op Angramar Temenos en azgaza, nog even een kort praatje gemaakt maar die waren ook zo weer uit mijn gezichtsveld verdwenen :P

Over de muziek ben ik wel eens, maar het geeft wel weer lekker zo'n gevoel van eeuwigheid :rockband:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#8
GE-WEL-DIG! Wat een top festival.We waren dr om 14.00 zaterdag en gingen om 16.00 weg..Hele nacht doorgegaan :hearteyes: Top locatie..prachtige decoratie..vette muziek en veel fijne mensen.Behalve die fockers die het nodig vonden om de tent van mij en een kameraad af te breken toen wij weg waren! :angry: :angry: .Ik heb wel een paar irritante gasten meegemaakt iets wat ik van een goa niet gewend ben.
Ik zat in m'n lsd trip en kon dat echt niet hebben op dat moment.En ik ben een paar vlaggetjes tenten langs geweest maar daar waren geen DF'rs.

En ze hebben een paar mensen moeten afvoeren hebbik gehoord? En toen wij weggingen kwam de ambulance+wouten aanszjezen.
Das focked :rolleyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een ambulance zondag ochtend gezien bij de schuur. Hierin werd een vrouw afgevoerd met een infuus en hart monitor dus die zal wel een uitdroging / oververhitting / OD gekregen hebben. We zijn uiteindelijk om 11 uur 's ochtends weg gegaan, want moest maandag weer om 4:30 beginnen :(

Maar verder was het echt fucking vet inderdaad!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik zag al drommen met hippies op Sloterdijk, laten we bidden tot Shiva dat het droog blijft.
ik ben te herkennen aan me doorzichtigheid ....

:wink:
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey mensen !.

Ik ga zeker weten weer, ben er al 2x eerder geweest en het is altijd een groot succes !
Misschien zie ik jullie daar =) wie weet.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#12
De weervoorspellingen voor a.s zaterdag zagen er een week geleden een stuk rooskleuriger uit, helaas zijn daar nu de nodige verandering in gekomen.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#13
Weet iemand de eindtijd hiervan?
Zag op de flyer dat het zaterdag begint om 13.00 uur, maar nergens stond hoe laat het afgelopen is. Wat er wel op stond was dat je je hond niet mee mag nemen :tearsofjoy:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is van gister avond zeker dat ik ook ga, gekke collega's :mrgreen:
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#15
Meestal eindigt het zondagavond tegen dat het donker is, ze hebben niet een echte eind tijd, maar tegen 21:00 - 22:00 op zondagavond zijn de meeste mensen toch wel weg.

In deze tijd van het jaar begint het rond die tijd ook wel een tikkie fris te worden buiten :)

PS: Wedden dat er toch gewoon weer genoeg honden rondlopen? Het is ze echt nog nooit gelukt om die buiten de poort te houden :wink:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb al veel gelezen/gehoord over ruigoord en wil er echt graag een keertje heen maar ik vind de site een beetje onduidelijk :P

Er is een camping, kost dat geld oid?
Ik neem aan dat er ook plekken zijn om eten en drinken te bestellen, maar dat mag je ook zelf meenemen?
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#17
alainalain zei:
Ik heb al veel gelezen/gehoord over ruigoord en wil er echt graag een keertje heen maar ik vind de site een beetje onduidelijk :P

Er is een camping, kost dat geld oid?
Ik neem aan dat er ook plekken zijn om eten en drinken te bestellen, maar dat mag je ook zelf meenemen?
Klik om te vergroten...

De site is ook een beetje onduidelijk.
Maar het kost gewoon 30 euro als je daar aankom en dan kan je je tent neerzetten dit kost niks extra's.En je mag alles zelf meenemen!Dus ook blikke bier,eten,water...alles.


Wij komen zaterdag vroeg in de middag..Mijn vraag is kunnen we savonds al lekker knalle op GOA of is er dan alleen maar chill en ambient etc..? En klopt het dat er ook reggae is?
Zijn er hier trouwens nog mensen uit de omgeving nijmegen/arnhem die gaan ?

Ik heb er zin in :grin: :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Belgo zei:
Wij komen zaterdag vroeg in de middag..Mijn vraag is kunnen we savonds al lekker knalle op GOA of is er dan alleen maar chill en ambient etc..? En klopt het dat er ook reggae is?
Zijn er hier trouwens nog mensen uit de omgeving nijmegen/arnhem die gaan ?

Ik heb er zin in :grin: :grin:
Klik om te vergroten...


Zaterdag avond is de schuur open en daar wordt dan gewoon psy gedraaid en kan de hele nacht gedanst worden, dat gaat door tot rond een uur of 4-5 en dan gaat de buiten dansvloer open. Je kan vanaf de eerste avond dus gewoon lekker dansen. Chill is er ook constant, maar dan in de chill out. Reggae heb ik er nog nooit gezien, in ieder geval niet op solstice :)
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
Belgo zei:
Wij komen zaterdag vroeg in de middag..Mijn vraag is kunnen we savonds al lekker knalle op GOA of is er dan alleen maar chill en ambient etc..? En klopt het dat er ook reggae is?
Zijn er hier trouwens nog mensen uit de omgeving nijmegen/arnhem die gaan ?

Ik heb er zin in :grin: :grin:
Klik om te vergroten...


Zaterdag avond is de schuur open en daar wordt dan gewoon psy gedraaid en kan de hele nacht gedanst worden, dat gaat door tot rond een uur of 4-5 en dan gaat de buiten dansvloer open. Je kan vanaf de eerste avond dus gewoon lekker dansen. Chill is er ook constant, maar dan in de chill out. Reggae heb ik er nog nooit gezien, in ieder geval niet op solstice :)
Klik om te vergroten...

DankU! :)
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#20
Morgen dan maar kaarten bestellen :rock:

Vraag me af of je daar gewoon mag blowen, ik bedoel daarmee of je weed mee mag nemen.
Weet iemand dit?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."