Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSolstice 2009 Ruigoord

Solstice 2009 Ruigoord

119 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mensen !.

Ik ga zeker weten weer, ben er al 2x eerder geweest en het is altijd een groot succes !
Misschien zie ik jullie daar =) wie weet.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#2
De weervoorspellingen voor a.s zaterdag zagen er een week geleden een stuk rooskleuriger uit, helaas zijn daar nu de nodige verandering in gekomen.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weet iemand de eindtijd hiervan?
Zag op de flyer dat het zaterdag begint om 13.00 uur, maar nergens stond hoe laat het afgelopen is. Wat er wel op stond was dat je je hond niet mee mag nemen :tearsofjoy:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is van gister avond zeker dat ik ook ga, gekke collega's :mrgreen:
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meestal eindigt het zondagavond tegen dat het donker is, ze hebben niet een echte eind tijd, maar tegen 21:00 - 22:00 op zondagavond zijn de meeste mensen toch wel weg.

In deze tijd van het jaar begint het rond die tijd ook wel een tikkie fris te worden buiten :)

PS: Wedden dat er toch gewoon weer genoeg honden rondlopen? Het is ze echt nog nooit gelukt om die buiten de poort te houden :wink:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb al veel gelezen/gehoord over ruigoord en wil er echt graag een keertje heen maar ik vind de site een beetje onduidelijk :P

Er is een camping, kost dat geld oid?
Ik neem aan dat er ook plekken zijn om eten en drinken te bestellen, maar dat mag je ook zelf meenemen?
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#7
alainalain zei:
Ik heb al veel gelezen/gehoord over ruigoord en wil er echt graag een keertje heen maar ik vind de site een beetje onduidelijk :P

Er is een camping, kost dat geld oid?
Ik neem aan dat er ook plekken zijn om eten en drinken te bestellen, maar dat mag je ook zelf meenemen?
Klik om te vergroten...

De site is ook een beetje onduidelijk.
Maar het kost gewoon 30 euro als je daar aankom en dan kan je je tent neerzetten dit kost niks extra's.En je mag alles zelf meenemen!Dus ook blikke bier,eten,water...alles.


Wij komen zaterdag vroeg in de middag..Mijn vraag is kunnen we savonds al lekker knalle op GOA of is er dan alleen maar chill en ambient etc..? En klopt het dat er ook reggae is?
Zijn er hier trouwens nog mensen uit de omgeving nijmegen/arnhem die gaan ?

Ik heb er zin in :grin: :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Belgo zei:
Wij komen zaterdag vroeg in de middag..Mijn vraag is kunnen we savonds al lekker knalle op GOA of is er dan alleen maar chill en ambient etc..? En klopt het dat er ook reggae is?
Zijn er hier trouwens nog mensen uit de omgeving nijmegen/arnhem die gaan ?

Ik heb er zin in :grin: :grin:
Klik om te vergroten...


Zaterdag avond is de schuur open en daar wordt dan gewoon psy gedraaid en kan de hele nacht gedanst worden, dat gaat door tot rond een uur of 4-5 en dan gaat de buiten dansvloer open. Je kan vanaf de eerste avond dus gewoon lekker dansen. Chill is er ook constant, maar dan in de chill out. Reggae heb ik er nog nooit gezien, in ieder geval niet op solstice :)
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#9
azgaza zei:
Belgo zei:
Wij komen zaterdag vroeg in de middag..Mijn vraag is kunnen we savonds al lekker knalle op GOA of is er dan alleen maar chill en ambient etc..? En klopt het dat er ook reggae is?
Zijn er hier trouwens nog mensen uit de omgeving nijmegen/arnhem die gaan ?

Ik heb er zin in :grin: :grin:
Klik om te vergroten...


Zaterdag avond is de schuur open en daar wordt dan gewoon psy gedraaid en kan de hele nacht gedanst worden, dat gaat door tot rond een uur of 4-5 en dan gaat de buiten dansvloer open. Je kan vanaf de eerste avond dus gewoon lekker dansen. Chill is er ook constant, maar dan in de chill out. Reggae heb ik er nog nooit gezien, in ieder geval niet op solstice :)
Klik om te vergroten...

DankU! :)
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#10
Morgen dan maar kaarten bestellen :rock:

Vraag me af of je daar gewoon mag blowen, ik bedoel daarmee of je weed mee mag nemen.
Weet iemand dit?
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#11
Maar natuurlijk mag dat :)
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#12
0penmindeD zei:
Morgen dan maar kaarten bestellen :rock:

Vraag me af of je daar gewoon mag blowen, ik bedoel daarmee of je weed mee mag nemen.
Weet iemand dit?
Klik om te vergroten...

