#1
JA was wel lekker feestje, ff goed bijslapen dan maar 


lysergine25 zei:ik zag je spacen ...... jij zag mij weer niet.
Er was 1 DF 'ster die me wel zag ..... jammer dat ze weg moest.
Jammer dat ze een vriendje heeft ....
![]()



alainalain zei:Ik heb al veel gelezen/gehoord over ruigoord en wil er echt graag een keertje heen maar ik vind de site een beetje onduidelijk :P
Er is een camping, kost dat geld oid?
Ik neem aan dat er ook plekken zijn om eten en drinken te bestellen, maar dat mag je ook zelf meenemen?
Belgo zei:Wij komen zaterdag vroeg in de middag..Mijn vraag is kunnen we savonds al lekker knalle op GOA of is er dan alleen maar chill en ambient etc..? En klopt het dat er ook reggae is?
Zijn er hier trouwens nog mensen uit de omgeving nijmegen/arnhem die gaan ?
Ik heb er zin in![]()
![]()
azgaza zei:Belgo zei:Wij komen zaterdag vroeg in de middag..Mijn vraag is kunnen we savonds al lekker knalle op GOA of is er dan alleen maar chill en ambient etc..? En klopt het dat er ook reggae is?
Zijn er hier trouwens nog mensen uit de omgeving nijmegen/arnhem die gaan ?
Ik heb er zin in![]()
![]()
Zaterdag avond is de schuur open en daar wordt dan gewoon psy gedraaid en kan de hele nacht gedanst worden, dat gaat door tot rond een uur of 4-5 en dan gaat de buiten dansvloer open. Je kan vanaf de eerste avond dus gewoon lekker dansen. Chill is er ook constant, maar dan in de chill out. Reggae heb ik er nog nooit gezien, in ieder geval niet op solstice![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."