Man je moest es weten :grin:

Wat ik mij afvraag kan je daar een beetje chill eten scoren?
Ik kom met het OV en heb weinig zin om met campinggaz en voedsel te gaan sjouwen :wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
0penmindeD zei:
Morgen dan maar kaarten bestellen :rock:

Vraag me af of je daar gewoon mag blowen, ik bedoel daarmee of je weed mee mag nemen.
Weet iemand dit?
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHA!! HAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

:hearteyes:

Wat denk je zelf.

Maarre, natúúrlijk mag je wiet mee nemen naar Ruigoord. Ik bedoel, waarom zou dat serieus niet mogen? Het is een dorp vol met hippies, dan hoef je je toch niks af te vragen over de wiet :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
0penmindeD zei:
Morgen dan maar kaarten bestellen :rock:

Vraag me af of je daar gewoon mag blowen, ik bedoel daarmee of je weed mee mag nemen.
Weet iemand dit?
Klik om te vergroten...

Nee, op ruigoord heerst een streng zero-tollerancebeleid, soms nog strenger dan commerciele feesten. Drugs worden daar in beslag genomen en meestal wordt de politie gebeld. Er lopen drugshonden rond :(.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Belgo zei:
0penmindeD zei:
Morgen dan maar kaarten bestellen :rock:

Vraag me af of je daar gewoon mag blowen, ik bedoel daarmee of je weed mee mag nemen.
Weet iemand dit?
Klik om te vergroten...

Man je moest es weten :grin:

Wat ik mij afvraag kan je daar een beetje chill eten scoren?
Ik kom met het OV en heb weinig zin om met campinggaz en voedsel te gaan sjouwen :wink:
Klik om te vergroten...

Ja er zijn daar meerdere plekken om te eten, zowel met vlees en vegetarisch. Of je het lekker vind ligt puur aan jezelf. Ik neem meestal gewoon een zak broodjes mee ofzo, gewoon voor 's ochtens. Laatste keer hadden ze ook pannekoeken en allemaal lekkere zooi. Je kan prima eten gewoon op Solstice zelf.
s
sensitiveLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
0penmindeD zei:
Morgen dan maar kaarten bestellen :rock:

Vraag me af of je daar gewoon mag blowen, ik bedoel daarmee of je weed mee mag nemen.
Weet iemand dit?
Klik om te vergroten...

Nee, op ruigoord heerst een streng zero-tollerancebeleid, soms nog strenger dan commerciele feesten. Drugs worden daar in beslag genomen en meestal wordt de politie gebeld. Er lopen drugshonden rond :(.
Klik om te vergroten...

Is het niet normaal om pas een sarcastische opmerking te maken als iemand een belachelijke vraag stelt?
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
sensitive zei:
Angramar Temenos zei:
0penmindeD zei:
Morgen dan maar kaarten bestellen :rock:

Vraag me af of je daar gewoon mag blowen, ik bedoel daarmee of je weed mee mag nemen.
Weet iemand dit?
Klik om te vergroten...

Nee, op ruigoord heerst een streng zero-tollerancebeleid, soms nog strenger dan commerciele feesten. Drugs worden daar in beslag genomen en meestal wordt de politie gebeld. Er lopen drugshonden rond :(.
Klik om te vergroten...

Is het niet normaal om pas een sarcastische opmerking te maken als iemand een belachelijke vraag stelt?
Klik om te vergroten...

Ja dat vind ik inderdaad ook heel normaal, zeker bij ZO'N belachelijke vraag.
</multi-layer sarcastische opmerkingen>

Ik moet nog even kijken hoe het dan met mijn tentamens staat, maar ik denk dat ik er ook wel bij ben.
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is inderdaad helemaal geen rare vraag, omdat je er nog nooit bent geweest.

Maargoed, laten we het zo zeggen: Jij gaat naar Solstice over een week, en dan die maandag erna lees je hier op DF dit topic nog eens door, ik denk dat je dan ook een grote grijns op je gezicht hebt :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
shokora zei:
sensitive zei:
Angramar Temenos zei:
Nee, op ruigoord heerst een streng zero-tollerancebeleid, soms nog strenger dan commerciele feesten. Drugs worden daar in beslag genomen en meestal wordt de politie gebeld. Er lopen drugshonden rond :(.
Klik om te vergroten...

Is het niet normaal om pas een sarcastische opmerking te maken als iemand een belachelijke vraag stelt?
Klik om te vergroten...

Ja dat vind ik inderdaad ook heel normaal, zeker bij ZO'N belachelijke vraag.
</multi-layer sarcastische opmerkingen>
Klik om te vergroten...

Ach, zo'n vraag over ruigoord nodigd toch een klein beetje uit tot sarcasme zou ik ook wel denken. Maarja, wie er nooit geweest is probeert natuurlijk ook alleen maar een beeld te vormen, maar iedereen die er wel geweest is kan toch op zijn minst toegeven dat het een enigsinds grappige vraag is :P?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wauw ik heb er echt abnormaal veel zin in!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."